Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nekaj za soseda

Škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline

Avtor prispevka: Gašper Miš
Zadnji kodiaq, ki smo ga imeli na testu, nas je še najmanj prepričal s svojo zunanjostjo. Ogromen avtomobil je v beli barvi kljub bogatemu paketu style deloval dolgočasno, zato smo na test dobili kodiaq sportline.
Nekaj za soseda
Foto: Gašper Miš
6. 2. 2019 ob 22:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kodiaq je lahko s paketom sportline in pravo barvo videti tudi privlačno
hvalimo sprednja sedeža, ker ne le dobro izgledata, sta tudi udobna
zadaj je prostora naravnost ogromno nad glavo, v predelu kolen in ramen
že tako velik prtljažnik pri petsedežni različici sprejme še dodatnih 90 litrov
materiali so večinoma dobri, izdelava tudi, ergonomsko ni pripomb
rešitve simply clever so hvale vredne, izstopa tako imenovan spalni paket
štirikolesni pogon priporočamo, ker bo prav prišel na spolzkih podlagah
za resen teren kodiaq ni, sploh pa ne z 20-palčnimi platišči
robotiziran menjalnik DSG pri speljevanju še vedno rad malce pocuka
140-kilovatni turbodizel ni slab, bi si pa občasno vseeno zaželeli več
kljub prilagodljivemu podvozju je pretrd, na slabših podlagah ves čas stresa
dodatna oprema ni poceni, testni kodiaq stane le malo manj kot 50 tisočakov
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (15 glasov)
test škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če boste Škodinega kosmatinca odeli v takšno fino rdečo barvo, ki vse skupaj lepo poživi in stane skoraj tisočak, boste zelo opazni. Tudi z večjimi platišči in drugačnima odbijačema, ki jih še prinaša paket sportline. V privlačni notranjosti najdemo temno stropno oblogo in prirezan volan, svoje pa dodajo še okrasni elementi v imitaciji ogljikovih vlaken in oblazinjenje v kombinaciji usnja in alkantare.

Še posebej sta nas navdušila sprednja sedeža z vgrajenima vzglavnikoma, ker ne le dobro izgledata, pač pa sta tudi zelo udobna. Kljub temu da ta kodiaq vse stavi na izgled, v času testa še ni ponujal možnosti izbire digitalnih merilnikov. Zdaj jo, slabih 400 evrov stanejo, priporočamo pa jih že zato, ker bodo precej popestrili kabino. In še tole - ta ima pet sedežev, prejšnji pa sedem, kar v praksi pomeni, da je prtljažnik s skupaj 720 litri še za 90 litrov prostornejši, avtomobil pa približno 900 evrov cenejši.

Kot smo zapisali že v prvem testu, pa ni vse v prtljažniku, saj kodiaq navduši tudi s prostorno kabino. V mislih imamo predvsem drugo sedežno vrsto, kjer je prostora (tako nad glavo, v predelu kolen in ram) naravnost ogromno, zato se potniki tudi na daljših poteh ne bodo pritoževali. Prej bo padla kakšna pripomba, da sta sprednja vzglavnika tako zajetna, da je preglednost naprej slaba. Bolj posrečen se zato zdi dodatek, ki mu pri Škodi pravijo spalni paket. Stane okrog 80 evrov, zunanja sedeža v drugi vrsti pa opremi s posebnima vzglavnikoma z dodatno oporo za glavo. Česa podobnega še nismo zasledili nikjer, je pa stvar priročna na daljših poteh, tako z vidika udobja kot varnosti.

Tudi pogonski sklop smo v prejšnjem testu že dodobra obdelali – štirivaljni turbodizel tu razvije 140 kilovatov, torej 191 'konj', navora pa je za 400 Nm. Čeprav govorimo o močnejšem 2,0-litrskem motorju, bi si občasno vseeno zaželeli več, ampak nič zato, ker je v ponudbi že kodiaq RS. Tale porabi okrog 8 litrov na sto kilometrov, kar se nam za velikost vozila zdi čisto sprejemljivo, povezan pa je z robotiziranim menjalnikom DSG, ki sicer super deluje, le pri speljevanju še vedno malce pocuka.

Čeprav je pogon štirikolesni, takšen kodiaq ni nikakršen terenec, niti ni športen, kot bi pomislili ob imenu.

Čeprav je pogon štirikolesni, takšen kodiaq ni nikakršen terenec, niti ni športen, kot bi pomislili ob imenu. Je pa čvrst, na slabših podlagah kljub prilagodljivemu podvozju precej stresa. Celo v načinu comfort (ki je še najboljši) se pozna, da je podvozje trše, platišča pa v tem primeru kar 20-palčna. Torej pozabite na izrazito udobje, hkrati pa tudi na izrazite vozniške užitke, saj v zavojih vse skupaj deluje dokaj okorno, ker je tole precej velik in nekje 1.800 kilogramov težak avto, torej res vse stavi na izgled.

Če vam ta pomeni največ, bo sportline idealen za vas, sicer pa lahko mirne vesti priporočamo paket style, ker bo vse skupaj udobneje in vsaj 1.500 evrov ceneje. Sportline s tem motorjem, menjalnikom in pogonom stane okrog 37 tisočakov, točno takšen, napolnjen z dodatno opremo, pa bo denarnico olajšal za le malo manj kot 50 tisočakov.

 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (191) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 3.250
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4700 x 1882 x 1685
medosna razdalja v mm 2791
prtljažnik v litrih 720
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1752 (600)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/5,3/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 27.626
cena testnega vozila v EUR 36.794
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 49.938

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |