Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Iz majhnega zraste veliko

Volkswagen polo 1.0 TSI comfortline

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Odraščanje po vzoru ljudi in živalskega sveta je značilno celo za nežive stvari, kot je na primer avtomobil. Za novi polo lahko namreč rečemo, da je vstopil v svoja zrela leta, čeprav še vedno stavi na preverjeno formulo.
Iz majhnega zraste veliko
Foto: Gašper Miš
5. 5. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

samo evolucija oblike poskrbi za takojšnjo prepoznavnost
večja velikost pomeni več prostora za potnike
prtljažnik je skoraj tako velik kot pri golfu
uporabljeni materiali in ergonomija so med najboljšimi v razredu
podvozje je nastavljeno na udobje, vseeno se obnaša dovolj dinamično
občutek na volanu vozniku vliva zaupanje
zabavna elektronika in povezljivost bosta navdušila ljubitelje
digitalni merilniki stanejo 'samo' 300 evrov
motor preseneti z odzivnostjo in je zmeren pri porabi goriva
z dolgočasno obliko se kar izgubi med privlačno moderno konkurenco
menjalnik bi lahko imel šest prestav
prstni odtisi bodo nekatere grozno motili
radarski tempomat se izključi, ko je senzor zapacan
pri tekstilni oblogi na vratih bi lahko posnemal ibizo
večkrat je treba preveriti, če so vrata prtljažnika res zaprta
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (14 glasov)
test volkswgen polo 1.0 comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vizualno je novinec podoben predhodniku, čeprav je daljši za 8 centimetrov, širši za 6 in je malenkost bliže tlom, da ima malo bolj športno pojavo. Za to sta krivi izraziti stranski liniji, ki se začneta pri sprednjem blatniku in se preko pokrova prtljažnika nadaljujeta do blatnika na drugi strani. Polo je prvič po dobrih štirih desetletjih in več kot 14 milijonov prodanih primerkih na voljo samo s petimi vrati in je presegel mejo štirih metrov, tako da je samo še malo krajši od golfa štiri in ponuja več prostora. Ni pa samo zrasel, je bolj dodelan z materiali, ki so med boljšimi v razredu, če ne celo najboljši, predvsem pa je zunaj in znotraj moderen. Verjetno je pretekli generaciji še najbolj podoben od zadaj, kjer luči ostajajo enodelne. Med moderno oblikovano konkurenco se zdi še najbolj dolgočasen, ampak od Volkswagna česa drugega niti nismo pričakovali, ker kupci želijo točno to.

Polo ni dobil samo novih zunanjih panelov, temveč novo platformo MQB A0, ki podlaga tudi seat ibiza, in ker so kolesa pomaknili do skrajnih robov karoserije, bo lahko prevažal pet ljudi. Seveda se bodo bolje počutili štrije, kar svetujejo celo pri Volkswagnu, si pa tudi trije zadaj ne bodo tako posegali v intimni prostor kot v kakšnem drugem malčku. Spredaj je več prostora za noge in ramena, še več ga je zadaj, ker so medosje podaljšali za skoraj 10 centimetrov, zrasel je tudi prtljažnik. Zdaj sprejme 351 litrov, torej 71 več kot prej in samo 29 manj od golfa. Ima pa nova generacija čudno hibo, ki onemogoča brezskrbno zapiranje vrat prtljažnika. Vedno je namreč treba počakati, da se po prvotnem odpiranju zatič postavi v pravilen položaj, sicer boste sedli za volan in vedno znova ugotovili, da vrata niso dobro zaprta. Isto smo opazili pri seatih arona in ibiza.

Notranjost je zelo čista, elegantna, z barvnimi preseki, kar bo navdušilo mlade, in vse je na svojem mestu. V bistvu boste presenečeni, da je kar veliko trde plastike, ki še najbolj zmoti med sedežema in na vratih, kar je malo smešno, saj ima skoraj tisočak cenejša ibiza mehko tekstilno oblogo. Seveda se te plastike skoraj ne boste dotikali, zato verjetno ne rabi biti najbolj mehka v razredu. Pri polu so prvič na voljo še digitalni merilniki, ki stanejo dobrih 300 evrov in jih navdušenci nad tehnologijo morate imeti, ampak tudi klasični z manjšim zaslonom med njimi ponujajo vse potrebne informacije. Radio z večjim zaslonom stane 150 evrov več in ga priporočam, ker notranjost z njim izgleda lepše. Je zelo odziven in znova ob doplačilu zna preslikati zaslon pametnega telefona, USB-vhod pa je že v osnovni opremi. Čiščenje prstnih odtisov bo sicer največji problem, zato predlagam, da je krpa z mikrovlakni vedno v bližini. Tempomat s samodejnim prilagajanjem razdalje je v osnovi super zadeva, vendar sem opazil, da je malenkost bolj občutljiv od tistega v seatu ibiza, še vedno pa odgovornim polagam na dušo, da razmislijo o možnosti preklapljanja med 'pametnim' in 'navadnim' tempomatom. V zimskem času, ko se na sprednje senzorje hitro nabere umazanija s ceste, tempomat ne deluje več in potem morate znova z nogo pritiskati na stopalko za plin.

Sedeža spredaj sta udobna in nudita dovolj bočne opore, položaj za volanom sem si nastavil v trenutku, tako da lahko pohvalim inženirje. Nova platforma je kriva za več togosti karoserije, zato je vožnja prožna in avtomobil je zelo lepo vodljiv. K temu pomaga širši kolotek, za udobje pa boljši blažilniki. Električni servoojačevalnik je natančen, da bo tudi občutek na volanu dovolj dober, po občutku pa je sama vožnja bolj dinamična kot prej. Malo je nagibanja, še vedno pa polo ni avto za podiranje hitrostnih rekordov v ovinkih, ker se nekateri konkurentje tu odrežejo še bolje. Seveda večina voznikov, sploh voznic, tega ne zahteva, zato kot celota deluje odlično, še posebej v mestni gneči.

1,0-litrski prisilno polnjen trivaljnik da od sebe 70 kilovatov moči, torej okroglih 95 'konjev', in 175 njutonmetrov navora že pri 2.000 vrtljajih. Marsikoga je presenetil z odzivnostjo glede na majhno prostornino pa tudi pretirano neuglajen ni, čeprav se večji in bolje uravnotežen štirivaljnik odnese še precej bolje. Za povprečno zahtevne voznike bo povsem zadosten in tudi porabi ne veliko, na testu slabih 6 litrov bencina na 100 km. Pogrešal sem le 6. prestavo, ker sem se dosti vozil po avtocesti. Pri 130 km/h se sicer vrti s 3.000 vrtljaji, kar zaradi dobre zvočne zatesnitve v notranjosti ni preveč moteče, bi pa lahko s šesto morda porabil še kakšen deciliter manj in poskrbel za malenkost tišjo vožnjo.

Polo ima že v osnovi veliko opreme, sam pomaga speljevati v klanec, kabino ohlaja klima, luči se same vključijo, radio ima povezavo bluetooth in v sili zavira sam. Osnovni stane 12.600 EUR.

Polo ima že v osnovi veliko opreme, sam pomaga speljevati v klanec, kabino ohlaja klima, luči se same vključijo, radio ima povezavo bluetooth in v sili zavira sam. Osnovni stane 12.600 EUR, testni pa z ne vsemi dodatki slabih 17 tisočakov. Sam bi doplačal še za zmogljivejši motor, ker ima šest prestav, bi bila pa cena potem že slabih 18 tisoč. Jih je vreden? Seveda, nenazadnje gre za zmagovalca našega velikega primerjalnega testa PRIMA, kar pove zelo veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen polo 1.0 TSI comfortline
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 70 (95) od 5.000 do 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 2.000 do 3.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4053 x 1751 x 1461
medosna razdalja v mm 2548
prtljažnik v litrih 351
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1145 (495)
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/3,9/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 12.591
cena testnega vozila v EUR 14.187
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.953

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nbljslc3
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |