Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za dva dodatna mulca

Renault grand scenic TCe 160 energy initiale Paris

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kaj dobiš, če na pol prežagaš renaulta scenic in espace? Ja njuno povprečje, renault grand scenic! Za tiste, ki ne marate majhnih in ne obvladate velikih, je 4,6 metra dolgi grand idealen.
Za dva dodatna mulca
Foto: Gašper Miš
29. 10. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pri večjih 'bratih' je oblika navadno manj atraktivna, tukaj ni
velika platišča in zadek po vzoru modela espace poskrbijo za nastopaški izgled
Initiale Paris prinaša veliko usnja, zaradi tega notranjost izgleda zelo bogato
voznik bo cenil odlično preglednost, stekla so velika, stebrički ozki
za občasne prevoze bosta dodatna dva sedeža še kako uporabna
odlagališč je ogromno, kar se za enoprostornik tudi spodobi
prtljažnik v primeru granda dobi nekaj dolžine in izgubi nekaj višine
turbobencinski motor je odlična alternativa dizlom, je prožen in zelo miren …
… pa tudi spodobno zmogljiv in relativno varčen
kljub 20-palčnim platiščem je cena pnevmatik ugodna
osrednji zaslon je pregleden in hiter …
… a je dostop do nekaterih funkcij malce zoprn
ogromno odlagališče med sedežema je le delno uporabno
ob sedežni masaži in usnju smo pogrešali še hlajenje sedežev
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (19 glasov)
test renault grand scenic TCe 160 energy initiale Paris
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tudi večji scenic je v tej novi generaciji lepo zašiljen avtomobil. Sprednji del je po vzoru krajšega scenica precej zaobljen, zadek pa bolj spominja na espace, ko se v bolj ostrem loku zaključi pri prtljažnih vratih. Kombinacija linij je zelo posrečena, kar so dokazovali tudi številni pogledi mimoidočih. Tokrat je pomagala še zanimiva barva in bogata oprema Initiale Paris. Tudi tukaj so seveda 20-palčna platišča serijska in tudi tukaj velja, da pnevmatike posledično sploh niso pregrešno drage, ker je celotna dimenzija (razen premera) precej običajna.

Torej, kaj dobite pri grandu več? Če ga primerjam s krajšim scenicom, potem dva dodatna sedeža, ki sta pospravljena v dnu prtljažnika, a bosta udobna le za silo. Za dva otroka že, čeprav tudi njima ne bo najbolj udobno, zato naj bosta le izhod v sili in ne družinski avto za familijo s petimi otroki. Predvsem pri kolenih bo težava, če že pri glavah ne. In dobite še 27 litrov večji prtljažnik. Ja, samo toliko, ker precej uporabnega prostora pod dnom prtljažnika v tem primeru odpade zaradi integriranih stolov. In tokrat še zmogljivejšega zvočnega sistema, ki ima komponente ravno tam spodaj. Zato je dejansko prtljažnik krajšega scenica celo prostornejši, če upoštevam še dvojno dno. In espace tako ni zastonj espace, tam je litrov še 150 več.

Znotraj so v zadnji generaciji vsi večji Renaulti enaki, saj pri vseh dobite velik zaslon, ki spominja na tablični računalnik. O njem smo povedali že veliko, zato dodajam le, da je pač precej hiter in večina menijev je prijetna, so pa stvari, ki zmotijo. Na primer, da je spreminjanje temperature dokaj tečno, ker je kvazi gumbek za odpiranje menija majhen. In še kaj bi se našlo.

Sicer pa bo pet potnikov sedelo udobno, voznik bo cenil odlično preglednost, ker so stekla velika, odlagališč je precej, a imam tudi v tukaj en pomislek. Med sprednjima sedežema je ogromen prostor, kamor lahko pospravite celo manjšo torbico. Na vrhu predala je naslon za roke, vse skupaj pa je vzdolžno pomično. A je glede na položaj naslonjala odvisno, ali boste imeli vidna in uporabna utora za plastenki ali ne. In v drugem primeru, ko boste vanju namestili plastenki, naslona za roke skoraj ne boste mogli uporabljati, ker bo preveč nazaj. Hecno, ja.

Bistvo tega testa je nov 1,3-litrski turbobencinski motor. Je super nadomestek dizlom, ker ponuja 120 kW moči, to je 163 KM, in 260 Nm navora. V praksi sicer ne poka od moči, nikoli se ne zdi, da je agresiven, kar sploh ni slabo, saj je tole družinski avto. Če ga ne boste priganjali, bo lepo prožen, zelo tih in uglajen, ta umirjenost mi je tudi najbolj všeč. Pa je vseeno dovolj poskočen in radodaren z navorom, ko bo treba koga varno prehiteti. Porabil bo okoli 7 in pol do 8 litrov, torej kakšen liter več od dizla, kar tudi ni slabo.

Vozniško od scenica ne pričakujte preveč, ker je karakterno pravi družinski avtomobil. Pravzaprav je čisto povprečno vodljiv in dovolj udoben, le občutek na volanu je malo preveč umeten. Predvsem vas bo navdušil s svojim udobjem, nenapornostjo in preglednostjo. Manjka mu le sistem 4control, da bi bil v mestih še bolj okreten.

28 'jurčkov' stane testni, ampak ne vidim posebne potrebe, da izberete opremo Initiale Paris, čeprav z njo izgleda najbolje. V vročih dneh bi usnje takoj zamenjal za tkanino, čeprav se lažje čisti, kljub vsemu pa je tudi s to ceno za najbogatejšo opremo in z novim motorjem grand scenic prav dober družinski paket.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault grand scenic TCe 160 energy initiale Paris
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1330
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4636 x 1866 x 1655
medosna razdalja v mm 2804
prtljažnik v litrih 189/533
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1495 (752)
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/4,9/5,7
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 20.790 (*600 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 27.590 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.320 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 4. 2019
April 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - range rover evoque
03  domača premiera - porsche 911
04  domača premiera - audi e-tron
050607
08  domača premiera - toyota corolla
09  domača premiera - volkswagen T-Cross
1011121314
151617  mednarodna premiera - toyota camry
1819  domača premiera - Porsche driving experience
2021
222324  domača premiera - 120 let Opla
25262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj bi morali storiti z vozniki po dopolnjenem 65. letu?
942uvesti obvezno vsakoletno preverjanje 941vsem odvzeti vozniški izpit 940subvencionirati samodejne menjalnike 939omogočiti vožnjo s spremljevalcem


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: blaz958
Obvestila
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 tedni  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 tedni  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 1 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 1 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 1 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 meseci  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 meseci  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 meseci  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 2 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 5 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 5 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 5 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 5 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 5 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  |