Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Generik

Ford kuga 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium

Avtor prispevka: Gašper Miš
Da želijo proizvajalci vsake toliko ustreči kar največjemu številu kupcev, lepo dokazuje prenovljena kuga. Na trg prihaja po treh letih, precej ostre linije pa nadomešča z bolj generičnimi ter novo šesterokotno masko.
Generik
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2017 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

multimedijski sistem SYNC3 je dobro povezljiv, pregleden in hitro delujoč
klasičnih stikal je s prenovo bistveno manj, zato je ergonomija boljša
ker je ročna zavora elektronska, je lahko na sredini velik predal
2,0-litrski turbodizel je s 132 kilovati dovolj zmogljiv in prožen
robotiziran menjalnik powershift poskrbi, da je vožnja enostavna
ker ima kuga štirikolesni pogon, je ne ustavi niti sneg ali makadam
občutek na volanu ostaja odličen, avtomobil pa je vozniško zelo prijeten
Ford s prenovo želi ugajati vsem, zato je oblika bolj generična
dizelski motor bi bil lahko tišji, poraba pa z dobrimi osmimi litri manjša
menjalnik ob speljevanju še naprej cuka, položaj S pa je postavljen nerodno
podvozje je nastavljeno pretrdo, zato kuga na manjših neravninah poskakuje
ker je konkurenca v tem času postala zelo huda, je cena zgolj povprečna
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (1 glasov)
test ford kuga 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Težko je ugajati vsem okusom, zato še nisem čisto prepričan, če so mi spremembe spredaj (kjer jih je največ) všeč. Vem, da se bo nekaterim kuga z visokim motornim pokrovom ter veliko masko zdela bolj nastopaška, predvsem pa je zdaj oblikovana skladno z ostalimi hišnimi modeli. S prenovo me bistveno bolj navdušuje notranjost, kjer najdemo nov multimedijski sistem.

Gre za SYNC tretje generacije, ki lepo in hitro deluje, meniji pa so pregledni ter preprosti za uporabo. Sistem hvalim, ker omogoča nalaganje različnih aplikacij, moč pa ga je povezati tudi s pametnimi telefoni. Z novo multimedijo se je Ford znebil še številnih klasičnih stikal za radio, ker so očitno tudi sami ugotovili, da jih je bilo prej enostavno preveč. Tiste glavne so na srečo ohranili in tako je najbolje, da ne puščam prstnih odtisov na finem 8-palčnem zaslonu za vsako figo. Ker je ročna zavora zdaj elektronska, je na njenem mestu nastal še velik predal, ki bo ob dveh pločevinkah sprejel tudi mobilni telefon. Pohvalno, je pa res, da bi sam raje videl, če bi Ford trdo plastiko zamenjal z mehkejšo, da bi bil občutek v notranjosti še boljši.


Motor ostaja klasika, poznan je iz ostalih hišnih modelov. 2,0-litrski štirivaljni turbodizel z oznako TDCi razvije 132 kilovatov moči (180 KM) in konkretnih 400 Nm navora, povezan pa je s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom powershift. Če vas ne moti, da ob speljevanju še vedno malo pocuka in da je položaj S (Sport) postavljen tako nerodno, da vedno najprej prestavite vanj in morate potem popravljati v D (Drive), vam ga seveda priporočam, ker je vožnja z njim bolj enostavna. Pogon? Ja štirikolesni, da gre lepše po blatu! Pretiravam, tu je pogon bolj za zanesljiva speljevanja in manj zdrsavanja gnanih koles, je pa super kombinacija, lepo poskočna, edino na tovarniško porabo 5,2 litra pozabite. V praksi bo med 8 in 8,5 litra na sto kilometrov, kar ni malo, je pa res, da so številke pri konkurenci podobne.


Nov je še volanski obroč, ki lepo sede v roke, zato se voznik za njim počuti bolj domače. Kuga se pelje nadpovprečno dobro, si upam trditi, da vozniško ostaja eden najbolj prepričljivih križancev tega razreda. Davek na to boste plačali v obliki manj udobne vožnje, ker je podvozje očitno nastavljeno pretrdo. Na manjših neravninah avtomobil poskakuje, je pa zato bolj prepričljiv, ko se hitro zapodite v ovinek.

Prenova je kugi prinesla tiso, kar zahtevajo vozniki v kabini, ker je bila vožnja že prej ena močnejših vrlin. Točno takšna z bogatim paketom titanium stane okrog 40 tisočakov, s popustom pa 3.500 evrov manj. Vseeno to ni malo, ker je konkurenca v tem času postala izredno močna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford kuga 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 2.000 do 2.500
menjalnik robotiziran, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4524 x 1838 x 1702
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 456
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1716 (514)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,9/5,2
poraba na testu v l/100 km 9,3
cena osnovnega vozila v EUR 25.110 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 36.540 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.060 (*3.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |