Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Športna obleka

Hyundai tucson 1.6 CRDi HP impression N-line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vedno, ko se generaciji avtomobila začnejo iztekati leta, pride kakšen zanimiv paket opreme. In čeprav tucson niti najmanj ne izgleda zastarelo, niti se to ne pozna dosti pri prodajnih številkah, je zdaj dobil še športno obleko z nazivom N line.
Športna obleka
Foto: Gašper Miš
26. 9. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

privlačno obliko dodatki N line naredijo bolj dinamično
posebne dnevne LED-luči v obliki bumeranga
črni dodatki poskrbijo za lep barvni kontrast
temnejše luči opozarjajo na posebnost modela
športna sedeža spredaj ponujata odlično bočno oporo
dobra zvočna zatesnjenost
trdo plastiko na armaturni plošči so prekrili z umetnim usnjem
blago-hibridna tehnologija skrbi za manjšo porabo goriva
med speljevanji bi si zaželel več navora v spodnjih vrtljajih
preglednost nazaj bi lahko bila boljša
trše vzmeti so krive za neuglajenost podvozja na slabih podlagah
zajetna končna cena
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (10 glasov)
2019 hyundai tucson 16 CRDi HP impression N-line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če ste ponosni lastnik novega hyundaija tucson, boste mogoče malo slabe volje, če niste doplačali za paket opreme N line, ker s črnimi dodatki res izgleda dobro. Skoraj športno deluje že s posebno masko in z bolj agresivnima odbijačema, poleg tega so spredaj še LED-dnevne luči v obliki bumeranga, v črni barvi pa so še obrobe oken, strešni spojler zadaj, plastiki zunanjih vzvratnih ogledal in posebna 19-palčna platišča. Dejansko je oprema N line za ljubitelje črne, ker je je veliko.

Enaka zgodba je v notranjosti, kjer prevladuje črna z rdečimi dodatki. Na sredinski del armaturne plošče so dodali nekaj črnega usnja z rdečimi šivi, te pa lahko opazite tudi na sedežih, ki so pokriti s kombinacijo usnja in velurja, pri čemer imata sprednja več bočne opore. Sta pa pri testnem avtomobilu že imela zametke obrabljenosti, vsaj na notranji strani, kjer sta se konstantno drgnila ob sredinsko konzolo, kar bi lahko enostavno rešili tako kot na zunanji strani - s plastjo tekstila. Če dodatkom že pravijo, da so športni, se spodobi, da so v notranjosti še aluminijaste stopalke, odlični tepihi, ki se zelo enostavno čistijo, športen volan z naluknjanim usnjem in prestavna ročica z oznako paketa.

Hyundai tucson pa je še nekje nov; poleg paketa N line je namreč postal še ’zelo blagi’ hibrid. Večji 2,0-litrski turbodizel je že lani uporabljal omrežje z napetostjo 48 voltov, letos pa je enako tehnologijo dobil še manjši 1,6-litrski turbodizelski stroj, ki je poganjal testni tucson. To pomeni, da ima motor namesto klasičnega alternatorja generator z jermenom, ki je ’kriv’ za rekuperacijo zavorne moči od 10 do 12 kW, to pa shranjuje v litij-ionski polimerni bateriji s kapaciteto 9,8 Ah. Ta potem poganja elektromotor z močjo 10,8 kW, posledično pa je celoten pogonski sklop bolj odziven. 1,6-litrski turbodizel sicer proizvede 100 kilovatov moči, se pravi 136 'konjev', zato neke športnosti ne morete pričakovati, je pa motor (za dizelski stroj) izjemno odziven in lahko zelo enostavno dodajate vmesni plin pri prestavljanju dol. Šeststopenjski ročni menjalnik je tokrat vso moč prenašal na sprednji kolesi, logično, ker bi bilo na terenu pač škoda opraskati lepa platišča na kakšnem kamnu.

Motor se med upočasnjevanjem izključi med 30 in 0 km/h.

Blago-hibridna tehnologija se pozna tudi pri ustavljanju, saj se lahko motor med upočasnjevanjem izključi med 30 in 0 km/h, s čimer začne prej varčevati z gorivom, zaradi dodatne baterije pa se lahko tudi hitreje zažene, po podatkih tovarne kar 0,2 sekunde prej. Med testom nam je sicer pri hitrem speljevanju včasih 'crknil', kar še vedno priča, da prostorninsko manjšim motorjem še vedno manjka navor pri čisto spodnjih vrtljajih. Po drugi strani je presenetil z relativno ugodno porabo, saj je bilo povprečje na koncu 6,4 litra na 100 km kljub veliko avtocestne vožnje.

Menjalnik svojo nalogo lepo opravlja in se nič ne zatika, se pa čuti, da so vzmeti zdaj trše, spredaj za 8 in zadaj za 5 odstotkov, tako da deluje celotno podvozje še malo bolj živčno na slabših podlagah, kjer bi si glede na ’nešportno’ vrsto vozila vseeno želel več udobja. Volanski mehanizem je bolje obtežen, da je občutek malenkost boljši med ovinki, kar boste predvsem vozniki klasičnih tucsonov hitro opazili.

Posodobitev je prinesla še nekaj novosti pri multimedijskem sistemu, ki skrbi za večjo varnost in frustrira sovoznika, ki med vožnjo ne sme dodajati svojega mobilnega telefona, ker tucson pač ne more vedeti, da tega ne nastavlja voznik. Spredaj bi bil lahko še en vhod USB, ker sta zdaj na voljo samo po eden spredaj in zadaj, ima pa dve 12-voltni vtičnici, ki ju tudi lahko izrabite za polnjenje naprav.

Južnokorejci so tucson še pred koncem generacije naredili bolj zanimiv in na videz dinamičen, zato boste verjetno brez težav doplačali od 1.300 do 2.300 evrov za paket dodatkov N line, če ste se ogreli zanj. Vse našteto plus panoramska streha, električni prtljažnik in kamere povsod pa so končno številko dvignili visoko, v primeru vstopnega modela na 30, testni pa je stal že kar 37.500 evrov, na kar pri Hyundaiju trenutno dodajo 2.500 evrov popusta. Doplačilo za blago-hibridno tehnologijo je še dodatnih 900 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai tucson 1.6 CRDi HP impression N-line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 2.000 do 2.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4480 x 1850 x 1660
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 513
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1741 (379)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,8/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 22.490 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 34.000 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.300 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 5 meseci  |