Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ne peljite ga v Monte Carlo

Škoda yeti 2.0 TDI 4x4 Monte Carlo

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med križanci je yeti eden najstarejših, ki v enaki generaciji še vedno vztraja na naših cestah. Očitno pa je bila zasnova tako zelo dobra, da je še vedno eden najboljših. Z opremo Monte Carlo tudi izgleda precej zanimivo.
Ne peljite ga v Monte Carlo
Foto: Gašper Miš
10. 1. 2017 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s tem paketom opreme precej pusta zunanjost zaživi in yeti postane nastopač
po prenovi so linije ostrejše, tudi to prijetno zaokroži izgled
okoli voznika cenim ogromno odlagališč in kakovostne materiale …
… na zadnji klopi veliko prostora in dovolj udobja …
… v prtljažniku pa uporabne mrežice in predalčke, tudi samo prostornost
cena osnovnega je odlična, tudi takšen zlahka upraviči višji znesek
terenske vrline malega yetija so skoraj neverjetne, zmore več od pričakovanega
tudi motor TDI je ob nezahtevni vožnji soliden in dovolj prožen, vendar …
… mu v kombinaciji s štirikolesnim pogonom tokrat manjka moči, vzemite močnejšega
vozniško je yeti dokaj okoren in podvozje na trenutke preveč čvrsto
notranjost je suhoparna in oblikovno ne vzbudi čustev
zastarelost se pozna tudi v (ne)ponudbi asistenčnih sistemov
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (5 glasov)
test škoda yeti 2.0 TDI 4x4 Monte Carlo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko smo v tem velikem primerjalnem testu ob bok postavili skoraj vse tekmece razreda in jih ocenili, je zmagal prav dedek yeti.

Ko smo lansko pomlad v tem velikem primerjalnem testu ob bok postavili skoraj vse tekmece razreda in jih ocenili, je zmagal prav dedek yeti. Drži, da so se potrebe in želje kupcev križancev v zadnjih letih precej spremenile, a če potrebujete uporabnega, je yeti še vedno eden najboljših. Sicer sem prepričan, da ga v Monte Carlu kljub zanimivi opremi z enakim imenom in vizualnimi dodatki ne bi opazil niti tisti, ki v tamkajšnjem hotelu pomiva posodo, a vseeno takšen izgleda precej dobro.

Torej, uporabnost in prostornost sta daleč največji odliki. Kjer je večina tako velikih križancev za družinsko uporabo premalo prostornih, yeti zlahka prevzame vlogo prvega ali edinega vozila pri hiši. Prtljažnik je velik in oglat, tudi polno odlagališč in pritrdilnih mrežic ima, uporabnost je skratka super. Potnika v drugi vrsti sedita dobro, prostora je veliko in klop je dovolj udobna, kar tudi ni tako samoumevno. V primerjalnem testu se je lepo pokazalo, da prostornost sicer skoraj nikoli ni vprašljiva, sta pa udobje in postavitev klopi elementa, kjer se stvari obrnejo. No, yeti je eden najboljših, zamer na tem področju nimam. In tudi spredaj cenim ogromno število uporabnih odlagališč, očitno je, da so že pred leti ta avtomobil izdelali z mislijo na dobrobit potnikov.

Manj yeti znotraj navduši z oblikovno razgibanostjo, pač, vse skupaj je precej zadržano, kot od znamke tudi vedno pričakujte. Uporabno, a skoraj dolgočasno, ampak dobro izdelano, občutek je znotraj prijeten, zato pa z opremo Monte Carlo toliko bolj zaživi z atraktivnimi rdečimi šivi. Monotonost razbije tudi zaslon na sredini, pri katerem hvalim predvsem odzivnost in nasploh smiselno razporejene menije, najpomembnejše in najpogosteje uporabljene funkcije pa imajo še vedno fizična stikala, kar je tudi super.

Leta se temu križancu najbolj poznajo med vožnjo. Tukaj sicer hvalim enostavnost in zelo dober občutek na primerno obteženem volanu, ki vliva veliko zaupanja, vendar pa vožnja malo že meji na dolgočasno in okorno. V zavojih yeti nikakor ni tako lahkoten kot novejši predstavniki, obenem pa je tudi blaženje nastavljeno precej na čvrsto, zato na slabih podlagah bolj pretresa. Če boste izbrali štirikolesno gnano izvedenko, vzemite močnejši motor, temu dvolitrskemu TDI s 81 kW je kar manjka, kakšno pospeševanje na avtocesti je dokaj žalostno. Posledično ga boste večkrat priganjali, zato tudi poraba ne bo manjša od tiste pri močnejšem.

Sicer je tudi pri večjih hitrostih yeti čisto soliden, več kot to pa ne. Takšnega priporočam tistim, ki se boste večkrat zapeljali na kakšno neutrjeno podlago; kljub temu da tole ni kleno terensko vozilo, zlepa ne omaga, štirikolesni pogon je res zmogljiv. Krasna zadeva za družinske izlete na kakšne oddaljene in slabo dostopne plaže, v gore, do katerih vodi slabo utrjena pot, in podobno. No, tudi za vsakdan bo seveda dober, vseeno pa naj bodo terenske vrline eden od razlogov za nakup.

Glede na celoto se mi tudi cena dejansko zdi dobra, yeti jo zlahka upraviči. Osnovni je precej ugoden, takšen z opremo Monte Carlo in z dvolitrskim motorjem TDI ter s štirikolesnim pogonom pa stane 24 'jurjev'. Še vedno ponudi veliko za svojo ceno, vseeno pa mu ob takšnem znesku kakšno stvar že bolj zamerim, predvsem premalo lahkotno voznost in pomanjkanje oblikovne domiselnosti. Tekmecev je namreč veliko in 'v zelje' mu konkretno skače vitara, ki je ravno tako prostorna in uporabna, ima dobre motorje, štirikolesni pogon pa še cenovno je zanimiva. Edina razlika v prid yetiju je prijetnejša notranjost, predvsem zaradi boljših materialov. Kompromisi, vem, vsega pač ni enostavno imeti. Vsaj za soliden znesek ne.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 2.0 TDI 4x4 Monte Carlo 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4222 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 416
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1550 (545)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,6/5,3
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 14.999
cena testnega vozila v EUR 23.597
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.166

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |