Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dobre sestavine in mojster

Mazda CX-3 G150 AWD revolution top

Avtor prispevka: Anže Jereb
Radi imate kavo in kako dobra bo, je odvisno le od sestavin in mojstra, ki jo skuha. Radi imate tudi mazdo CX-3 in kako dobra bo, je odvisno le od paketa opreme in pogonskega sklopa.
Dobre sestavine in mojster
Foto: Gašper Miš
30. 8. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navzven ne deluje okorno in ostaja privlačen ter športno-eleganten avtomobil
kakovost notranje izdelave je na zavidljivi ravni
ob tako bogati opremi so zanimive tudi barvne kombinacije
voznikovo okolje je premišljeno, stikala postavljena intuitivno
vozniško je CX-3 v samem vrhu segmenta, igriv in kljub temu udoben
pretikanje natančnega menjalnika je naravnost uživaško
preko volana voznik dobi ogromno povratnih informacij
dvolitrski motor je varčen in uglajen, pospešuje zvezno
motor je tudi anemičen in nikoli ne pokaže, da ima kar 110 kW moči
prostornost in družinska uporabnost pri snovanju nista bili v prvem planu
isofix je skrit pregloboko, nerodno je tudi zapenjanje pasu preko otroškega sedeža
cena je odraz količine opreme in v tem primeru ni majhna
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (20 glasov)
test mazda CX-3 G150 AWD revolution top
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če vam vseeno bolj diši bencinski motor in želite še več moči, pa je edina izbira tokratni model z dvolitrskim atmosferskim motorjem in 110 kilovati moči.

V prejšnjem testu sem si privoščil primerjavo mazde CX-3 s hrano ter jo označil kot najboljšo pico, če jo poganja dizelski motor in žene štirikolesni pogon. Če vam vseeno bolj diši bencinski motor in želite še več moči, pa je edina izbira tokratni model z dvolitrskim atmosferskim motorjem in 110 kilovati moči.

Prav pri motorju imam tokrat deljeno mnenje. Malo zaradi zmogljivosti in malo zaradi dejstva, da je takšen motor na voljo le z najbogatejšim paketom opreme in štirikolesnim pogonom. Posledično tudi z visoko ceno. Če štirikolesnega pogona ne potrebujete, ker se pač nikoli ne boste vozili izven urejenih cest, morda pa vas tudi ne mika najbolj bogata oprema in ste zadovoljni s stopnjo manj, ki je mimogrede še vedno bogata, potem priporočam cenejšo izvedenko. Tokratni motor je namreč po svoje zelo dober, prijeten in uglajen, pospešuje nenaporno in obenem zlahka porabi le 7 litrov ali manj. Vendar se nikoli ne zdi posebej zmogljiv, pospeševanja ne potisnejo hrbta v sedež, pravzaprav se zdi precej anemičen, še posebej, če se ne boste potrudili in menjalnika pretaknili dve prestavi nižje. Nikoli ne da vedeti, da ima 110 kilovatov moči oziroma 150 ’konjičkov’. Po občutku ’120-konjski’ motor ob sprednjem pogonu ni kaj dosti manj živahen. Saj pravim, vedeti je potrebno, kaj potrebujete.

Če seveda niste posebej dinamično razposajeni in se vam slabih 26 tisočakov ne zdi preveč, ne boste razočarani. Štirikolesni pogon skrbi, da je oprijema veliko, motor je sicer povprečno živahen, a se, kot rečeno, odkupi z  uglajenostjo, ročni menjalnik je izjemno natančen in prijeten, prav takšne pa so tudi vozne lastnosti. Smo jih pohvalili že velikokrat in Mazdin CX-3 se je v tem segmentu odlično odrezal tudi pri tem primerjalnem testu, ker je vozniško suveren in se brez pripomb rad v ovinek zažene tudi nekoliko hitreje. Po drugi strani pa ne pretresa preveč, ker ni toliko oddaljen od tal in je podvozje dodobra izpiljeno. Štirikolesni pogon zato ni namenjen odkrivanju skritih plaž, temveč predvsem boljšemu oprijemu na spolzki podlagi. Občutek na volanu je tudi odličen.

CX-3 je tudi na drugih področjih suveren avto, počutje znotraj je zaradi odlične izdelave in materialov zelo prijetno, položaj za volanom dober, tudi na pogled je privlačen. Ni pa med prostornejšimi predstavniki segmenta, če potrebujete predvsem veliko prostora, zato bodo druge alternative boljše. Že prtljažnik ni posebej razkošen, predvsem pa bo potnikom na zadnji klopi hitro postalo utesnjeno. Tudi sidrišča isofix so zelo nerodno skrita globoko v klopi in jih je težko doseči, podobno je pozneje z zapenjanjem varnostnega pasu preko nameščenega otroškega sedeža, ki je kar mukotrpno opravilo. Družine očitno niso bile v prvem planu.

Če iščete simpatičen majhen in nastopaški avtomobil, ki ima veliko vrlin in ponudi res prijetno vozniško izkušnjo, bo CX-3 odlična izbira.

Če iščete simpatičen majhen in nastopaški avtomobil, ki ima veliko vrlin in ponudi res prijetno vozniško izkušnjo, bo CX-3 odlična izbira. Če ste zahtevni še pri vsem ostalem in zahtevate le najboljše, pa bo cena temu seveda primerna. Malo manj zahtevni boste tudi v različici s šibkejšim motorjem in le sprednjim pogonom gotovo uživali in sam bi tokrat izbral slednjo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-3 G150 AWD revolution top
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 204 pri 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4275 x 1765 x 1535
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1310 (455)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,5/6,4
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 15.690
cena testnega vozila v EUR 24.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |