Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najboljše za konec

Suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD AT elegance top

Avtor prispevka: Gašper Miš
Po vseh vitarah, ki smo jih že imeli na testu, je prišel čas za najboljšo! Takšno z bogatim paketom elegance top, pod pločevino pa kombinacijo bencinskega motorja, štirikolesnega pogona in samodejnega menjalnika.
Najboljše za konec
Foto: Anže Jereb, Gašer Miš
19. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navduši že z opremo elegance, elegance top pa doda piko na i
velika panoramska streha lepo pripomore k bolj svetli notranjosti
materiali so po prenovi boljši, čeprav bi si želel še manj trde plastike
ker prazen tehta 1.260 kilogramov, se v zavoje zapodi s precejšno lahkoto
1,4-litrski turbobencinski motor je eden boljših v razredu
štirikolesni pogon allgrip poskrbi, da ne boste omejeni le na asfalt
klasični samodejni menjalnik je boljša izbira kot robotiziran
poraba je z dobrimi sedmimi litri in pol sprejemljiva
za tako bogat paket in prepričljiv pogonski sklop je cena dobra
2.100 evrov doplačila za samodejni menjalnik je veliko
položaj M (Manual) za ročno pretikanje je postavljen neposrečeno
asistenčni sistemi spominjajo na tečno varuško, ki ne dovoli zabave
na račun varčevanja zvočna izolacija ni najboljša
zaradi škatlaste oblike bo prepogosto ostal spregledan
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (11 glasov)

Prenovljeno vitaro smo Volanovci že preizkusili, kar lahko preberete tukaj, zdaj pa smo na test dobili še eno podobno. Glavna razlika je tokrat v paketu opreme, ker ta nosi še oznako 'top', da boste res vedeli, da ste kupili nekaj posebnega. Za dodatnih 800 evrov v primerjavi s tisto 'ta elegantno', ki že ima fine sedeže v kombinaciji usnja in alkantare, boste tu dobili še veliko panoramsko streho, ki se lahko na široko odpre, v našem primeru pa je bil dodan še šeststopenjski samodejni menjalnik.

Odlično deluje, ne cuka pri speljevanju, kot bi robotiziran (ki je bil pri dizelskem motorju), me pa moti, da je položaj M (Manual) za ročno pretikanje postavljen precej neposrečeno, zato se pri prestavljanju v D (Drive) hitro zmotiš in ročico takoj potisneš do konca. Tudi poceni ni, 2.100 evrov doplačila zahtevajo zanj, ampak če želite med vožnjo misliti na eno stvar manj, ga lahko samo priporočam. Ker je vitara še precej lahek avtomobil (s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom tehta le 1.260 kilogramov), lahko to rečem tudi za 1,4-litrski turbobencinski boosterjet, ki je presenetljivo poskočen. S 103-kilovati (140 KM) ter 220 Nm navora, ki je na voljo že v spodnjih vrtljajih, se zdi, da moči nikoli ne primanjkuje, s samodejnim menjalnikom pa delujeta kot dobro uigran par. Tudi pri porabi nimam pripomb, ker ni bistveno večja kot z ročnim menjalnikom. Morda kakšen deciliter ali dva, kar v praksi pomeni, da se boste vozili s sedmimi litri in pol na 100 kilometrov.

Kar se vitare tiče, še vedno je super avtomobil, čeprav s precej 'škatlasto' obliko ne zaigra pretirano na čustva. Pri tej je bil slišen še nek čriček pod armaturo, za asistenčne sisteme pa menim, da z opozorili in piskanjem delujejo preveč panično. Me spominjajo na tečno varuško, ki ne dovoli nobene zabave, zato jih navadno kar izklopim pa je 'problem' rešen. Bolj me moti zvočna izolacija, ki ni pretirano dobra, zato je avtomobil na avtocesti precej glasen. Tudi na slabih cestah, kamor boste zaradi štirikolesnega pogona allgrip z lahkoto zavili, bi bila lahko vitara bolj udobna.

Vse ostalo štima, zato ta avto še vedno z lahkoto priporočamo. Če potrebujete panoramsko streho, veste sami, v vsakem primeru pa za ležerno vožnjo izberite samodejni menjalnik in kakšno bolj živahno barvo, da jo bodo opazili še ostali. Za dobrih 25 tisočakov nikakor ne boste ustrelili v prazno, je pa res, da konkurenca postaja v tem segmentu izredno močna, zato bo treba za najvišjo oceno pokazati vse več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD AT elegance top
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1373
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.500 do 4.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, allgrip
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4175 x 1775 x 1610
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 375
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (470)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 14.950
cena testnega vozila v EUR 24.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.650

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ni za lovce haha....to je auto za folk k hoce suva za nic dnarja
(pred 1 leti )
Ni slike
VidPeter pravi:
Po mojem mnrnju je to avto za lovca al pa za ljudi, ki živijo na pohorju... Za druge ni ravno pogosta izbira...
(pred 1 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Drago k hudic
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 6 dnevi  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 6 dnevi  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 2 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 4 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |