Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najboljše za konec

Suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD AT elegance top

Avtor prispevka: Gašper Miš
Po vseh vitarah, ki smo jih že imeli na testu, je prišel čas za najboljšo! Takšno z bogatim paketom elegance top, pod pločevino pa kombinacijo bencinskega motorja, štirikolesnega pogona in samodejnega menjalnika.
Najboljše za konec
Foto: Anže Jereb, Gašer Miš
19. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navduši že z opremo elegance, elegance top pa doda piko na i
velika panoramska streha lepo pripomore k bolj svetli notranjosti
materiali so po prenovi boljši, čeprav bi si želel še manj trde plastike
ker prazen tehta 1.260 kilogramov, se v zavoje zapodi s precejšno lahkoto
1,4-litrski turbobencinski motor je eden boljših v razredu
štirikolesni pogon allgrip poskrbi, da ne boste omejeni le na asfalt
klasični samodejni menjalnik je boljša izbira kot robotiziran
poraba je z dobrimi sedmimi litri in pol sprejemljiva
za tako bogat paket in prepričljiv pogonski sklop je cena dobra
2.100 evrov doplačila za samodejni menjalnik je veliko
položaj M (Manual) za ročno pretikanje je postavljen neposrečeno
asistenčni sistemi spominjajo na tečno varuško, ki ne dovoli zabave
na račun varčevanja zvočna izolacija ni najboljša
zaradi škatlaste oblike bo prepogosto ostal spregledan
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (9 glasov)
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prenovljeno vitaro smo Volanovci že preizkusili, kar lahko preberete tukaj, zdaj pa smo na test dobili še eno podobno. Glavna razlika je tokrat v paketu opreme, ker ta nosi še oznako 'top', da boste res vedeli, da ste kupili nekaj posebnega. Za dodatnih 800 evrov v primerjavi s tisto 'ta elegantno', ki že ima fine sedeže v kombinaciji usnja in alkantare, boste tu dobili še veliko panoramsko streho, ki se lahko na široko odpre, v našem primeru pa je bil dodan še šeststopenjski samodejni menjalnik.

Odlično deluje, ne cuka pri speljevanju, kot bi robotiziran (ki je bil pri dizelskem motorju), me pa moti, da je položaj M (Manual) za ročno pretikanje postavljen precej neposrečeno, zato se pri prestavljanju v D (Drive) hitro zmotiš in ročico takoj potisneš do konca. Tudi poceni ni, 2.100 evrov doplačila zahtevajo zanj, ampak če želite med vožnjo misliti na eno stvar manj, ga lahko samo priporočam. Ker je vitara še precej lahek avtomobil (s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom tehta le 1.260 kilogramov), lahko to rečem tudi za 1,4-litrski turbobencinski boosterjet, ki je presenetljivo poskočen. S 103-kilovati (140 KM) ter 220 Nm navora, ki je na voljo že v spodnjih vrtljajih, se zdi, da moči nikoli ne primanjkuje, s samodejnim menjalnikom pa delujeta kot dobro uigran par. Tudi pri porabi nimam pripomb, ker ni bistveno večja kot z ročnim menjalnikom. Morda kakšen deciliter ali dva, kar v praksi pomeni, da se boste vozili s sedmimi litri in pol na 100 kilometrov.

Kar se vitare tiče, še vedno je super avtomobil, čeprav s precej 'škatlasto' obliko ne zaigra pretirano na čustva. Pri tej je bil slišen še nek čriček pod armaturo, za asistenčne sisteme pa menim, da z opozorili in piskanjem delujejo preveč panično. Me spominjajo na tečno varuško, ki ne dovoli nobene zabave, zato jih navadno kar izklopim pa je 'problem' rešen. Bolj me moti zvočna izolacija, ki ni pretirano dobra, zato je avtomobil na avtocesti precej glasen. Tudi na slabih cestah, kamor boste zaradi štirikolesnega pogona allgrip z lahkoto zavili, bi bila lahko vitara bolj udobna.

Vse ostalo štima, zato ta avto še vedno z lahkoto priporočamo. Če potrebujete panoramsko streho, veste sami, v vsakem primeru pa za ležerno vožnjo izberite samodejni menjalnik in kakšno bolj živahno barvo, da jo bodo opazili še ostali. Za dobrih 25 tisočakov nikakor ne boste ustrelili v prazno, je pa res, da konkurenca postaja v tem segmentu izredno močna, zato bo treba za najvišjo oceno pokazati vse več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD AT elegance top
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1373
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.500 do 4.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, allgrip
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4175 x 1775 x 1610
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 375
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (470)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 14.950
cena testnega vozila v EUR 24.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.650

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ni za lovce haha....to je auto za folk k hoce suva za nic dnarja
(pred 3 meseci )
Ni slike
VidPeter pravi:
Po mojem mnrnju je to avto za lovca al pa za ljudi, ki živijo na pohorju... Za druge ni ravno pogosta izbira...
(pred 3 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Drago k hudic
(pred 3 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rote80
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |