Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

GT za najbolj zahtevne

Peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novi peugeot 3008 nas je navdušil. Ne samo nas, kot smo videli tudi v našem velikem primerjalnem testu PRIMA. Pa lahko Francozi z njim posežejo še višje? Odgovor je GT.
GT za najbolj zahtevne
Foto: Gašper Miš
28. 8. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je pravi posebnež, sploh v takšni barvi res izstopa
notranjost presune s svojo razgibanostjo in kakovostjo …
… obenem pa še z uporabnostjo
položaj za volanom je odličen kljub posebnostim znamke
možnost menjave notranjega ambienta in grafike merilnikov je zanimiva
sedežna masaža je med boljšimi
samodejni menjalnik je zelo dober in ga priporočam
pri večjih hitrostih je pohvalno tih
tako zmogljiv motor nikoli ne razočara
doplačilo za tako bogato opremo je precejšnje
občutek na volanu ni najboljši
manjkata vsaj dve stikali za klimatsko napravo
poraba goriva je prevelika
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (15 glasov)
test peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Gre za najbolje opremljeni 3008, ki ima v primerjavi s prejšnjim dve pomembni ter opazni prednosti. Za začetek zanimivo funkcijo, pri kateri lahko izbirate med dvema notranjima ambientoma, umirjenim in bolj športno naravnanim, oba spremlja še svoj parfum. Tega seveda nujno ne potrebujete, je pa zanimiv dodatek, ki obenem spremeni še grafiko merilnikov. Pač, če vas zagrabi želja po spremembi, hitro prestavite, v nos vam butne vonj svežine in vas prebudi. Tokrat sta tudi sprednja sedeža znala masirati in to celo precej dobro. Med osmimi programi lahko izbirate in tudi določate, kateri del hrbta vas najbolj muči.

Druga razlika je v moči motorja. Verjamem, da boste že pri 88-kilovatnem oziroma ’120-konjskem’ zadovoljni, ker čisto solidno potegne, tale pa je za tiste, ki hočete več. 133 kilovatov je moči oziroma 180 ’konjev’, zato je takšen 3008 vedno in povsod suveren. Pospešuje hitro in moči mu res ne manjka, priporočam ga seveda s takšnim samodejnim menjalnikom, ker res dobro sodelujeta. Le poraba je ves čas nad 8 litrov, kar nikakor ni malo, je pa res, da manjša ni bila niti pri šibkejšem 3008. In zopet moram pohvaliti, da je ta avtomobil pri večjih hitrostih tih in uglajen, če ste veliko na avtocesti, je tako dobra zvočna zatesnitev nedvomno vredna veliko.

Nagibanja ni veliko in vožnja obenem niti ni pretrda, udobja nižjega 308 pa vseeno ne pričakujte.

Lahko ponovim, da se 3008 tudi pelje lepo, čeprav sam pogrešam malce več občutka na volanu, preveč umetno je vse skupaj, res pa je tole družinski avtomobil, zato ne moti toliko. Nagibanja ni veliko in vožnja obenem niti ni pretrda, udobja nižjega 308 pa vseeno ne pričakujte, saj so vsi križanci na slabših podlagah manj prizanesljivi do zadnjic potnikov. Ni pa prehudo, niti nič slabše od ostalih predstavnikov.

Če se vrnem k notranjosti, oprema GT prinese še malce več atraktivnosti znotraj, čeprav, tudi navadni izgleda res dobro. Tokrat je denimo namesto tkanine armaturno ploščo krasil les, ki sicer dobro izgleda, a je meni tkanina bistveno bolj simpatična in posebna. Pač, moj okus, vaš pa morda ne. In nasploh lahko še enkrat ponovim, da cenim potniško uporabnost, pogosto se namreč zgodi, da atraktivnost za seboj prinese nekaj manj funkcionalnosti, tukaj te težave ni. Sprednjima potnikoma se bo sicer zazdelo, da je vse skupaj malce utesnjeno, a le zato, ker je osrednji greben precej širok, vseeno pa je prostora dovolj. In tudi prtljažnik je radodaren, seveda pa boste sami morali pogledati, če ustreza vašim potrebam; po litrih je povprečen, morda so pa nadpovprečne vaše potrebe in potrebujete 5008.

Pri bogato opremljenih različicah je navadno težje najti hibe. Če gledam zgolj ceno in ugotovim, da je takšen od prejšnjega dražji za 6.500 eur, pa že težko rečem, da jih je vreden. Tudi šibkejši izgleda fantastično in dovolj dobro potegne, za razliko pa si nekaj let lahko tedensko privoščite pravo masažo pri privlačni Tajki, ki bo hrbtu in očem ponudila še veliko več ugodja. Če ste toliko evrov za GT v mošnjičku vseeno zbrali, pa kar brez slabe vesti, tudi 3008 GT je odličen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4477 x 1841 x 1624
medosna razdalja v mm 2675
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1465 (625)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,4/4,8
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 20.390
cena testnega vozila v EUR 34.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |