Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zravnane dlake in nizek srčni utrip

Kia ceed 1.0 T-GDI LX edition

Avtor prispevka: Jure Cehner
Ceed je končno premagal golf! V čem, vas zanima? V tem, kako mojstrsko ne izstopa. Kako razumski nakup je po novem in kako je izgubil še tisti apostrof, ki ga je delal posebnega. Ampak avto je zaradi vsega tega objektivno gledano boljši!
Zravnane dlake in nizek srčni utrip
Foto: Gašper Miš
8. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če mu karakterno ustrezate, je to avto, s katerim pod črto ni nič narobe
soliden ročni menjalnik, s katerim boste z veseljem pretikali prestave
krasen volan in nasploh občutek pred njim
sedež se dovolj zniža, da vas armaturna plošča lepo objame
mehka in prijetna stikala ter gumbi
dostojen prtljažni prostor z dobro oblikovano odprtino
dobra cena z vsemi popusti
če bi popil kakšen deciliter manj, bi bilo še bolje
sprašujemo se, kam je izginil ves navor, 172 Nm na papirju niti ni tako malo
gre za zelo dolgočasno oblikovan avto
tudi notranjost je navkljub vsej kakovosti preveč zadržana
manko dodatne opreme, ki bi si jo leta 2019 presneto želel
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (20 glasov)
test kia ceed 1.0 T-GDI LX edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Malo je za neopaznost kriva tudi barva, ampak skupno nam ob prvem pogledu nanj v uredništvu ni dvignil niti ene dlake. Takšne avte je najtežje ocenjevati, ker z novim ceedom celovito gledano ni prav nič narobe, nasprotno, avto je zelo dober, ampak so nekateri predstavniki tega razreda veliko bolj razburljivi. Ampak okusi so različni, v Evropi so dolgoročno vseeno najbolj priljubljeni malo bolj zadržani avti, zato vam povem, kaj vse NI narobe na novem ceedu.

Ni narobe to, da ima luči. Lahko bi imel polne led, ne pa halogenskih, ker z dnevnimi led-sijalkami okoli halogenskih izgleda malce čudno. Ima tudi vse ostale pritikline, ki načeloma pritičejo avtom, vključno s streho in štirimi kolesi. O izgledu ni veliko za povedati, ker o njem enostavno ni veliko za povedati. Gre za enega bolj konzervativno oblikovanih avtomobilov današnjega časa. Gotovo namenoma, kajti oblikovalsko čast rešuje pri nas tudi že prodajani proceed, ki se kiti z veliko bolj športno in manj zadržano obliko. Ceed je torej za vse tiste, ki se radi zlijete z okolico, nimate radi povišanega srčnega utripa, dlake pa lepo zravnane s kožo.

Škripa popolnoma nič in je celo bolje narejen od golfa.

Sploh ni narobe tudi to, da je znotraj zelo kakovostno izdelan. Škripa popolnoma nič in je celo bolje narejen od golfa, če ga že primerjamo z njim. Sedi se odlično, dovolj nizko, če želite biti s cesto bolj povezani, nov volan je krasen in skoraj športen, gumbe je prijetno pritiskati in plastika je mehka vsepovprek. Prav tako so se potrudili z uporabnimi in prostornimi odlagalnimi mesti.

Z motorjem tudi ni nič narobe, ceed premika od točke A do B. Če niste zahtevni, vam bo to dovolj, vsi ostali pa se boste spraševali, kam je šel ves navor. Litrski trivaljnik z 88 kilovati oz. 120 'konji' je po moči v sredini ponudbe, ampak se čuti, kot da je na dnu. Do stotice potrebuje 11,1 sekunde, že rahel klanec na avtocesti pa vas bo silil, da boste prestavljali v četrto prestavo. Za po mestu je super; vsi, ki imate veliko avtocestnih poti, pa se raje spoglejte z 1,4-litrskim turbopolnjenim agregatom, tisti ima še 20 'konjev' več, predvsem pa je navor lepše razporejen. Morda je tisti še bolj varčen, pričujoči testni je na 100 kilometrov zahteval 7,5 litra. Ni graje vredno, ni pa tudi super pohvalno.

Pri korejskih avtomobilih nas je običajno motil krmilni sistem, zdaj pa lahko mirne duše zapišem, da so te težave končno prebrodili. Na velik zvon obešajo dejstvo, da je krmiljenje narejeno po željah Evropejcev in dejansko je. Še vedno je morda kakšna stotinka zamika preveč, preden se kolesi odzoveta glede na usmerjenost volana, ampak s tem že cepim dlake. Cesto za udobje zadnjice tudi presenetljivo dobro zlika. Z luknjami se spopada čisto po nemško, občasno celo pretrdo, ampak udobju ni za oporekati, kot tudi ne počutju za volanom in hrupu. Z novo generacijo sta lega in občutek med vožnjo tako zelo napredovala.

Nič ni narobe tudi s prostornostjo zadaj, v prtljažnik stlačite zajetnih 395 litrov. V Hondin civic gre še dobrih 80 litrov več, je pa vsaj premagal golfa tudi na tem področju, četudi le za pičlih 15 litrov. Na zadnji klopi se povprečno sedi, prostora za noge je dovolj za običajno grajene ljudi, za vse nad 190 centimetri višine pa bo sedenje zadaj enaka težava kot v ostalih predstavnikih tega segmenta.

Cena? 22 tisočakov po ceniku želijo za točno takšen ceed. Na prvo žogo je predrag. Motor ni najmočnejši, ni samodejnega menjalnika, ni navigacije, ni velikega sredinskega zaslona, ni elektronsko pomičnih sedežev, ni niti ksenonskih luči, kaj šele tistih v LED-tehnologiji. Za 22 tisoč evrov bi kaj od tega hotel že imeti. Stvari pa se precej izboljšajo, ko dejansko stopite v njihov salon. Tam ga lahko z njihovim financiranjem in s še kakšnim popustom v tem trenutku odpeljete že za 16 tisočakov. To pa je že cifra, ki spremeni marsikaj, celo v tolikšni meri, da lahko rečemo, da tudi s ceno ni prav nič narobe. Če niste opazili, tudi z imenom ni v resnici več nič narobe, kajti končno so umaknili tisti neumestni apostrof.

Če vas ne bo prepričal z dušo, vas bo morda s svojo pragmatičnostjo in resnobnim značajem.

Na prvi pogled se v novi ceed ne bo zaljubil skoraj nihče, kar pa ne pomeni, da tekom mesecev uporabe ne zleze pod kožo. Če vas ne bo prepričal z dušo, vas bo morda s svojo pragmatičnostjo in resnobnim značajem. Če želite obračati glave, bo pa potrebno poseči po svežem proceedu. Tudi to so se Korejci očitno naučili v vseh teh letih prodaje v Evropi – za vsak okus zdaj ponujajo nekaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia ceed 1.0 T-GDi LX edition
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4310 x 1800 x 1447
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 395
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1297 (503)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 19.190 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 21.690 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.110 (*6.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |