Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nova srajčka za najmanjši ford

Ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Fordov najmanjši model v ponudbi je ka+ in čeprav je na naših cestah slabi dve leti, je že doživel prenovo. Delno zaradi drugih trgov, kjer je od leta 2014, delno pa, ker je bil sprememb potreben.
Nova srajčka za najmanjši ford
Foto: Matej Mihinjač
27. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanja podoba je zdaj bolj privlačna, celo elegantna
prostorna kabina ima veliko pametnih odlagališč
utorov za pijače je več kot v bistveno večjih avtomobilih
visoka streha je kriva za boljše počutje višjih potnikov
krmilni mehanizem daje dovolj povratnih informacij
kvalitetna izdelava navkljub tršim materialom
multimedijski sistem sync3 deluje izvrstno
če vam uspe na telefon naložiti Android Auto, ste zmagali
motor bi lahko porabil manj bencina
prtljažnik pogoltne samo 270 litrov
visoka cena dobro založenega primerka
novih varnostnih sistemov ni na voljo
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (12 glasov)

Ka+ nas je že pred prenovo pozitivno presenetil, kar lahko preberete tukaj, sveži model pa deluje, kot bi recimo šel na birmo ali stričevo šestdesetletnico, za kar izberemo novejše in bolj fine kose oblačil. Maska tako zdaj spominja na modele vignale, drugačna sta še odbijača, zadaj pa je najbolj pomembna novost gumb za odpiranje prtljažnika. Poprej ga ni bilo in si ’ritno shrambo’ lahko odprl samo z gumbom znotraj ali na ključu. Škoda samo, da ni v barvi vozila.

Dobra stvar, ki bo všeč košarkarjem ali tistim s klobuki, je za slabih 5 centimetrov višja streha kot pri fiesti, zato boste lahko tudi dvometraši brez večjih težav sedeli drug za drugim, seveda pa se boste v ka+ še vedno relativno udobno peljali štirje. Za potnika spredaj je dobro poskrbljeno, saj sta sedeža dovolj široka in udobna, prav tako je ogromno odlagališč za pijačo. Med sedežema so kar štirje utori ter dodatno mesto za drobnarije, pod upravljalnikom za prezračevanje pa še dodatno mesto za pametne telefone, kjer brez težav gnezdijo tudi največji mobilni aparati. Poleg tega je v sprednjih vratih prostor za najmanj dve plastenki in še kakšno stvar, ki jo je mogoče potisniti globoko v vrata, po drugi strani pa v zadnjih vratih sploh ni odprtine. Plastika v notranjosti je vsesplošno trda, vendar je vse dobro izdelano in zato ni nobenega škripanja ali pokanja.

Po prenovi je pri ka+ ob doplačilu na voljo tudi multimedijski sistem sync3 s 6,5-palčnim zaslonom na dotik, ki sicer ni največji v ponudbi, je pa hiter in odziven. Poleg tega je v paketu, ki stane 880 evrov, še povezava bluetooth za prostoročno telefoniranje, funkcija klic v sili, pametni ključ za zagon motorja mykey ter programa Apple CarPlay in Android Auto. Slednjega morate sami najti na spletu in si ga naložiti 'na črno', potem pa zadeva zelo dobro deluje in presenetljivo dobro prepoznava govor v slovenščini. Poleg tega sta na voljo dva vhoda USB, zato lahko enega brez težav uporabite za priklop vašega telefona, posledično pa imate na večjem zaslonu navigacijo. Še to, notranje kroženje je nastavljeno na časovnik, saj se izklopi vsakih 10 minut, po možnosti ravno za tovornjakom z motorjem emisijskega razreda euro 0.

1,2-litrski bencinski trivaljnik ima poslej dodatno funkcijo stop-start, da v mestu popije kakšen deciliter manj, še vedno pa da od sebe 63 kilovatov moči, kar je 85 'konjev', oziroma 115 Nm navora. Največja hitrost, ki jo boste lahko dosegli, je 179 km/h, do stotice pa bo potreboval 13,5 sekunde. Motor je treba priganjati, zato ne pričakujte neverjetne porabe, nam je na testu povprečno porabil polsedmi liter bencina na 100 prevoženih kilometrov. Poraba je sicer padla na 6,1, ko se nam na poti na Pelješac ni mudilo. Menjalnik ima pet prestav in se občasno skrega z ritensko, na splošno pa nalogo opravlja zadovoljivo. Poleg tega je zdaj na voljo še 1,5-litrski turbodizel, če vam tisti bolj diši.

Če želite nov, preizkušen in relativno poceni stroj, je ka plus eden najboljših nizkocenovnikov, čeprav že vstopni s popustom stane 11.500, testni pa 3 tisočake več. Res je, da za ta denar dobite že lepo opremljeno fiesto, ki vseeno precej lepše izgleda, ka+ pa ostaja za tiste, ki imajo radi klasiko in več prostora nad glavo. Določenim je to še kako pomembno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1194
moč v kW (KM) pri vrt./min 63 (85) od 5.500 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 115 pri 4.250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3941 x 1704 x 1524
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1066 (484)
največja hitrost v km/h 179
pospešek 0-100 km/h v s 13,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 12.440 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 12.440 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.590 (*800 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Cenen avto ki stane 16k in negre nikamor???....hvala ampak za ta denar kupis ze hyundaya i30 alpa golfa brez opreme
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 9. 2020
September 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
310102  mednarodna premiera - renault E-TECH
03040506
07  mednarodna premiera - sto let znamke Mazda
0809  domača premiera - citroën C5 aircross hybrid
10111213
1415  domača premiera - fiat 500 hybrid
1617181920
21222324  domača premiera - hyundai i30
25  domača premiera - BMW M closed room
2627
28  domača premiera - mazda MX-30
domača premiera - opel insignia
293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 234
peugeot 2008 185
hyundai tucson 171
škoda octavia 165
nissan qashqai 159

Podatki veljajo za avgust 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 38.791 novih avtov.

Anketa
Kolikokrat ste od marca razkužili svoj avtomobil?
975Vsak dan enkrat 974Zakaj bi ga razkuževal? 973Samo enkrat. 972Enkrat na mesec. 971Enkrat tedensko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 dnevi  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 1 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 2 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 2 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 4 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 10 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 leti  |