Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za profije in družine

Renault trafic passenger dCi 145 energy grand spaceclass

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault je za najbolj zahtevne kupce svojih kombijev trafic naredil še serijo spaceclass. Skrivnost je v posebnih vodilih na tleh in seveda v prilagodljivih sedežih, s čimer postane delovni stroj prava potujoča loža.
Za profije in družine
Foto: Gašper Miš
19. 2. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z nekaj malenkostmi je izgled na višjem nivoju kot pri ostalih traficih
kabina je s posebnimi vodili in sedeži postala izjemno uporabna
številne sedežne kombinacije bodo navdušile zahtevne stranke in otroke
sedeži imajo kar 4 sidrišča isofix
sredinska mizica se lahko praktično zloži ali postavi med obe sedežni vrsti
potnike bodo navdušile tudi številne vtičnice, tako 220-voltna kot USB
usnjeni sedeži se enostavno čistijo, čeprav so poleti zelo vroči
položaj za volanom je zelo dobro nastavljiv
uporabnost povečuje tudi kamera za vzvratno vožnjo
vožnja ni tako tiha in mirna kot pri dražjih potniških kombijih
motor se občasno zaradi majhne prostornine vseeno zdi prešibek
pri takšnem kombiju si želim tudi dober samodejni menjalnik
spredaj bi moralo biti več uporabnih odlagalnih mest
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (12 glasov)
test renault trafic passenger dCi 145 energy twin turbo grand spacecla
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Lahka gospodarska vozila so zelo pomemben segment za Renault, vsako leto prodajo že preko pol milijona kombijev, pri čemer seveda pomagajo tudi posebni modeli, kot je spaceclass. Za osnovo seveda služi potniški trafic passenger, le da so tu z omenjenimi vodili, usnjenim oblazinjenjem in ostalimi dodatki poskrbeli, da vam ne bo nerodno, če boste kot svojo dejavnost opravljali prevoze zahtevnih strank z letališča do hotela. Tudi če boste kdaj v njem zapeljali družino, ne bo težav, ker se sedeži zelo enostavno obrišejo in na njih ne bo vidna posušena marmelada krofov z družinskega izleta.

Čeprav je v prvi vrsti za profesionalce, se torej odlične znajde tudi v vlogi velikega družinskega vozila. Ni poceni, je pa še vedno cenejši od prav tako zelo zaželenih Vja in multivana. Posebna siva barva v tem primeru tudi zunaj opozarja na ekskluzivnost serije, zraven so lepa lahka platišča, na boku pa je še majhna značka spaceclass.

Bistvo pa se pričakovano skriva v prostorni kabini, kjer lahko vse sedeže v drugi in tretji vrsti odstranite in dobite ogromen prostor, tista v drugi vrsti lahko obračate, med njih postavite mizico, ki se lepo zloži med sedeža ali svojo uporabnost kaže tudi z utori za pijačo in dodatnimi predalčki. Prav nič ne bo manjkalo potnikom na kratkih ali daljših poteh, pri krajši različici morda edino prostor za noge odraslih, če bosta druga sedeža obrnjena nazaj, zato v tem primeru izberite grand, kot je testna.

Vsi sedeži so usnjeni, da boste lažje brisali umazanijo z njih, poleti pa se bolj potili. Kar štirje imajo sidrišča isofix, zelo uporabno za velike družine z malimi otroci. Ali pa za prevoznike, ki želijo vedno zaskrbljenim staršem ponuditi nekaj več. Tudi sicer je takšen trafic super za posel, ker bodo zahtevnejše stranke zadovoljne z lepše urejeno notranjostjo kot pri bolj tovornih modelih. Tule bodo našli celo 220-voltno vtičnico za kakšen laptop, USB-vtičnice, osvetlitev z LED-lučkami, dovolj bo možnosti za kratko preživljanje časa v tem kombiju.

Kaj pa voznik? Kaj dosti sprememb v primerjavi z običajnim traficom ne bo opazil razen boljšega sedeža in volana. Sedi se pokončno, nič novega za kombi, ampak je položaj odličen, preglednost je tudi dobra, super zadeva je kamera zadaj, sploh pri tej podaljšani različici 5 metrov 40, pogrešam pa več uporabnih odlagalnih mest. Saj jih nasploh ni malo, kar 90 litrov v kabini, ampak tisti na vrhu armaturke mi ni všeč, ker je vse direktno na soncu, tisti ob prestavni ročici je dejansko samo za pijačo, nič drugega ni, zato manjka še nekaj.

Zelo fina zadeva je pomoč, da kombi ne zleze nazaj, ko speljujete, na volanu je tempomat in če doplačate, boste imeli tudi R-link evolution, kar je danes že nujno, da se dobro povežete s telefonom. Na prostorninsko majhen 1,6-litrski motor smo se nekako že navadili, sploh, ker mu pomagata dihati dve turbini in doseže 340 Nm navora že pri 1.500 vrtljajih. S tem se vam ne bo zdel prav nič prešibek, nenazadnje ima 107 kW, kar je 145 ’konjev’, in doseže končno hitrost 183 km/h. Edino pri speljevanju si boste včasih zaželeli kakšen deciliter delovne prostornine več, če bo trafic polno naložen, sicer pa bo šlo čisto OK. Poraba? 8,5 litra.

Trafic je v osnovi eden cenejših kombijev na trgu, zato vožnja ni na takšnem nivoju kot pri kakšnem multivanu, blaženje je glasnejše, tudi vožnja na avtocesti je glasna, se kar konkretno sliši rezanje zraka. Vseeno s tako bogato opremo cena prileze do skoraj 40 tisoč evrov, kar je daleč od poceni, še vedno pa ceneje od konkurence, ko iščete nadstandardno opremljen potniški kombi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault trafic passenger dCi 145 energy grand spaceclass
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5399 x 1956 x 1971
medosna razdalja v mm 3498
prtljažnik v litrih 890/1800
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2189 (841)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/6,0/6,4
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 25.680
cena testnega vozila v EUR 33.590 (*9% popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.565 (*9% popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
automobilistt pravi:
Ma tko no...bi blo za silo...ampak men je bolj usec Honda Clarity
(pred 1 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 3. 2019
Marec 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728010203
0405060708  domača premiera - honda CR-V hibrid
0910
11  domača premiera - mazda3
1213  domača premiera - hyundai i30 fastback N
14151617
18192021222324
25262728  domača premiera - seat tarraco
293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj bi morali storiti z vozniki po dopolnjenem 65. letu?
942uvesti obvezno vsakoletno preverjanje 941vsem odvzeti vozniški izpit 940subvencionirati samodejne menjalnike 939omogočiti vožnjo s spremljevalcem


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jusko89
Obvestila
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 6 dnevi  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 6 dnevi  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 6 dnevi  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 tedni  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 2 tedni  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 2 tedni  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 4 tedni  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 4 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 4 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 4 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 4 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 5 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 5 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 5 meseci  |