Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zravnane dlake in nizek srčni utrip

Kia ceed 1.0 T-GDI LX edition

Avtor prispevka: Jure Cehner
Ceed je končno premagal golf! V čem, vas zanima? V tem, kako mojstrsko ne izstopa. Kako razumski nakup je po novem in kako je izgubil še tisti apostrof, ki ga je delal posebnega. Ampak avto je zaradi vsega tega objektivno gledano boljši!
Zravnane dlake in nizek srčni utrip
Foto: Gašper Miš
8. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če mu karakterno ustrezate, je to avto, s katerim pod črto ni nič narobe
soliden ročni menjalnik, s katerim boste z veseljem pretikali prestave
krasen volan in nasploh občutek pred njim
sedež se dovolj zniža, da vas armaturna plošča lepo objame
mehka in prijetna stikala ter gumbi
dostojen prtljažni prostor z dobro oblikovano odprtino
dobra cena z vsemi popusti
če bi popil kakšen deciliter manj, bi bilo še bolje
sprašujemo se, kam je izginil ves navor, 172 Nm na papirju niti ni tako malo
gre za zelo dolgočasno oblikovan avto
tudi notranjost je navkljub vsej kakovosti preveč zadržana
manko dodatne opreme, ki bi si jo leta 2019 presneto želel
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (24 glasov)
test kia ceed 1.0 T-GDI LX edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Malo je za neopaznost kriva tudi barva, ampak skupno nam ob prvem pogledu nanj v uredništvu ni dvignil niti ene dlake. Takšne avte je najtežje ocenjevati, ker z novim ceedom celovito gledano ni prav nič narobe, nasprotno, avto je zelo dober, ampak so nekateri predstavniki tega razreda veliko bolj razburljivi. Ampak okusi so različni, v Evropi so dolgoročno vseeno najbolj priljubljeni malo bolj zadržani avti, zato vam povem, kaj vse NI narobe na novem ceedu.

Ni narobe to, da ima luči. Lahko bi imel polne led, ne pa halogenskih, ker z dnevnimi led-sijalkami okoli halogenskih izgleda malce čudno. Ima tudi vse ostale pritikline, ki načeloma pritičejo avtom, vključno s streho in štirimi kolesi. O izgledu ni veliko za povedati, ker o njem enostavno ni veliko za povedati. Gre za enega bolj konzervativno oblikovanih avtomobilov današnjega časa. Gotovo namenoma, kajti oblikovalsko čast rešuje pri nas tudi že prodajani proceed, ki se kiti z veliko bolj športno in manj zadržano obliko. Ceed je torej za vse tiste, ki se radi zlijete z okolico, nimate radi povišanega srčnega utripa, dlake pa lepo zravnane s kožo.

Škripa popolnoma nič in je celo bolje narejen od golfa.

Sploh ni narobe tudi to, da je znotraj zelo kakovostno izdelan. Škripa popolnoma nič in je celo bolje narejen od golfa, če ga že primerjamo z njim. Sedi se odlično, dovolj nizko, če želite biti s cesto bolj povezani, nov volan je krasen in skoraj športen, gumbe je prijetno pritiskati in plastika je mehka vsepovprek. Prav tako so se potrudili z uporabnimi in prostornimi odlagalnimi mesti.

Z motorjem tudi ni nič narobe, ceed premika od točke A do B. Če niste zahtevni, vam bo to dovolj, vsi ostali pa se boste spraševali, kam je šel ves navor. Litrski trivaljnik z 88 kilovati oz. 120 'konji' je po moči v sredini ponudbe, ampak se čuti, kot da je na dnu. Do stotice potrebuje 11,1 sekunde, že rahel klanec na avtocesti pa vas bo silil, da boste prestavljali v četrto prestavo. Za po mestu je super; vsi, ki imate veliko avtocestnih poti, pa se raje spoglejte z 1,4-litrskim turbopolnjenim agregatom, tisti ima še 20 'konjev' več, predvsem pa je navor lepše razporejen. Morda je tisti še bolj varčen, pričujoči testni je na 100 kilometrov zahteval 7,5 litra. Ni graje vredno, ni pa tudi super pohvalno.

Pri korejskih avtomobilih nas je običajno motil krmilni sistem, zdaj pa lahko mirne duše zapišem, da so te težave končno prebrodili. Na velik zvon obešajo dejstvo, da je krmiljenje narejeno po željah Evropejcev in dejansko je. Še vedno je morda kakšna stotinka zamika preveč, preden se kolesi odzoveta glede na usmerjenost volana, ampak s tem že cepim dlake. Cesto za udobje zadnjice tudi presenetljivo dobro zlika. Z luknjami se spopada čisto po nemško, občasno celo pretrdo, ampak udobju ni za oporekati, kot tudi ne počutju za volanom in hrupu. Z novo generacijo sta lega in občutek med vožnjo tako zelo napredovala.

Nič ni narobe tudi s prostornostjo zadaj, v prtljažnik stlačite zajetnih 395 litrov. V Hondin civic gre še dobrih 80 litrov več, je pa vsaj premagal golfa tudi na tem področju, četudi le za pičlih 15 litrov. Na zadnji klopi se povprečno sedi, prostora za noge je dovolj za običajno grajene ljudi, za vse nad 190 centimetri višine pa bo sedenje zadaj enaka težava kot v ostalih predstavnikih tega segmenta.

Cena? 22 tisočakov po ceniku želijo za točno takšen ceed. Na prvo žogo je predrag. Motor ni najmočnejši, ni samodejnega menjalnika, ni navigacije, ni velikega sredinskega zaslona, ni elektronsko pomičnih sedežev, ni niti ksenonskih luči, kaj šele tistih v LED-tehnologiji. Za 22 tisoč evrov bi kaj od tega hotel že imeti. Stvari pa se precej izboljšajo, ko dejansko stopite v njihov salon. Tam ga lahko z njihovim financiranjem in s še kakšnim popustom v tem trenutku odpeljete že za 16 tisočakov. To pa je že cifra, ki spremeni marsikaj, celo v tolikšni meri, da lahko rečemo, da tudi s ceno ni prav nič narobe. Če niste opazili, tudi z imenom ni v resnici več nič narobe, kajti končno so umaknili tisti neumestni apostrof.

Če vas ne bo prepričal z dušo, vas bo morda s svojo pragmatičnostjo in resnobnim značajem.

Na prvi pogled se v novi ceed ne bo zaljubil skoraj nihče, kar pa ne pomeni, da tekom mesecev uporabe ne zleze pod kožo. Če vas ne bo prepričal z dušo, vas bo morda s svojo pragmatičnostjo in resnobnim značajem. Če želite obračati glave, bo pa potrebno poseči po svežem proceedu. Tudi to so se Korejci očitno naučili v vseh teh letih prodaje v Evropi – za vsak okus zdaj ponujajo nekaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia ceed 1.0 T-GDi LX edition
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4310 x 1800 x 1447
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 395
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1297 (503)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 19.190 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 21.690 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.110 (*6.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |