Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pozno ni prepozno

Volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION DSG sport

Avtor prispevka: Jure Cehner
Križanomija, ki je naš besedni umotvor za neprekinjen rafal novih križancev, še vedno preveva avtomobilistični trg. A če smo nekaj let nazaj tarnali nad vsakim, ker pač ni znal zadostiti našim kapricam, zadnje čase dobivamo pod prste in stopala kakovostne primerke.
Pozno ni prepozno
Foto: Gašper Miš
13. 4. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dizajn, ki je popolnoma nevolkswagnovski in zato fin
dodatna oprema sport z 19-palčnimi platišči ga naredi še bolj finega
občutek za volanom, ki je popolnoma na nivoju nižjih avtov
lega na cesti je za križanca vrhunska
skupaj z digitalnimi merilniki multimedijski sistem navdušuje z modernostjo
rit zaradi vrhunskega udobja ne bo trpela niti na dolge razdalje
na voljo imate varnostno tehnologijo avtov višjih razredov
dizelski motor mu ne pristoji, čeprav je zelo dober
samodejni menjalnik DSG bi potreboval že nadgradnjo
plastika, plastika, plastika
cena sicer za kakovost ni pretirano zasoljena, a je vseeno malce slana
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (23 glasov)
test volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION DSG sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Eden takšnih je čisto sveži Volkswagnov T-roc, ki se bitki manjših kvaziterencev pridružuje dokaj pozno.

Eden takšnih je čisto sveži Volkswagnov T-roc, ki se bitki manjših kvaziterencev pridružuje dokaj pozno. Naključje ali ne, na trg je prišel istega meseca, kot je scirocco umrl. Je to dokončno znamenje za nadvlado križancev v prihodnosti? Čas bo pokazal, dejstvo pa je, da je segment teh malih visokih avtov že docela natrpan. Če hoče znamka zdaj, tako pozno, ko ima praktično vsak od konkurentov že mali križanec, skočiti na točno ta trg, je, kot bi skakali v osje gnezdo. Nagi in pomočeni v marmelado.

No, T-roc ni skočil nag, ampak odet v zelo modne cunje. Športno elegantne, bi rekli v kakšni dizajnerski štacuni. Tale oblačila, ki slišijo na ime sport, so še posebej vpadljiva, zato ima testni primerek nekaj več kroma in zelo krasna 19-palčna platišča. Vse to skupaj z od Volkswagna kar nenavadno lepo oblikovano ritjo zaključuje vizualni paket, ki na cestah brez pretiravanja obrača glave. Še posebej podnevi, ko gorijo zanimive, kvadrataste LED-luči. Ta 'vau-efekt' se do neke mere nadaljuje še v kabini, kjer ne manjka visokega sijaja klavirskega laka, takisto ne tudi digitalni merilniki. Ti sicer ne svetijo v enaki ločljivosti kot passatovi ali kakšni od Audija, že tisti v hišnem konkurentu Q2 so precej lepši. Ampak dobro, so, in lahko jih boste kazali navdušeno-nevoščljivim sosedom. Sicer pa vse so bombončki, lotimo se odgovora na pomembno vprašanje: zakaj bi kot kupec sploh hoteli križanca raje kot golfa, s katerim si deli platformo?

Ne vem, no, a ste si ga sploh dobro ogledali? Dajte še enkrat za vsak slučaj. Verjetno se strinjamo, da golf ne izgleda niti približno tako dobro. No, tu imate prvi razlog. Drugi je neboleč križ, če vam je to pomembno, tretji pa se skriva direktno pred volanom. Položaj je izvrsten in to rečem kot človek, ki mu zdaleč bolj sedejo nizki avti kot privzdignjeni, v T-rocu pa se seveda sedi malce višje. Nehote bolje vidite vse čudake, ki slinasto buljijo v avto, udobje pa je tisto, ki ga od avtov tega segmenta še nismo vajeni. Ravno prav mehki sedeži, izvrstno podvozje, zaradi katerega se navkljub višji stanci zelo čvrsto zažre v vsak ovinek, in docela nastavljiv položaj za volanom so skupaj razlog, da se boste na dolge poti odpravili z veseljem in, še pomembneje, na cilju tudi izstopili veseli. T-roc ni pretrd, kot smo vajeni od križancev, ampak super požira luknje in ovinke. Redka kombinacija. Kar se tega tiče, je v segmentu zaenkrat pri samem vrhu in se mu zoperstavlja le kakšen Q2, ki mu s svojo večjo prestižnostjo in še višjo ceno nekako ne predstavlja neposrednega konkurenta. Skratka, občutek med vožnjo je čisto na nivoju nižjega golfa, kar pove dosti.

Na voljo so štirje motorji, '150-konjski' oz. 110-kilovatni štirivaljnik pa je edini dizel. Motor je čisto fin, saj ga že poznamo in nas vedno znova navduši s prožnostjo in navorom, ampak bi rekel, da takšnemu avtu vseeno nekako bolj paše bencinski. Ni pretirano eleganten, niti se ne trudi biti, niti ne bo primarno kruzer za dolge razdalje, temveč je vseeno bolj igriv in mladosten, kar dokazuje bogata bera barvnih kombinacij, ki vam jih ponujajo, in takšnemu karakterju šklopotajoč dizelski zvok ni pisan na kožo. Sicer pije samo sedem litrov in z dvosklopčnim DSG-jem se do sto požene v 8,4 sekunde, ampak raje izberem 1,5-litrski TSI in žrtvujem kakšen liter več. DSG še vedno cuka in počasi prestavlja v vzvratno in nazaj, očitno bodo prašiči leteli, preden bodo to popravili. Je kar tečno, da vas imajo vsi od zunaj gledajoči za nesposobnega voznika vsakič, ko se odpeljete.

Pa veste, kaj mu še ne ustreza? Cenena plastika vsepovprek. V kabini, namreč. Pri avtu za več kot 36 tisoč evrov niti približno nočem imeti pilice za nohte v obliki armaturne plošče. Hudiča, še prejšnji polo je imel mehko plastiko; ne vem, kaj so razmišljali.

Vem pa, kaj so razmišljali, ko so T-roca tako pozno poslali na trg. Vedeli so, da imajo produkt, ki je v bistvu konkurent samo na papirju, pa še to le, kar se tiče dimenzij, vse ostalo pa je od manjših križancev vsaj za razred boljše. No, razen armaturne plošče. S poznim vstopom so imeli čas do potankosti izpiliti zadnje malenkosti in platformo MQB vrhunsko prirediti kvaziterenskim vrlinam, tako da smo s T-rocom dobili enega izmed najboljših od dimenzijsko skromnih križancev.

Takšen s štirikolesnim pogonom 4Motion in opremo sport vas bo olajšal za 36.191 evrov, kar je skoraj enkrat več od konkurentov in že prvi pokazatelj, ki vam bo dal vedeti, da ne kupujete avta v rangu renaulta captur. Ni malo, ampak ko se dobro zazrete v k sreči nekonzervativno oblikovano podobo in po nekaj deset kilometrih dodobra začnete ceniti vrhunski Volkswagnov inženiring, veste, kam bo šel ves denar.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen T-roc 2.0 TDI 4MOTION DSG sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4234 x 1819 x 1573
medosna razdalja v mm 2593
prtljažnik v litrih 392
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1530 (510)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,8/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 18.648
cena testnega vozila v EUR 29.967
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.191

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Lep, ampak predrag
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |