{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Havaji na domačem dvorišču

Hyundai kona 1.0 T-GDI 120 impression

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hyundai s kono napada segment majhnih križancev, nastopaška zunanjost pa bo skrbela, da na cesti ne bo ostal neopažen. To pa sploh ni njegov edini adut.
Havaji na domačem dvorišču
Foto: Anže Jereb
29. 5. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kona kaže nov, agresivnejši oblikovalski jezik znamke
če je nastopaštvo pomemben vidik, potem je kona za vas
nova arhitektura, na kateri stoji, zagotavlja številne različice v prihodnosti
kljub kompaktnim dimenzijam je znotraj za štiri dovolj prostora
prtljažnik je prostorninsko povprečen, a bo večinoma dovolj
možnost štirikolesnega pogona povečuje uporabnost
litrski turbomotor je prijeten, menjalnik tudi
znotraj je dobro sestavljena in ergonomsko prijetna
linije so vseeno preveč agresivne in vsega je malo preveč
podvozje je povprečen kompromis udobja in voznosti
motor ni varčen kljub majhni prostornini
na slabi cesti se kona pokaže kot precej trd avtomobil
nastopaška zunanjost ima svojo ceno, tokrat preko 24 tisočakov
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (15 glasov)
test hyundai kona 1.0 T-GDI 120 impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko se bo pripeljal mimo vas, boste navdušeno rekli 'uaaau', ker so linije tako agresivno zavihane, da ga boste gotovo opazili pa še všeč vam bo. Se mi pa zdi, da sem svoje mnenje malenkost spremenil, ko sem vanj nekaj časa buljil in ga bolj podrobno opazoval. Se mi vseeno zdi, da so mu namenili kakšen detajl preveč in kakšno zarezo preveč in kakšen kos plastike preveč … In kakšno luč preveč. Malo me spominja na hondo civic, kjer se mi tudi zdi, da niso imeli najboljše ideje, kam zapeljati obliko, in so potem kar dodajali stvari. Je pa res, da je bilo tako tudi z Nissanovim jukom in je vseeno uspešnica, tako da so že vedeli, kaj hočejo …

Kakorkoli, znotraj je bolj umirjen in precej podoben i30, kar je pohvalno. To namreč pomeni, da je stikal relativno malo, za najpomembnejše funkcije ostajajo fizični gumbi, ostalo pa se upravlja preko velikega zaslona na dotik. Uporabno in lepo na pogled, celo projekcijski zaslon imate lahko in so potem na njem prikazani vsi pomembnejši podatki. Poleg tega Hyundai zdaj že nekaj let pri izdelavi uporablja boljše materiale, da je vse skupaj na otip bolj prijetno, predvsem pa nič ne škripa.

Prostorsko sta si podobna, v koni je prtljažnika za 361 litrov, kar je povprečno veliko, drugega itak ni za pričakovati, in štirje bodo v tem avtu sedeli udobno.

Marsikdo zmotno meni, da je kona ’podkožno’ identična kii stonic. Stonic stoji na platformi ria, kona pa na povsem novi, ki bo pozneje ponudila celo električni pogon. Prostorsko sta si podobna, v koni je prtljažnika za 361 litrov, kar je povprečno veliko, drugega itak ni za pričakovati, in štirje bodo v tem avtu sedeli udobno. Všeč mi je, da je zadnja klop malce višje, ker potem otroci lažje vidijo ven. Zakaj primerjam oba atomobila? Da bo lažje jasno, da si vozniško nista povsem identična.

Kona je križanec, ki bo lahko zadovoljil tudi avantur željne, ker ima kot eden redkih v razredu opcijo štirikolesnega pogona. Sicer je od tal oddaljen zgolj povprečnih 17 centimetrov, zato hudi tereni odpadejo, vseeno pa ne bo takoj odpovedal in vas spravil v zadrego. Tokratni je imel pogon le spredaj, motor je bil litrski turbobencinski z 88 kilovati oziroma 120 ’konji’, menjalnik ročni. Vozniško se mi zdi povprečen, srednje udoben in srednje dinamičen, ampak to je bilo tudi za pričakovati od vzmetenja s poltogo premo zadaj. Pri štirikolesnem pogonu je večvodilna. Če se zopet vrnem na stonic; ta se mi zdi bolj kompakten in igriv, vozniško bolj zabaven. Po drugi strani pa je hyundai i30 bolj udoben. Kona je nekje vmes, v nobenem pogledu ni vozniško slab avto, posebej pa tudi ne razveseli.

Menjalnik mi je v koni všeč, ker je natančen in z njim je prijetno rokovati, hodi ročice pa so kratki. Tudi motor se mi zdi dovolj zmogljiv, ker je itak cel avto bolj umirjen, čeprav se obenem sprašujem, zakaj do stotice kona potrebuje dve sekundi dlje kot stonic z enakim motorjem. No, motor se rad zavrti, ne deluje podhranjeno in mu prav nič ne manjka. Dovolj suvereno potegne in pospeševanja so lepo zvezna. Ni pa varčen, kar smo ugotovili že pri ostalih modelih s tem motorjem, na našem testu je bila povprečna poraba 8,5 litra na 100 km.

Po vzoru ostalih novodobnih hyundaijev je tudi kona lahko bogato založena z varnostnimi sistemi, pri opremi impression jih je res veliko, cena točno takšnega pa je 24.050 EUR oziroma še dva jurja manj, če upoštevam popust. In za ta znesek dobite avto, ki vas bo ves čas spominjal na Havaje, tam imajo kraj z enakim imenom. Na tiste bolj agresivne Havaje z vulkani, ker je tako drzno oblikovan.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai kona 1.0 T-GDI 120 impression
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1800 x 1565
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 361
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1385 (390)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 12,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/5,0/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 21.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.050 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |