Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Grdi raček postane labod

BMW 330i M sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Trojka je za BMW eden najpomembnejših avtomobilov, če ne celo najpomembnejši, zato tukaj ni šale. Vse je premišljeno do zadnje podrobnosti in nas je zanimalo, če je to še vedno limuzina za prave navdušence nad vožnjo.
Grdi raček postane labod
Foto: Gašper Miš
26. 4. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 7

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s pravim paketom opreme postane tudi podoba prepoznavna
štirivaljni turbomotor je vrhunski v vseh pogledih
celo zvok motorja in izpuha je do določene mere športno rezek
poraba je lahko z zmerno nogo zelo zmerna
menjalnik je še vedno eden najboljših na trgu
izdelava je brezhibna, prostor ob vozniku uporaben
občutek za volanom je perfekten, verjetno najboljši v segmentu
lega na cesti je težko boljša, dokler je cesta suha
podvozje zmore veliko več, kot si upa povprečen voznik
zvočna izolacija je na nivoju razreda višje
podvozje je na slabih podlagah precej neudobno
zdi se, da je volanski servo malenkost prepočasen
zavorno moč je težko lepo in natančno dozirati
grafika digitalnih merilnikov je preveč pusta
na zadnji klopi je še vedno utesnjeno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (23 glasov)
2019 BMW 330i M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dokler nisem tega avtomobila dobil na test, priznam, da me ni prav nič navdušil. Izgled se mi je zdel nekam dolgočasen, zadek neizviren, znotraj nekam pust, zdaj pa so nam dali na test lep moder primerek, s paketom opreme M sport in oznako 330i. Kako mi ne bi bil všeč?! Če sem bil prvič presenečen nad dolgočasno podobo avta na prvih fotografijah, se je v živo precej bolje izkazal. Pri oblikovanju je bilo baje zelo pomembno to, da se vidno razlikuje od petice in z novimi lučmi spredaj in zadaj jim je uspelo, čeprav dobiš občutek, da si vse skupaj že nekje videl. Sploh zadek, a ne, Lexus?

Edino znotraj bodo tisti, ki jih navdušujejo tehnološki bonbončki, kar malo razočarani. Ne zato, ker jih dejansko ne bi bilo, le izgled tega ne kaže na prvo žogo. Na pogled takoj spomni na stare trojke, zaradi česar se bodo tradicionalni vozniki hitro počutili domače. Pa je na sredini vseeno velik in jasen zaslon, zdaj tudi odziven na vaše prste, pred voznikom pa pri boljših paketih opreme še digitalni merilniki. Priznam, da so mi ti s svojo grafiko še najmanj všeč, ne vem, ne delujejo mi dovolj BMWjevsko in nekam prazno je vse skupaj, itak pa sem med vožnjo praktično ves čas gledal le na projekcijski zaslon na šipi, tako da je v bistvu vseeno.

Zdaj pa poglavje, ki ga gotovo najbolj čakate – vožnja. Vas skrbi, da bom napisal, kako so se trudili narediti prijeten in udoben avto, da bo ustrezal kar najširši množici okusov? No, ne bom vas razočaral!

330i ni tako dober zaradi zmogljivosti motorja, ampak zaradi avta kot celote. Kar kliče po dinamični vožnji, pa je daleč od kakšnega športnega avtomobila. BMW se je res potrudil in sploh s tem modelom 330i M sport naredil limuzino, ob kateri se vam bo na lepi zaviti cestici kar smejalo.

Z zadnjim pogonom boste na suhi cesti uživali kot z redkokaterim tako velikim avtom, sploh, ker ima opcijsko še športno zaporo diferenciala.

Podvozje je fantastično odzivno, brez oklevanja zagrize v še tako oster ovinek. Navdušil vas bo dober občutek na volanu, čeprav se mi je nekajkrat zazdelo, da je servo počasen, ampak so mogoče kriva že moja leta in imam počasne roke. Z zadnjim pogonom boste na suhi cesti uživali kot z redkokaterim tako velikim avtom, sploh, ker ima opcijsko še športno zaporo diferenciala in pusti, da takšna trojka zelo elegantno tudi pomiga z ritjo in je pri tem vseeno ubogljiva kot vaša žena. Mogoče sem kaj narobe napisal … ampak saj ste dojeli bistvo.

Absolutno priporočam verzijo 330i. Vsaj, dokler ne preizkusim 340i … V tem trenutku je ta najmočnejša, ker ima zelo živahnih 190 kilovatov, to je v našem jeziku 258 ’konjev’, in s katerimi se z mesta do 100 premakne v 5,8 sekunde. Sliši se zelo dobro in tudi občutek je dober. Če vam povem, da ima motor samo štiri valje in samo dva litra delovne prostornine, boste sicer malo razočarani, ampak brez panike, zelo rad se vrti krepko čez 6 tisoč vrtljajev in ima celo malo športen zvok. Malo, pravim, ker ga na koncu pri najvišjih vrtljajih zmanjka, ampak v spodnjih vrtljajih je pri polnem plinu zelo prijeten in malo naježi kožo. Tudi ob vžigu se oglasi s prijetnim grgranjem. Motor se daleč najbolje počuti v srednjem območju vrtljajev, ko je krasno odziven in zelo elastičen kljub razmeroma majhni prostornini. Samodejni menjalnik z osmimi prestavami samo omenim, ker je še vedno tako dober, da med vožnjo v bistvu pozabim nanj.

Kako pa se tale nova trojka znajde kot družinski avto? Tako-tako, je kratek odgovor. Daljši pa, da je prostora sicer res malo več kot prej, ker je tudi avto večji, ampak je še vedno dokaj tesno zadaj. Lepo obdelan prtljažnik s 480 litri je še kar velik in limuzinsko neroden za prevoz večjih kosov tovora, zato bodo nekateri počakali na touring. Občutek imam, da so ogromno naredili pri zvočni izolaciji, saj je med vožnjo po lepi cesti izjemno tih. Motor je res zelo umirjen, če ga ne tiščite, in pri tem tudi izjemno varčen. Na poti iz Ljubljane v Kranjsko Goro in nazaj je na primer povprečno porabil samo 5,8 litra bencina na 100 kilometrov brez posebnega varčevanja, kar je res dober dosežek. Seveda pije tudi bistveno več, če konji dihajo, mimogrede 10 litrov, kar ni nič nepričakovanega. Ampak, ste čakali na ampak, a ne … je pa tale avto precej neudoben na naših cestah. Če boste izbrali paket M sport in 18-palčna platišča, vas bo precej stresalo, kar otrokom gotovo ne bo všeč, vam pa zelo, ko boste sami. In zavore so tečne, ker se zdi, da imajo dve stopnji: prvo, ko primejo slabo, in potem drugo, ko primejo preveč. Se bo potrebno malo navaditi.

70 ’jurjev’ pripravite, da bo trojka izgledala tako kot testna.

70 ’jurjev’ pripravite, da bo trojka izgledala tako kot testna in da boste z njo uživali na cesti kot z malokatero klasično limuzino. Seveda so tudi cenejše, ampak se ne bi vračal k tistim mislim na začetku.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 330i M sport
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 190 (258) od 5.000 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.550 do 4.400
menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4709 x 1827 x 1435
medosna razdalja v mm 2851
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1545 (515)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/5,2/6,1
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 40.950
cena testnega vozila v EUR 45.064
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 70.017

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Najbrz res
(pred 2 meseci )
Ni slike
matteo.vr.1206@gmail.com pravi:
Lepši kot Serija 5
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Drugace pa dodatnih 35k ni velik strosek...bamesto da kupis en poceni avto, raje doplacas pa mas 3ko tako k se spodobi
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
In kaj je dodatna oprema...
(pred 2 meseci )
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Brez te opreme je 40k
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Zakaj vas vec ne komentira...dajmo cisto usi komentirat cisto vsako objavo cim vec....ou jeeeeea
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
70k???....nenormalno...tale auto vec k 50 ne more bit...za 70k pa res lahko kupis bolan auto ne pa tole skropucalo
(pred 2 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |