Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Embalaža, ki navduši

Jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base

Avtor prispevka: Anže Jereb
Jaguar E-pace je trenutno eden najbolj modnih križancev in zdi se, da mu bo lovoriko vzel le prihajajoči električni I-pace iz iste hiše. Se pa pod oblinami skriva še en modni guru izpred nekaj let.
Embalaža, ki navduši
Foto: Gašper Miš
12. 10. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če nosite obleko Armani in hudo uro, bo E-pace lepo pasal zraven
s paketom R-dynamic je zelo nastopaški in atraktiven
notranjost s položno armaturno ploščo deluje športno
majhni zunanji gabariti skrivajo presenetljivo prostorno notranjost
sprednja potnika imata ogromno uporabnih odlagališč
prtljažnik je bojda največji v segmentu
motor z dobrimi 130 kilovati je povprečno zmogljiv
samodejni menjalnik je pri normalni vožnji prijeten
manjalniku zmanjka, ko boste od njega zahtevali več
E-pace je pretežak in to se med vožnjo čuti tudi pri udobju
vozniško je premalo lahkoten in ne ponuja veselja kot celo večji F-pace
motor je glasen, ker ga je treba priganjati, poraba ni majhna
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (12 glasov)
test jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bom kar takoj udaril s stvarjo, od katere sem veliko pričakoval in malo dobil. Od prvega trenutka vožnje me je E-pace spominjal na eno vozilo, pa nisem točno vedel, na katero, dokler nisem šel malo vohljat. Kaj sem ugotovil? Da novi E-pace stoji na platformi ne več tako novega range roverja evoque. Zato vozniško sploh ne deluje tako živahno in lahkotno kot vsi ostali jaguarji, ki jih vedno hvalimo.

Tale je občutno manj lahkoten, ni slab, če gledam povprečje razreda, je pa slabši, kot so avti te znamke sicer. Vse skupaj je manj direktno in čuti se, da je avtomobil z maso bližje dvigovalcem uteži kot maratoncem. Sicer se ne nagiba veliko, ker je precej čvrst, tudi mora biti zaradi svoje mase. Skoraj sto kilogramov ima več od večjega F-pace, okoli 1.850 kilogramov. Da si boste lažje predstavljali, dobrih deset centimetrov je daljši kot golf in od njega težji za dobre pol tone. In le petdeset kilogramov lažji kot BMW 730d s šestvaljnim motorjem pod pokrovom in 70 centimetri več dolžine. Tudi od evoquea je težji.

Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom.

Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom. Meni celo bolje izgleda kot večji F-pace, bolj nabito deluje in agresivno, ampak obenem še vedno ostaja eleganten. Oblika jim je odlično uspela in čeprav so mi zadnje čase všeč vsi jaguarji, je tale najbrž kar na vrhu. V bistvu so našli odlično razmerje med zaobljenimi in ostrimi linijami. Vsega je ravno prav.

Tudi znotraj želi izžarevati športnost. Voznikov kokpit je kar konkretno ločen od sovoznikovega, na sedežu si obdan z vsemi elementi armaturne plošče, ta je precej neznačilno potegnjena poševno navzgor in pač izgleda res dobro. Sam bi sicer izbral bolj zanimivo barvno kombinacijo, ker se mi zdi črnine vseeno preveč, je pa armaturka vsekakor zanimiva. In pregledna tudi, stikala so velika in priročna, zaslon je enak kot v ostalih jaguarjih. Dovolj velik in pregleden, pravzaprav so tudi materiali nasploh dobri, vseeno pa so vmes deli armaturne plošče izdelani iz trde plastike. Pač, na cesti so že ostali premijski predstavniki, ki znajo bit boljši.

Glede na relativno skromne zunanje mere znotraj sploh ni malo prostora. Spredaj je okoli obeh potnikov ogromno odlagališč, zato en velik plus dajem uporabnosti, v vrata spredaj gre zlahka velika plastenka in ta gre tudi v utor v zadnjih vratih. Na zadnji klopi je dovolj prostora, seveda tudi spredaj, kjer se je potrebno le malo privaditi na visoke elemente osrednjega dela armaturne plošče, ki ustvarjajo utesnjen občutek, značilen za športen pedigre jaguarjev.

Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik.

Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik, kot pravijo podatki. 577 litrov bojda ponuja, pod dvojnim dnom se je tokrat skrivala rezervna pnevmatika, sicer nekaj te prostornine prinese še tisti del. Njegova prednost je to, da nima nakladalnega roba, kar pride prav, ko boste ven vlekli kakšen težak kovček.

Skoraj 1.850 kilogramov ima takšen E-pace, zato se dvolitrski motor s 180 ’konjički’ na trenutke kar muči. No, morda ne muči, je pa glasen, ker ga bo treba bolj priganjati, in to se mi zdi najslabša stvar tega avtomobila. Dizelski ropot. Tudi menjalnik z devetimi prestavami ni bliskovito hiter, ko boste močneje pohodili plin in bo potreboval kar nekaj časa, da bo vrgel tri prestave dol. Prav masa je v večji meri zaslužna za porabo goriva, ki bo težko pod osem litrov, malce bolj dinamični pričakujte raje devet litrov na vsakih sto prevoženih kilometrov.

Pa cena? Tokratni ni bil posebej bogato opremljen, imel je le paket R-dynamic, zaradi katerega je seveda izgledal atraktivno, pa štirikolesni pogon in samodejni menjalnik, cena pa dobrih petdeset tisočakov. Priznam, pričakoval sem več vozniške odločnosti, dobil sem pa le enega najlepših modnih križancev. Dokler ne pride I-pace, ker mi je tisti na pogled še bolj všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 430 pri 1.750
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1900 x 1649
medosna razdalja v mm 2684
prtljažnik v litrih 557
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1843 (557)
največja hitrost v km/h 2015
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 33.416
cena testnega vozila v EUR 44.531
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.547

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |