{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za avtohtone Gorenjce

Honda civic 1.6 i-DTEC elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Da je civic trenutno eden najboljših predstavnikov svojega razreda, smo zapisali že večkrat. Če se vam njegova oblika ne zdi preveč nenavadna, lahko izbirate med tremi odličnimi pogonskimi agregati, tokrat je prišel čas za preizkus najšibkejšega.
Za avtohtone Gorenjce
Foto: Gašper Miš
7. 11. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vozniško je civic skoraj perfekcija
položaj za volanom je odličen, voznik se počuti kot del celote
krmilni mehanizem je nadvse komunikativen
blaženje je zelo udobno, a nagibanja ni veliko
ročni menjalnik je zelo natančen in lahkoten
motor i-DTEC je še vedno eden najboljših na trgu …
… je izjemno prožen in zmogljiv ter pohvalno varčen
civic je eden najprostornejših v segmentu
vrata se odpirajo zelo široko, odlično za vstop majhnih otrok
stekla na bokih zadnjih vrat so majhna
zadek avtomobila je dokaj svojevrsten in marsikomu ni všeč
stikala na volanu so preveč cenena
motor je precej glasnejši od svojih bencinskih bratov
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (13 glasov)
test honda civic 1.6 i-DTEC elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pod pokrovom testnega avtomobila je edini dizelski motor v ponudbi, že dobro poznani 1,6-litrski i-DTEC, ki je že v prejšnji generaciji večkrat dokazal, da je eden najboljših štirivaljnih dizelskih motorjev na trgu. In v prejšnji generaciji smo ga vedno znova z veseljem priporočali, ker res dobre motorne alternative takratni civic ni imel. 1,8-litrski atmosferski bencinar ni bil več po vzoru novodobnih motorjev in je le težko držal korak s tekmeci.

Novi civic ima dostojno bencinsko alternativo, pravzaprav kar dve. Prvi je litrski trivaljni turbobencinski stroj in drugi štirivaljni turbobencinar s 182 'konjički'. Oba sta zelo prožna in prijetna, dovolj zmogljiva ter varčna obenem. Zato je priporočilo dizelskega agregata tokrat manj suvereno, pa čeprav je motor odličen. Ampak … če vas najbolj prepriča res majhna poraba goriva in vas ne moti, da je motor glasnejši, potem boste nadvse zadovoljni tudi s takšnim.

Edina zamera, ki jo imam pri motorju, je ravno njegova glasnost. Ni nadpovprečno glasen, ampak tudi izjemno tih ni, še posebej ne v prostem teku. Litrski turbobencinar je po drugi strani tako tih, da ga boste komaj slišali. Je pa ta še nekoliko bolj varčen, povsem brez težav se boste vozili z manj kot šestimi litri porabe na sto kilometrov, z malce več vozniške pazljivosti pa celo le s petimi. Nič novega ni, da ta motor že vrsto let dokazuje, da je izjemno varčen. In obenem pohvalno prožen, že od nizkih vrtljajev prav suvereno potegne in čisto nikoli se ne zdi, da bi potreboval več moči. 88 kilovatov je skratka povsem dovolj.

O samem avtu si lahko več preberete tukaj, lahko pa na hitro ponovim nekaj lastnosti. Civic je med najprostornejšimi na trgu, njegov prtljažnik je za razred naravnost enormen, vrata se odpirajo skoraj pravokotno, zaradi česar je zelo priročen, sidrišča isofix so zlahka dosegljiva in otroci na zadnjih sedežih sedijo odlično. Se pa boka od zadnjega para vrat precej hitro dvigneta, zato so stekla tam nekoliko manjša in otroci težje vidijo ven.

Še bolj prijeten je civic izza volana. Če boste lahko zatisnili eno oko pri gumbih na volanu in osrednjem zaslonu, vas drugo ne bo motilo. Okolje je prijetno in pregledno, izdelava odlična, položaj za volanom pa vrhunski. Sedež je nadvse prijeten in volan tudi, najbolj pa navduši sama lega. Najbolj pomembno je, da je avtomobil tega segmenta udoben in civic je. Vozniško je tako lahkoten in prijeten, da mu skorajda ni para, po drugi strani pa se v zavoj lahko zapodi zelo suvereno in obenem vozniku na usta prinaša nasmeh. Podvozje je tako dobro nastavljeno, da je vožnja vedno užitek, hitra ali umirjena.

Na koncu vas mora prepričati tudi cena. S takšno bogato opremo elegance in doplačilno belo barvo, ki mu res paše, civic stane malo manj kot 24 tisočakov. Cena je torej precej mamljiva, še bistveno bolj mamljiva pa je cena enake različice z litrskim turbobencinarjem in celo desetimi ’konjički’ večjo močjo. Tisti stane manj kot 21 tisočakov, torej tri manj od takšnega, zato kljub tokratni motorni odličnosti priporočam šibkejšo bencinsko motorno alternativo. Ali pa močnejšo, tudi tista ni požrešna, tukaj je test.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 1.6 i-DTEC elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4518 x 1799 x 1434
medosna razdalja v mm 2697
prtljažnik v litrih 478
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1407 (428)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,7/3,5/3,5
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 18.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 25.290 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.840 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |