Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Eden redkih, ki še vztraja

Škoda fabia combi 1.0 TSI style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ne glede na to, da je fabia med nami v tej generaciji nekako štiri leta, se še vedno dobro prodaja. Skrivnost je v stalnih osvežitvah, neizrazitem dizajnu in zaupanju voznikov.
Eden redkih, ki še vztraja
Foto: Gašper Miš
13. 8. 2019 ob 8:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Škoda je znamka, ki je med vozniki vse bolj cenjena in dobro ohranja vrednost
kljub letom na cestah so stalne posodobitve dovolj, da je avto moderen
odlično urejen voznikov prostor, na katerega se vsak takoj privadi
zelo velik in praktično oblikovan prtljažnik glede na zunanje mere
praktične rešitve ’simply clever’ skrbijo za dodatno zadovoljstvo
zelo dober trivaljni litrski motor, ki je dovolj zmogljiv in prožen
poraba goriva je zelo dobra za bencinski motor
vrhunske polne led-luči, ki so na voljo za doplačilo
eden zelo redkih malih karavanov na trgu
oblikovanje je dolgočasno, fabia se takoj izgubi med sodobno pločevino
na zadnji klopi zelo hitro zmanjka prostora
vozne lastnosti so tiste, zaradi katerih si nihče ne bo kupoval tega avta
sedeža spredaj imata premalo bočne opore
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (7 glasov)
test škoda fabia combi 1.0 TSI style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oblikovalec Marko Jevtić je že ob predstavitvi tretje generacije fabie rekel, da ne želijo pretiravati z dizajnom in nepotrebnimi okraski, ampak vse narediti čimbolj enostavno. Kot pri prvi fabii. Ja, res ni za tiste, ki želite izstopati, je pa za tiste, ki želite uživati v enostavnosti. V bistvu nezahtevnosti uporabe, ker takoj dobite občutek, kot da ste ta avto že vozili. Armaturna plošča je tako enostavna, pregledna in urejena, da jo bo marsikdo označil tudi za dolgočasno. Ampak nemška ergonomija obenem pomaga, da so gumbi tam, kjer jih roka išče brez pogleda, dovolj je odlagalnih mest in izdelava je zelo dobra, tudi če materiali niso tako dobri kot v polu.

Prostor v kabini je še kar OK, čeprav ga na zadnji klopi hitro zmanjka. Sploh, če tja postavite otroška sedeža, boste hitro videli, da je malo centimetrov v dolžino. Zato pa prtljažnik pri različici combi ne more razočarati: kar 530 litrov ima in je res uporabno oblikovan. V iskanju dodatnih litrov so zelo visoko postavili tudi rolo, ki kljub temu ne ovira pogleda nazaj.

Vedno znova me navdušijo Škodine rešitve ’simply clever’. Prostorček za telefon in ključe je perfekten, da ostane vse na mestu, na notranji strani sedežev sta dva majhna žepka, v desnih vratih je bil celo mali koš za smeti, v pokrovu posode za gorivo strgalo za led in v prtljažniku še ena fina pregrada za prtljago. Tukaj velja zelo pohvaliti tudi polne led-luči, ki v tem razredu sploh še niso pogosta opcija. Hvalo si zaslužijo zaradi učinkovitosti, saj dobro osvetljujejo cestišče tudi v zahtevnih jesenskih razmerah, zato priporočam doplačilo 588 EUR.

Tokrat zelo prepriča tudi pogon. Motor je litrski TSI in je eden boljših turbobencinskih trivaljnikov na trgu. Malo že rezgeta, ampak je med bolj umirjenimi, lepo vleče in ima zelo zmerno porabo 6,5 litra. Menjalnik ima pri močnejši varianti z 81 kilovati šest prestav in se je prav prijetno sprehajati skozi njih, od vožnje pa že v osnovi nisem pričakoval veliko. Res je za nezahtevne, ker ima takšna fabia kratko medosno razdaljo in velik previs čez zadnjo os zaradi podaljšanega zadka. To pomeni, da je smerna stabilnost slaba in da avto potrebuje kar nekaj časa, da se umiri, ko hitro menjavate smer. Kdor ne bo preizkušal mejnih zmogljivosti, ga ne rabi nič skrbeti, in to je verjetno tudi tipični voznik takšne fabie combi. Obenem bo opazil, da imata sedeža spredaj malo oziroma praktično nič bočne opore, torej naravnost in normalno hitro v ovinke pa bo v redu.

Cena testnega modela je slabih 18 jurjev, ker ima veliko opreme.

Cena testnega modela je slabih 18 jurjev, kar sploh ni malo, ker ima veliko opreme. Je pa osnovni combi na voljo za 10 jurjev in pol – s tem se da pa hitro sprijazniti. In praktično nima konkurence, v tem trenutku mi na misel pade samo še clio grandtour. Je torej fabia combi najboljši mali karavan? Najmanj odličen drugi je, če so vam bolj pomembne vozne lastnosti in malo bolj razburljiv izgled, za večino pa nedvomno kar prva izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda fabia combi 1.0 TSI style
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) od 5.000 do 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 2.000 do 3.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4262 x 1732 x 1488
medosna razdalja v mm 2470
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1152 (455)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,1/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 10.490
cena testnega vozila v EUR 16.238
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.993

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
pravi:
Avtomobilist, a se nisi poslovil od volana?
(pred 2 meseci )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Brezvezen
(pred 2 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Najboljsi auto....vsaj 25x boljsi od dacie od vinkota
(pred 2 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |