Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Modra izbira

Hyundai kona smartstream 136 4WD DCT impression

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prava kombinacija motorja, menjalnika in pogona lahko avtomobil spremeni iz povprečnega v odličen. Tole je naša četrta testna kona in ta mi je najbolj všeč, ker ima zmogljiv dizelski motor, predvsem pa, ker ima štirikolesni pogon!
Modra izbira
Foto: Gašper Miš
12. 8. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 5

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v takšni barvi se preveč oblikovnih linij kar nekako porazgubi
štirikolesni pogon močno poveča uporabnost
dizelski motor je dovolj uglajen in radodaren z navorom
menjalnik DCT se med sedmimi prestavami premika uglajeno
lega je precej dobra in dolgo ostaja nevtralna
tudi občutek na volanu je presenetljivo dober
kljub kompaktnim dimenzijam je za potnike še dovolj prostora
notranjost je kakovostna in prijetna na oko
prtljažnik je zgolj povprečno velik
občasno je podvozje vseeno pretrdo
tako bogata različica ni poceni
motor je zgolj povprečno varčen
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (6 glasov)
2019 hyundai kona smartstream 136 4WD DCT impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pred tem smo imeli že takšno z litrskim turbobencinskim motorjem v nosu in s sprednjim pogonom, test najdete tukaj. In seveda električno, ki je po svoje zelo zanimiva in posebna, ampak hkrati zahteva precej prilagajanja in tudi vozniško ni tako prijetna, ker je pač njena masa podobna masi Zemlje. Tukaj je test. Najmočnejši nas ni tako prepričal, ker ni dovolj športen ob veliki porabi bencina, in čeprav nisem poseben pristaš dizelskih motorjev, je tokratna kombinacija super, 100-kilovatni pogonski stroj je dovolj zmogljiv, menjalnik dovolj hiter in prijeten, štirikolesni pogon pa doda svoj čar. Mogoče si drznim trditi celo, da šele z njim takšen avtomobil sploh dobi smisel.

V tem segmentu majhnih križancev je kona s štirikolesnim pogonom pravi posebnež, mi je pa slednji všeč zaradi dveh lastnosti: sam še vedno nisem pristaš visoko nasajenih avtomobilov, če nimajo štirikolesnega pogona, ker so samo bolj neudobni od klasičnih. S tem pa lahko zapeljem tudi na kakšno slabo podlago in me ne bo skrbelo, pomoč za spuščanju po klancu navzdol imam, pač, povsem drug karakter dobi avto.

Druga stvar so vozne lastnosti, takšna kona med pospeševanjem z nosom manj manj rine iz zavoja, dolgo je nevtralna in prijetna, sicer nekoliko trša, kot so itak vse, ampak se kar lepo pelje. Tista z bencinskim motorjem je v ostrejših zavojih z nosom kar konkretno rinila iz zavoja, električna pa je ponujala toliko navora, da so se kolesa mimogrede zavrtela v prazno. Tukaj je vse skupaj bistveno bolj nevtralno in prijetno.

S skromnimi merami kona ni ravno družinski stroj, čeprav je vseeno dovolj prostora. Predvsem prtljažnik bo hitro javil, da ni posebej razkošen, potniki pa posebnih pripomb ne bodo imeli. Tudi izdelava je dobra, odlagališč je dovolj, vse skupaj je pregledno in intuitivno, pač, vse štima. Celo krmilni mehanizem je dovolj dober in lepo obtežen.

No, motor: 100-kilovatni, torej ’136-konjski’ turbodizel je dovolj zmogljiv, čeprav nikoli ne da občutka, da poka od moči. Je pa spodobno močan in kljub le 1,6-litrski prostornini prehitevanja ali avtocesta zanj niso nikakršna težava, porabi pa okoli 6 litrov in pol. Niti preveč glasen ni, predvsem pa se fino ujame s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom. Sicer pogrešam obvolanski ušesci za prestavljanje, ampak gre dobro tudi povsem samodejno. Za 30 'jurčkov' je takšna kona lahko vaša, kar nikakor ni poceni, ampak v tej barvi res dobro izgleda, a ne?

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai kona smartstream 136 4WD DCT impression
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 2.000 do 2.250
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DCT
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1800 x 1565
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 361
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1537 (413)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,8/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 17.290 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 27.820 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.720 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
VidPeter pravi:
Ja ampak nemores metat elektricnega avta v isti kos kot bencinarja pa se povrhu dva popolnoma razlicna avta, ki niti enako velika nista... To je kot ce bi primerjal teslo model 3 z audijem q8...
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Isti segment je....kia ma use kar jaguar
(pred 2 meseci )
Ni slike
VidPeter pravi:
Ah ta avtomobilist sploh ne pozna segmentov avtomobilov, in segmentov v katerih nastopajo določene znamke...
(pred 2 meseci )
Ni slike
pravi:
Tole je Kia, e-pace pa je Jaguar...
(pred 3 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Samo 29k????....wow....E-pace je 2x drazji
(pred 3 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |