{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Manj je tudi več

Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Z opremo založeni peugeot 5008 GT je že ogrel naše uredništvo, malce bolj skeptični pa smo bili pred prihodom šibkejše in manj z opremo oborožene različice. Precej neupravičeno …
Manj je tudi več
Foto: Gašper Miš
27. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kljub precejšnjim dimenzijam navzven ne deluje okorno
voznikovo okolje je identično tistemu v 3008
armaturna plošča je lepo razgibana in atraktivna
materiali in izdelava so super
kljub 'terenski' obliki je znotraj tole pravi enoprostornik
odlagališč je ogromno, prtljažnik je enormen
možnost odstranjevanja zadnjih dveh sedežev je zelo priročna
1,6-litrski motor je za družinsko rabo dovolj zmogljiv
samodejni menjalnik le vzemite, je super
sistem grip control je predrag in premalo uporaben
zahtevnejšim bo motor z 88 kW moči vseeno premalo
motor je ob priganjanju glasen
občutek na volanu je zgolj povprečen
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (4 glasov)
test peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na test najprej vzamemo osnovnejšo izvedenko in šele pozneje bolje opremljeno, sicer je šok toliko večji.

Navadno je pri novih avtomobilih bolje, da na test najprej vzamemo osnovnejšo izvedenko in šele pozneje bolje opremljeno, sicer je šok, ko se usedeš v nižje rangiran avto, toliko večji. Tokrat je bilo obratno in iz bogatega 5008 GT line 2.0 BlueHDi smo sedli v bolj osnovni 5008 1.6 BlueHDi allure. Veste kaj, šoka sploh ni bilo. Mogoče tudi, ker allure ni ravno osnovna oprema, ampak le eno stopnjo nižje od GT line.

Cena je skoraj vedno eden od najpomembnejših faktorjev pri nakupu vozila, zato verjamem, da se marsikateri kupec ne bo 'stegnil' do najbolje opremljene različice. Nekateri najbrž celo menite, da zmogljiv dvolitrski dizelski motor ni potreben in je 1,6-litrski povsem dovolj zmogljiv. Zato za začetek morda nekaj napotkov, da bo cena ostala v razumnih mejah. Pri tako velikem avtomobilu vsekakor priporočam, da dodatno izberete še vzvratno kamero, saj bo parkiranje in manevriranje na omejenih površinah bistveno lahkotnejše. Tudi pametni ključ priporočam, da lahko ves čas ostane v žepu, v današnjih časih je to skoraj že obvezna stvar. Obe doplačili skoraj lahko kompenzirate s tem, da ne vzamete sistema grip control, ker ga ne potrebujete, in avto bo tako le 290 EUR dražji.

Drugih razlik v primerjavi z GT-jem tokrat skorajda ni bilo; tudi v takšnem primeru je notranje okolje vrhunsko, materiali so zelo prijetni in oblika armaturne plošče je nadvse razgibana. Tudi tukaj so nas zmotile iste malenkosti, predvsem odsotnost kakšnega fizičnega gumba za funkcije, ki jih velikokrat pritiskamo, na primer tiste za prezračevanje. Seveda zunaj GT izgleda še malo bolj nastopaško, vendar je v pravi barvi vsak 5008 oblikovno privlačen.

V našem primeru je bil enak tudi samodejni menjalnik, ki ga v avtu takšnega kova priporočam, ker je vožnja lagodnejša in bolj po družinskih merilih. Pa še dober je, dovolj hiter in ne ’cuka’ preveč. Edina večja razlika je dejansko v motorju. Ta ima le 88 kW oziroma 120 ’konj’, kar se sliši malo in je malo tudi, ko pogledate na pospešek do sto v skoraj dvanajstih sekundah, kar je približno en teden. Ampak v praksi sploh ni slab, za normalno vožnjo je čisto dovolj in skoraj nikoli se mi ni zdel podhranjen, morda le pri pospeševanju iz križišča ali med prehitevanjem, pa še takrat ni bilo sile. Je pa potem glasen, če ga boste mučili, sicer niti ne.

S prostornostjo je pa tako: če vam takšen križanec, ki je v osnovi še vedno čistokrvni enoprostornik (kar se prostora in uporabnosti tiče), ni dovolj, potem vam preostane le še kombi. Ali kar avtobus. Prostora je namreč tukaj ogromno, potnikom je namenjeno veliko uporabnih odlagališč, pet vas bo zlahka sedelo in dokaj udobno celo tista dva na zadnjih dveh sedežih. Prtljažnik pa je ob petih postavljenih sedežih naravnost enormen.

Sicer sam sebi komajda verjamem, da vam ne priporočam močnejšega motorja, a racionalen glas v glavi mi govori, da je deset tisočakov nižja cena v primerjavi s tem avtomobilom dovolj, da ne bi izbral dražjega. Kar tega, za preostanek denarja pa nekaj norih dopustov na vseh mogočih koncih sveta. In dodatna dva sedeža mirno vzemite, kdo ve, morda pa prideta občasno prav, itak ju lahko povsem odstranite in pustite doma, kar je tudi pohvale vredno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4641 x 1844 x 1646
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 166/952/1060
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1589 (611)
največja hitrost v km/h 184
pospešek 0-100 km/h v s 11,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 22.798
cena testnega vozila v EUR 29.734
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.524

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 51 minutami  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  |