Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Boljša desnica

Hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP DCT style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno je Hyundai izkoristil svojo prenovo modela i30 samo zato, da bi predstavil nov menjalnik. Čas je narekoval, da mora imeti ta zdaj dvojno sklopko in sedem prestav.
Boljša desnica
Foto: Gašper Miš
10. 11. 2015 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno ne izstopa, ampak zna prepričati tudi s svojo zadržano podobo
dvosklopčni menjalnik je zelo dobrodošla popestritev ponudbe
poraba goriva ni bistveno večja kot pri i30 z ročnim menjalnikom
i30 se ne trudi biti kaj dosti več kot udoben in uporaben družinski avto
pet let garancije in dobra statistika nepokvarljivosti bosta poskrbeli, da boste brez skrbi
notranjost deluje že malo zastarelo brez velikega osrednjega zaslona
večina materialov v notranjosti je še vedno trda plastika
pri konkurenci znajo podobni menjalniki prestavljati še hitreje
pri konkurenci znajo narediti tudi bolj prostorne prtljažnike
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3 (2 glasov)

Menjalniki, ki znajo sami prestavljati, so vse bolj popularni tudi v Evropi, vendar vozniki tukaj zahtevamo veliko od njih.

Menjalniki, ki znajo sami prestavljati, so vse bolj popularni tudi v Evropi, vendar vozniki tukaj zahtevamo veliko od njih. Poraba ne sme biti občutno večja v primerjavi z ročnim, prestavljanje mora biti hitro, cena pa zmerna. Poleg novosti v drobovju so razmeroma uspešnemu avtu srednjega razreda še malo popravili luči in masko, dodali nova platišča, v testnem primeru pa dodali še napis black line, ker ima zatemnjeni zadnji stekli, črna ohišja ogledal in nekaj več opreme.

Ampak največja novost je bila pogosto v moji desni roki. OK, ne le ročica menjalnika, temveč menjalnik sam. Za Hyundai je čisto nova zadeva, ki so jo razvijali zadnjih nekaj let, da bi se uspešno postavili ob bok evropskim avtom, ki se že kar nekaj časa vozijo z robotiziranimi menjalniki z dvojno sklopko. Mogoče jih še najbolje poznate kot DSG, Korejci pa mu pravijo DCT, Double Clutch Transmission.

Tehnično je zelo podoben konkurenci: ima 7 prestav, namenjen je takšnim, srednje močnim motorjem, kjer ni preveč navora, hyundaijev 1,6 CRDi ga ima 280 Nm, sklopka pa je suha. To pomeni, da boste morali za speljevanje rahlo pritisniti na plin, sam nikamor ne leze. Moram reči, da je pri speljevanju dokaj nežen, ne cuka toliko kot včasih konkurenca pa tudi dokaj lepo prestavlja. Ne zdi se rekordno hiter, je pa prijeten in se je v času testa samo enkrat malo zmedel, ko sem se počasi peljal po enem klancu dol. Se da zadevo rešiti tudi tako, da prestavljate sami.

Menjalnik je torej OK in stane nekje 1.500 dodatnih evrov. Mi ga priporočamo, ker tudi poraba ni bistveno večja. S tem močnejšim 1,6-litrskim dizlom, ki ima 100 kilovatov, torej 136 'konjev', je znašala na testu 6,7 litra, kar je še sprejemljivo. In občutek na volanu je po osvežitvi boljši. Veliko manj umeten kot prej, čeprav ga lahko še malo popravijo, da bom res zadovoljen. Sicer i30 wagon ostaja v prvi vrsti udoben in nezahteven avtomobil, v drugi pa še prostoren. V primerjavi s kratko verzijo je 185 mm daljši, ob isti medosni razdalji pa so oblikovalci še uspeli nekako skriti ta prirastek zadka, da ne izgleda preveč nerodno. Hkrati je prtljažnik pridobil 150 litrov, kar je seveda najpomembnejše, in zdaj meri 528 litrov, kar ni rekordno v razredu, je pa ob ravnih stenah precej družinsko uporabno.

Takšen stane 23 tisoč evrov in ob vsem si lahko izmislim samo še ... hmm ... ja, večji osrednji zaslon bi imel spredaj.

Hyundai gre torej naprej tudi s tehniko in še vedno ponuja kar dosti avtomobila za svojo ceno. Takšen stane 23 tisoč evrov in ob vsem si lahko izmislim samo še ... hmm ... ja, večji osrednji zaslon bi imel spredaj, ampak stane še 1.000 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1582
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.500 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4485 x 1780 x 1500
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 528
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1571 (369)
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 21.630
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.070

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |