Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volk v ovčji koži

BMW M140i

Avtor prispevka: Gašper Miš
Tole je BMW M140i, za tem malce nenavadnim imenom pa se skriva najdražja različica serije ena. S petimi vrati že v osnovi stane skoraj 50 tisočakov, testni pa ima ob tem še za dobrih 15.000 evrov dodatne opreme.
Volk v ovčji koži
Foto: Gašper Miš, Anže Jereb
22. 2. 2019 ob 6:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

napram kupejevski dvojki ima tale pet vrat in pet sedežev, zato je bolj uporaben
samodejni menjalnik steptronic ni nič počasnejši od robotiziranega DCT, pa še cuka ne
tudi če ni čistokrvni M, so podatki na papirju skoraj povsem primerljivi
M140i je od M2 skoraj 20 tisočakov cenejši, pa ni bistveno počasnejši ali slabši
debel volan lepo sede v roke, položaj za njim pa je odličen
tudi informacije s ceste se čutijo bolje kot pri večini avtomobilov
tole je prva enica na našem testu, ki že uporablja izboljšan multimedijski vmesnik
že ob zagonu lepo zarenči, šestvaljna simfonija pa je med vožnjo zelo nalezljiva
ker ni tako vpadljiv, bo zavidanja manj, ženo pa boste lahko prepričali, da je družinski
vedno bo v senci fantastičnega M2, čeprav mu do njega zelo malo manjka
različica z zadnjim pogonom je bolj zabavna, a na slabših podlagah vozniško zahtevna
poraba goriva ni majhna, ampak od ’340-konjskega' avtomobila drugega ni pričakovati
osnovna cena ni pretirana, so pa dragi dodatki tisti, ki poskrbijo za klub 60 plus
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (14 glasov)
test BMW M140i
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, cena je huda, ampak ko boste pogledali tehnične podatke, boste hitro vedeli, zakaj je tolikšna. M140i ni le preimenovan M135i, kot bi pomislili nekateri, pač pa pod pokrovom skriva nov motor. Še vedno 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki ob pomoči turbin razvije kar 250 kilovatov moči, torej 340 'konjev', in okroglih 500 njutonmetrov navora. To pomeni, da je napram predhodniku bogatejši za dodatnih 10 oziroma 15 kilovatov moči (odvisno od modelnega leta) ter 50 Nm navora.

140i je zelo zmogljiv stroj, o tem ni nobenega dvoma, a ima v hiši dva huda konkurenta. Prvi sliši na ime M240i, torej gre za kupejevsko različica tega, potem pa je tu še zmogljivejši M2. Ampak recimo, da želite majhnega športnega bavarca, žena pa ves čas vztraja, da mora biti avtomobil družinsko uporaben. Ne glede na to, kako izjemna sta tista dva, na tej točki pogorita. In vi s svojimi argumenti. Tale pa ima vse, pet vrat, pet sedežev, solidno odmerjen prtljažnik (ta meri 360 litrov, kar res pomeni, da je od kupejevske dvojke celo malenkost manjši, a zaradi večje odprtine v praksi bolj uporaben) in ob tem stane skoraj 20 tisoč evrov manj kot brutalni M2. Sliši se kot odličen kompromis, pa je?


No, boljši kot M2 zagotovo ni, vsaj z vidika vozniške dinamike ne, se nam pa kljub zajetnim 1.550 kilogramom (kljub temu je od M2 lažji za 45) ni zdel toliko slabši, niti ne počasnejši ali zabavnejši. Če vam bo kdo vseeno očital, da ne vozite pravega M, mu lahko poveste, da vsaj pije kot pravi M. Na testu skoraj 13 litrov na sto kilometrov, se pa da tudi z desetimi. Bistveno manj bo že težko, če pa liter porabi samo ob zagonu, ko iz izpuha prav lepo zarenči in vas spomni, da vseeno ne vozite čisto običajne enke. Pogon je v tem primeru speljan le na zadnji kolesi, kar boste ob izklopljeni elektroniki in samo najmanjšem dotiku stopalke za plin takoj opazili, se pa navor za razliko od M2 tja prenaša preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika steptronic. Po občutku bi rekel, da ni prav nič počasnejši od robotiziranega DCT s sedmimi stopnjami, zato boste v praksi edino razliko občutili le pri počasnem speljevanju, kjer tale bolj zvezno vleče in ne cuka kot tisti. Od 0 do 100 km/h z njim pospeši v vsega 4,6 sekunde, kar trditev le podkrepi, je pa res, da ima BMW v ponudbi še dve desetinki hitrejšo različico s štirikolesnim pogonom xDrive.

Kato boste izbrali, je najbrž odvisno od vas in tega, kdo bo avtomobil vozil večino časa. Sam vem, da bi raje prihranil kakšen tisočak in izbral kar takšno različico z zadnjim pogonom, ker deluje bolj prvinsko, če pa že govorimo o enem najboljših 'hot-hatchov' na trgu. Podoben ’problem’ nastane tudi pri izbiri menjalnika. Ta je povezan z osemstopenjskim samodejnim in čeprav deluje odlično, bi sam vseeno izbral cenejši ročni menjalnik. Drži, da z njim M140i do stotice potrebuje še dve desetinki več, a nisem prepričan, da boste to kdaj zares občutili, vam bo pa vse povrnil v obliki veselja do vožnje – a ni ravno to BMWjev slogan?! Do vrtca in nazaj bo tale čisto v redu, če vam le uspe prepričati ženo, da M140i ni to, kar v resnici je - volk v ovčji koži.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW M140i
vrsta motorja turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2998
moč v kW (KM) pri vrt./min 250 (340) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.520 do 4.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1411
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1550 (490)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 4,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 12,7
cena osnovnega vozila v EUR 25.150
cena testnega vozila v EUR 49.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 63.889

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
No js raj nabavim Porsche Cayman S....star eno leto pa je hah
(pred 5 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
63k za serijo 1????????????????????????????
(pred 5 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |