Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kam so se skrili otroci

Hyundai grand santa fe 2.2 CRDi AWD AUT impression

Avtor prispevka: Anže Jereb
Le dobrih deset odstotkov kupcev bo bojda pri nas poseglo po večjem grand santa fe, pričakujte pa ogromno prostora in predvsem veliko udobja. Tole je umirjen potovalnik.
Kam so se skrili otroci
Foto: Jure Cehner, Gašper Miš
24. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s prenovo je svoja leta nekoliko skril in postal bolj zanimiv
znotraj je prostora naravnost ogromno, zlasti v prvi in drugi vrsti
tudi tretja vrsta je zaradi pomičnosti druge dovolj 'razkošna' za sedenje odraslih
odlagališč je veliko, za takšen avtomobil se to spodobi
ogromen je tudi prtljažnik, za dopust bo pravšnji
nov zaslon je odziven, meniji pregledni
oprema je zelo bogata
edini motor v ponudbi se zdi po moči ravno pravšnji
materiali armaturne plošče kažejo na to, da je santa fe kot model že precej star
občutek na volanu je preveč umeten in dokaj slab
mehkeje nastavljeno blaženje pomeni, da ga ne mučite s hitro vožnjo po zavojih
motor je precej 'žejen', poraba je bila vedno preko 9 litrov
na slabih podlagah grand santa fe pretresa potnike
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (14 glasov)
test hyundai grand santa fe 2.2 CRDi AWD AUT impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Samo dva razloga najdem, zakaj tega kolosa ne priporočam.

Samo dva razloga najdem, zakaj tega kolosa ne priporočam. Ker je tako zajetnih mer, boste svoje otroke vedno iskali pol ure, saj se lahko skrivajo na katerikoli od treh vrst sedežev ali pa v prtljažniku, ki meri 634 litrov. Drugi razlog je ta, da se celo na šestem in sedmem sedežu sedi dobro, ker je druga sedežna klop pomična po dolžini, zato boste vedno morali voziti preveč ljudi.

Če dam šalo na stran, lahko dodam, da je prenova modelu grand santa fe, o katerem smo obširneje sicer pisali že tule, prinesla predvsem bolj nastopaški izgled. Bolj izrazita šesterokotna maska in 'ledice' spredaj ga naredijo bolj resnega in odločnega, izgleda bolj napadalno, čeprav je povsem nežna dušica. Znotraj hvalim predvsem to, da so mu namenili večji 8-palčni zaslon, ki je zelo pregleden in dovolj odziven, všeč mi je, da so tudi ostala stikala priročna in je odlagališč veliko.

O prostornosti tole: spredaj in na zadnji klopi se sedi naravnost kraljevsko, dva ali celo trije otroci se bodo počutili odlično, lahko jih posedete celo tako daleč nazaj, da z nožicami niti ne bodo uspeli umazati hrbtne strani sprednjih dveh sedežev. Če klop vzdolžno pomaknete naprej, bo precej prostora tudi povsem zadaj. Za izjemno udobno vožnjo odraslih potnikov morda še vedno ne ravno dovolj, vsekakor pa za segment pohvalno veliko. Naš Gašper ni mogel verjeti, da se z glavo ni dotikal stropa in je s koleni še vedno lahko migal levo in desno, ker niso bila zabita v sprednji sedež.

Pri motorjih ne boste izbirali, na voljo je le 2,2-litrski CRDi s 147 kW oziroma 200 'konjički'. Precej suvereno potegne, čeprav ga po drugi strani rad tudi precej 'cukne', poraba na testu je bila vedno preko 9 litrov na 100 km. Je pa grand santa fe res velik avtomobil, kar terja svoj davek. Dober je za umirjeno vožnjo, za potovanja je krasen, ker je predvsem mehak, slabe ceste pa ga kot vsakega visokega predstavnika razreda vseeno kdaj presenetijo in potem pretresa potnike.

Nikakor pa ne pričakujte, da se bo posebej dobro odrezal, ko ga boste mučili s kakšno hitro vožnjo. Občutek na volanu je preveč umeten in nagibanja je v tem primeru veliko, zato tudi poudarjam, da je grand santa fe nežna dušica. Zadnjič smo zapisali, da je pri večjih hitrostih precej glasen, prenova je očitno poskrbela tudi za boljšo zvočno izolacijo, ker je bilo tokrat v kabini nekaj manj hrupa. Glede na umirjen karakter avtomobila vsekakor priporočamo, da si privoščite še samodejni menjalnik, ker takšen 'potovalnik' potem izkušnjo dvigne še na malce višji nivo.

Za takšen znesek dobite enega najbolj kolosalnih avtomobilov na naših cestah.

Ob bogati opremi je jasno, da cena ne bo majhna. V primeru testnega avtomobila to pomeni dobrih 55 tisočakov, zato odmislite, da je Hyundai še vedno poceni znamka. Drži pa tudi, da za takšen znesek dobite enega najbolj kolosalnih avtomobilov na naših cestah, veliko uporabnosti in prilagodljivosti, dober motor in prav takšen menjalnik pa tudi precej bogato opremo. Pravzaprav se mi zdi celoten avtomobil bistveno prijetnejši od manjšega tucsona, ki je dejansko novejši. Prav veliko pripomb nimam, še najbolj pogrešam boljši občutek na volanu, ki je pravzaprav v tako umirjenem avtomobilu le postranskega pomena.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD AUT impression 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 440 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4905 x 1885 x 1695
medosna razdalja v mm 2800
prtljažnik v litrih 176/634
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2132 (498)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/6,3/7,0
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 48.600
cena testnega vozila v EUR 54.870
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 55.330

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |