Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Polnilnik za vašo hišo

Mitsubishi outlander PHEV 2.4 MIVEC 4WD AT diamond

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pri izdelovanju hibridov in električnih vozil so pri Mitsubishiju že stari mački, električno micro so ponudili že leta 1971, priključno-hibridni outlander pa je tudi na cestah že nekaj let. Zdaj so ga mehansko prenovili, da je bolj zanimiv. In bolj zakompliciran, na srečo ne za uporabnika.
Polnilnik za vašo hišo
Foto: Gašper Miš
14. 1. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nenavadne oblikovne linije zaokrožijo zanimivo celoto
zajetna širina omogoča udobje trem potnikom zadaj
sedeži druge vrste so nastavljivi po naklonu naslonjala
v vozilu je vtičnica, ki lahko napaja napravo z močjo do 1,5 kilovata
velika stekla zagotavljajo odlično preglednost, kamere jo še izboljšajo
pogonski sklop je zapleten, a zanimiv in v praksi dobro delujoč
energijo baterije lahko prihranite za čas, ko jo boste bolj potrebovali
bencinski motor se le redko oglasi z višjimi vrtljaji
skupna moč je vedno dovoljšnja, da nikoli ne deluje podhranjeno
zlaganje sedežev druge vrste je malce nerodno
prtljažnik je prostorninsko povprečen
ergonomija in počutje znotraj ni na nivoju najsodobnejših
razlik med programi regeneracije energije je premalo
na daljših poteh je poraba bencina zelo velika
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (16 glasov)
test mitsubishi outlander PHEV 2.4 MIVEC 4WD AT diamond
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Outlander PHEV je najbolje prodajan priključni hibrid v Evropi.

Outlander PHEV je najbolje prodajan priključni hibrid v Evropi in najbolje prodajan priključno-hibridni SUV na svetu. Američani so ga celo proglasili za najbolj zelen SUV na svetu, čeprav je testni bele barve … Šalo na stran, tokratna prenova je bore malo spremenila navzven, veliko več sprememb je tehnične sorte.

Po premetavanju podkožja je spredaj sedaj 99-kilovatni 2,4-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, da je bolj varčen. Motor ima torej večjo prostornino kot prej in se posledično ob močnejšem pritisku na plin manj zaganja in ni tako hrupen; v praksi dejansko skoraj nikoli ni preveč hrupen. Na obeh oseh sta še elektromotorja, zadnji je malo močnejši in ima 70 kW moči, sprednji pa 60. Skupna sistemska moč ni ravno seštevek vseh motorjev, to bi bilo preko 300 ’konjičkov’ in potem do sto ne bi potreboval 10,5 sekunde. Sistemske moči nikjer ne navajajo, ker trije motorji niso mehansko povezani in se njihovo sodelovanje nenehno spreminja.

Baterija ima kapaciteto 13,8 kWh in je dovolj za okoli 40 do 50-kilometrsko pot, odvisno seveda, kje jo boste opravili. Do 135 km/h se lahko peljete povsem na elektriko, ampak potem bo bateriji energije zmanjkalo hitreje, to je jasno. Ker kapaciteta vseeno ni tako velika, jo boste doma na klasični vtičnici napolnili v 5,5 ure oziroma dobre tri ure na običajnih polnilnicah, ker vgrajeni polnilnik ne polni z več kot 3,3 kilovata. Razen ko govorimo o hitri polnilnici z enosmernim tokom, takrat bo 80-odstotno polna v 25 minutah, naprej pa bo šlo zopet počasneje. Outlander je eden redkih priključnih hibridov, ki sploh omogoča hitro polnjenje.

Baterija je nameščena v dno pod potnike, zato ne odžira uporabnega prostora pa še težišče je nizko, čeprav outlander še vedno ni avto za divjanje, je pretežak in preveč se nagiba. Zanimivo je tudi, da bencinski motor lahko služi le kot generator moči elektromotorjema, temu se reče zaporedni hibridni sistem in takrat bo poraba bencina še posebej velika, lahko pa je tudi vzporedni in bencinar dejansko poganja kolesi skupaj z elektromotorjema. Pogon je štirikolesni tudi, če se boste peljali le na elektriko, zadaj pa je vtičnica, ki lahko napaja celo 1,5-kilovatno napravo. Baje so na Japonskem že hiše ogrevali s tem avtom, ko je zmanjkalo elektrike zaradi preveč snega!

Voznik ima še obvolanski prestavni ušesci, ki tokrat nista namenjeni prestavljanju, temveč spreminjanju stopnje regeneracije energije, outlander po spuščenem plinu lahko bolj ali manj zavira in regenerira energijo, na voljo je šest stopenj, a se mi zdi razlika med njimi premajhna. V nobenem primeru ne zavira tako močno, kot to znajo hyundai kona, BMW i3 ali nissan leaf, čeprav so seveda vsi polni električni avtomobili, ne hibridi. Hvalim pa, da med vožnjo lahko polnite baterijo ali pa njeno zalogo energije varčujete do trenutka, ko jo boste morda bolj potrebovali, denimo v kakšnem mestnem središču, kjer je dovoljen le električni pogon.

Zapleteno podkožje naj uporabnika ne skrbi, ker je tole sicer čisto klasičen outlander in se z delovanjem pogonskega sklopa sploh ni potrebno ukvarjati. Prenova tokrat vseeno ni prinesla veliko novega pri zunanjosti ali v kabini, zato ponavljam, da je prostora dovolj za štiri ali celo pet potnikov, ker je zadaj v sredini dno skoraj povsem ravno, precej škatlasta oblika avtomobila pa pomeni, da ga ne bo zmanjkalo niti pri glavah. Prtljažnik je za segment zgolj povprečen, ker je pod njim kajpak še elektromotor, ta pa odžre nekaj uporabnega volumna.

Kakovost izdelave je nasploh dobra in materiali so večinoma mehki, je pa vse skupaj oblikovno dolgočasno in preživeto. Določena stikala so na manj posrečenih mestih, a nasploh ergonomija posebej ne trpi. Tudi odlagališč je dovolj. Glede na tip vozila ne gre zameriti, da je outlander v dinamičnem smislu precej slab, malce neroden in okoren ter nagibajoč, ker pri običajni vožnji to ne zmoti. Torej je skorajda vseeno.

Zanimiv avto z zanimivim pogonskim sklopom je outlander PHEV, ki ima veliko prostora ter opreme, sploh pri paketu diamond. Bojda zato, ker so usnjeni sedeži diamantno prešiti, česar ne razumem najbolje in pri ceni preko 47 tisočakov bi znotraj vseeno pričakoval še kakšen diamantni prstan. Ali pa vsaj modernejše okolje. Ob tako visoki ceni se zdi varčevanje z gorivom skoraj nepomembno, je pa tudi res, da je še vedno najcenejši priključni hibrid med SUVji.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi outlander PHEV 2.4 MIVEC 4WD AT diamond
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2360
moč v kW (KM) pri vrt./min 99 (135) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 211 pri 4.500
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, SAWC
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4695 x 1800 x 1710
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 453
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1880 (510)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 1,8
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila v EUR 47.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.700

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
Daut pravi:
Najbolje prodajanemu priključnemu hibridu ste dali oceno 3,6.... Da ni pa z vami kaj narobe?
(pred 5 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |