Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nekaj za soseda

Škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline

Avtor prispevka: Gašper Miš
Zadnji kodiaq, ki smo ga imeli na testu, nas je še najmanj prepričal s svojo zunanjostjo. Ogromen avtomobil je v beli barvi kljub bogatemu paketu style deloval dolgočasno, zato smo na test dobili kodiaq sportline.
Nekaj za soseda
Foto: Gašper Miš
6. 2. 2019 ob 22:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kodiaq je lahko s paketom sportline in pravo barvo videti tudi privlačno
hvalimo sprednja sedeža, ker ne le dobro izgledata, sta tudi udobna
zadaj je prostora naravnost ogromno nad glavo, v predelu kolen in ramen
že tako velik prtljažnik pri petsedežni različici sprejme še dodatnih 90 litrov
materiali so večinoma dobri, izdelava tudi, ergonomsko ni pripomb
rešitve simply clever so hvale vredne, izstopa tako imenovan spalni paket
štirikolesni pogon priporočamo, ker bo prav prišel na spolzkih podlagah
za resen teren kodiaq ni, sploh pa ne z 20-palčnimi platišči
robotiziran menjalnik DSG pri speljevanju še vedno rad malce pocuka
140-kilovatni turbodizel ni slab, bi si pa občasno vseeno zaželeli več
kljub prilagodljivemu podvozju je pretrd, na slabših podlagah ves čas stresa
dodatna oprema ni poceni, testni kodiaq stane le malo manj kot 50 tisočakov
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (12 glasov)
test škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če boste Škodinega kosmatinca odeli v takšno fino rdečo barvo, ki vse skupaj lepo poživi in stane skoraj tisočak, boste zelo opazni. Tudi z večjimi platišči in drugačnima odbijačema, ki jih še prinaša paket sportline. V privlačni notranjosti najdemo temno stropno oblogo in prirezan volan, svoje pa dodajo še okrasni elementi v imitaciji ogljikovih vlaken in oblazinjenje v kombinaciji usnja in alkantare.

Še posebej sta nas navdušila sprednja sedeža z vgrajenima vzglavnikoma, ker ne le dobro izgledata, pač pa sta tudi zelo udobna. Kljub temu da ta kodiaq vse stavi na izgled, v času testa še ni ponujal možnosti izbire digitalnih merilnikov. Zdaj jo, slabih 400 evrov stanejo, priporočamo pa jih že zato, ker bodo precej popestrili kabino. In še tole - ta ima pet sedežev, prejšnji pa sedem, kar v praksi pomeni, da je prtljažnik s skupaj 720 litri še za 90 litrov prostornejši, avtomobil pa približno 900 evrov cenejši.

Kot smo zapisali že v prvem testu, pa ni vse v prtljažniku, saj kodiaq navduši tudi s prostorno kabino. V mislih imamo predvsem drugo sedežno vrsto, kjer je prostora (tako nad glavo, v predelu kolen in ram) naravnost ogromno, zato se potniki tudi na daljših poteh ne bodo pritoževali. Prej bo padla kakšna pripomba, da sta sprednja vzglavnika tako zajetna, da je preglednost naprej slaba. Bolj posrečen se zato zdi dodatek, ki mu pri Škodi pravijo spalni paket. Stane okrog 80 evrov, zunanja sedeža v drugi vrsti pa opremi s posebnima vzglavnikoma z dodatno oporo za glavo. Česa podobnega še nismo zasledili nikjer, je pa stvar priročna na daljših poteh, tako z vidika udobja kot varnosti.

Tudi pogonski sklop smo v prejšnjem testu že dodobra obdelali – štirivaljni turbodizel tu razvije 140 kilovatov, torej 191 'konj', navora pa je za 400 Nm. Čeprav govorimo o močnejšem 2,0-litrskem motorju, bi si občasno vseeno zaželeli več, ampak nič zato, ker je v ponudbi že kodiaq RS. Tale porabi okrog 8 litrov na sto kilometrov, kar se nam za velikost vozila zdi čisto sprejemljivo, povezan pa je z robotiziranim menjalnikom DSG, ki sicer super deluje, le pri speljevanju še vedno malce pocuka.

Čeprav je pogon štirikolesni, takšen kodiaq ni nikakršen terenec, niti ni športen, kot bi pomislili ob imenu.

Čeprav je pogon štirikolesni, takšen kodiaq ni nikakršen terenec, niti ni športen, kot bi pomislili ob imenu. Je pa čvrst, na slabših podlagah kljub prilagodljivemu podvozju precej stresa. Celo v načinu comfort (ki je še najboljši) se pozna, da je podvozje trše, platišča pa v tem primeru kar 20-palčna. Torej pozabite na izrazito udobje, hkrati pa tudi na izrazite vozniške užitke, saj v zavojih vse skupaj deluje dokaj okorno, ker je tole precej velik in nekje 1.800 kilogramov težak avto, torej res vse stavi na izgled.

Če vam ta pomeni največ, bo sportline idealen za vas, sicer pa lahko mirne vesti priporočamo paket style, ker bo vse skupaj udobneje in vsaj 1.500 evrov ceneje. Sportline s tem motorjem, menjalnikom in pogonom stane okrog 37 tisočakov, točno takšen, napolnjen z dodatno opremo, pa bo denarnico olajšal za le malo manj kot 50 tisočakov.

 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (191) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 3.250
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4700 x 1882 x 1685
medosna razdalja v mm 2791
prtljažnik v litrih 720
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1752 (600)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/5,3/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 27.626
cena testnega vozila v EUR 36.794
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 49.938

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 4. 2019
April 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - range rover evoque
03  domača premiera - porsche 911
04  domača premiera - audi e-tron
050607
08  domača premiera - toyota corolla
09  domača premiera - volkswagen T-Cross
1011121314
151617  mednarodna premiera - toyota camry
1819  domača premiera - Porsche driving experience
2021
222324  domača premiera - 120 let Opla
25262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj bi morali storiti z vozniki po dopolnjenem 65. letu?
942uvesti obvezno vsakoletno preverjanje 941vsem odvzeti vozniški izpit 940subvencionirati samodejne menjalnike 939omogočiti vožnjo s spremljevalcem


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: blaz958
Obvestila
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 tedni  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 tedni  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 1 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 1 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 1 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 meseci  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 meseci  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 meseci  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 2 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 5 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 5 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 5 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 5 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 5 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  |