Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kdor nizko leta, veliko vreden ni

Ford KA+ 1.2 Ti-VCT trend

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če samo zelo na hitro pogledate avto na fotografiji, boste rekli … točno tako, fiesta. No, ni. To je KA+. A? Točno tako, enako sem se odzval sam, ko sem ga prvič videl.
Kdor nizko leta, veliko vreden ni
Foto: Gašper Miš
15. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanja podoba, ki spominja na fiesto
cena postane primerjalno ugodna, ko ga napolnite z dodatno opremo
kabina je zelo prostorna glede na zunanje mere
za volanom lahko sedite tudi s klobukom
menjalnik kljub le petim prestavam prepriča z natančnostjo
vozne lastnosti so daleč nad povprečjem nizkocenovnikov tega segmenta
volanski servo je primerno obtežen in informativen
izdelava se zdi dovolj kvalitetna za dolgoletno druženje s tem avtom
prtljažnik je majhen, ker so več prostora namenili potnikom
nobeni moderni varnostni dodatki niso na voljo
na voljo je le en motor starejše zasnove
poraba goriva ni majhna
zlorabili so ime simpatičnega mestnega malčka, kar KA+ ni
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (14 glasov)
test ford KA+ 1.2 Ti-VCT trend
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

S simpatičnim predhodnikom torej nima čisto nič skupnega.

S simpatičnim predhodnikom torej nima čisto nič skupnega, zato so mu dodali plus. Prejšnji je bil izdelan na osnovi fiata 500, zato je deloval igrivo, bil je pravi mestni malček, novi pa je na videz precej dolgočasen predstavnik B-segmenta, kjer Ford že ima fiesto.

Ja, čisto novo fiesto, ki ima vso možno sodobno opremo, zato so rekli, da morajo ponuditi še nekaj za nezahtevne kupce, tiste, ki jih zanimata samo cena in uporabnost. V resnici KA+ pozitivno preseneti, zato ima zraven tudi ta plus. Pomislite, kaj bi si mislili o njem, če bi imel minus. S popustom stane zelo ugodnih 10.750 evrov. Za ta znesek ponuja štiri kolesa, pet vrat ... šalo na stran, ima klimatsko napravo, radio, omejevalnik hitrosti, pri testnem pa je bilo za nekih 1.500 evrov več še vse tole: samodejna klima, boljši radio, lita platišča, divja barva, tempomat, ni slabo, sploh, ker je avto precej dobro narejen in ker se povrhu vsega še zelo dobro pelje.

Ja, to je bilo prvo in zelo pozitivno presenečenje, ker sem od nizkocenovnih avtomobilov vajen preveč kompromisov pri podvozju, KA+ pa celo ohranja nekaj vozne igrivosti, zaradi katere imamo tako radi fiesto. Vidi se, da so pobrali večino dobrega od stare fieste, saj je blaženje dober kompromis med udobjem in zmerno dinamiko, tudi glasno ni, ko se vozite po slabih podlagah, hkrati pa med pretiravanjem ne boste imeli občutka, da vas bo presenetil, ker že prej nakaže, da bo nos drsel naravnost. Tudi na volanskem obroču boste imeli dovolj informacij s ceste, kar je spet prej redkost kot pravilo celo med ostalimi malčki B-segmenta.

Izberete, pardon, dobite samo en motor in še ta je za nezahtevne voznike. Iz 1,2 litra delovne prostornine sicer stisne 63 kW, torej 85 'konjev', ampak si bo marsikdo zaželel več, sploh za avtocesto. Med priganjanjem je motor glasen, sicer se vrtenju ne upira preveč, vseeno pa deluje, kot da je prišel iz nekega časa, ki je že minil. V mestu je za nezahtevno vožnjo od enega do drugega semaforja moči seveda dovolj, poraba pa je s povprečnih 7,2 litra na 100 km na testu nekako pričakovana, čeprav nikakor majhna. Veselje je uporabljati natančen ročni menjalnik, ki ima samo pet malenkost predolgih prestav, ampak spet, v praksi jih je dovolj, dokler ni večina vaših poti na avtocesti. Če vas navdušujejo moderne tehnologije, kot je recimo samodejno zaviranje v mestu, pozabite na ta avto, dobite pa serijsko povezavo bluetooth in USB-vhod.

Presenetila je še prostornost v kabini, kjer so uporabili poseben trik in streho dvignili za slabe tri centimetre v primerjavi s fiesto, zato je tukaj največ prostora za glavo med vsemi malimi avti. Morda lahko celo kakšen starejši striček sede za volan, brez da bi moral sneti svoj cenjeni klobuk. In zadnja klop sprejme odrasle potnike, zaradi 'razkošne' kabine pa je toliko manjši prtljažnik. Le za 270 litrov prtljage boste spravili vanj, se pa lahko poveča s podiranjem naslona klopi, čeprav potem nastane visoka stopnica, dvojnega dna pa si ne morete omisliti.

Mene moti le, da si Ford ni izmislil drugega imena zanj.

Vidite, avto je v bistvu čisto dober. Skoraj bi lahko rekel zelo dober, mene moti le, da si Ford ni izmislil drugega imena zanj, KA pa bi pustil za nekaj bolj zabavnega. Že KB bi bilo boljše ali še kaj bolj izvirnega, v Indiji, kjer ga izdelujejo, se na primer imenuje figo. Pod črto pa gre za enega od, če ne celo najboljši nizkocenovni avtomobil v ponudbi pri nas.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1196
moč v kW (KM) pri vrt./min 63 (85) pri 6.300
največji navor v Nm pri vrt./min 112 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3929 x 1695 x 1524
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1009 (501)
največja hitrost v km/h 169
pospešek 0-100 km/h v s 13,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 11.900 (*1.150 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 11.900 (*1.150 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.430 (*1.150 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |