Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Spet standard segmenta

Mercedes-benz GLC 300 d 4Matic off-road

Avtor prispevka: Anže Jereb
Samo dve možni razlagi sta, da bo ta test skorajda hvalospev: prva, da sem postal tako star, da so mi kar naenkrat všeč križanci, in to kategorično zavračam, ter druga, da je GLC enostavno odličen. V bistvu je možna samo ena razlaga, če dobro pomislim!
Spet standard segmenta
Foto: Matej Mihinjač, Gašper Miš
14. 11. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanje spremembe so tolikšne, da je opazen in eleganten
notranjost je zelo napredovala in je uporabno ter na videz sodobna
digitalni merilniki so odlični in nadvse pregledni ter polni funkcij
osrednji zaslon na dotik je odličen
materiali in izdelava so zelo dobri
doplačilna sprednja sedeža sta vrhunska in konkretno nastavljiva
nujno izberite zračno vzmetenje
dvolitrski motor z oznako 300 d je zmogljiv in zelo prijeten
motor odlično sodeluje tudi s samodejnim menjalnikom
v načinu sport+ je GLC presenetljivo dinamičen
občutek na volanu je zelo dober
z dobrih 4,6 metra dolžine znotraj ponuja veliko prostora
upravljalna ploščica je potreba privajanja
zvok motorja zunaj ni nič kaj romantičen
glasovno upravljanje ne deluje najbolje
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (18 glasov)
2019 mercedes-benz GLC 300 d 4Matic off-road
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tukaj si lahko preberete prejšnji test in opazili boste, da mi je bil GLC pred prenovo zelo všeč, zato je logična posledica, da mi je všeč tudi po dodelavah. Niti ne zaradi zunanjosti, ki s tem paketom off-road izgleda zanimivo, kljub tokrat precej nedomiselni črni barvi ... znotraj je po novem bistveno bolj sodoben! Če vprašate mene, bi bil v takšni barvi kot ta GLC coupe še bistveno bolj atraktiven.

Prenova je prinesla najnovejšo Mercedes-Benzovo armaturno ploščo z velikim osrednjim zaslonom in digitalnimi merilniki, oboje izgleda fantastično, predvsem pa je tudi vrhunsko uporabno. Zaslon je zelo odziven, nastavitev je skoraj milijon, ampak je sprehajanje po menijski strukturi sila enostavno in intuitivno. Doplačljive sedeže lahko nastavljate v skoraj vseh smereh in to kar preko zaslona, da je pregledno, hitro in natančno. Kot v kakšni računalniški igrici.

Le upravljalna ploščica mi ni najbolj všeč, bi bil vrtljiv gumb ali kaj podobnega boljši, se pa na srečo vse lahko nastavlja še z dotikanjem zaslona ali s stikali na volanu, zato je možnosti res veliko. In z Mercedesovim glasovnim upravljanjem se tudi ne razumeva najbolje, kakorkoli je sistem pameten in razumljiv, ne prideva skupaj, z Iztokom sta pa na ti. Če ste vsaj malo avdiofila, si privoščite še ozvočenje Burmester, tako dobrega zvoka v avtu nisem že dolgo slišal.

Nasploh je okolje zelo dobro, izdelava je krasna, materiali so kvalitetni, odlagališč je veliko, ročica menjalnika je še vedno dobro postavljena desno od volana in za potnike je prav tako veliko prostora. Zadaj na klopi ga je za dva razvajena več kot dovolj, prtljažnikovih 550 litrov prostornine skupaj s tistim pod polico je sicer premalo za prevoz koles ali velikega hladilnika, za vse ostalo pa dovolj. Pa še vlečna kljuka je lahko lepo skrita zadaj, da boste lažje naokoli prevažali svoj nov čoln, čeprav mi ni še jasno, zakaj so enega od gumbov za električno pospravljanje kljuke dodali tudi na voznikova vrata. A ni dovolj tisti na prtljažnih?

Glavni razlog za to, da nad križanci skoraj nikoli nisem navdušen, so vozne lastnosti. Višje težišče in večja masa sta vedno pomenila, da so se avti stresali in bili zato manj udobni. GLC je bil prvi v segmentu z zračnim vzmetenjem in ča ga ima kot testni, je vožnja naravnost odlična. Grbine lepo pobira, preko grdih lukenj se popelje kot jadrnica preko manjših valov, skoraj brezčutno. Ob tem se niti ne nagiba preveč, še posebej ne, če vse skupaj prestavim v način sport+, ko podvozje otrdi, volan postane težji, motor ter menjalnik pa se postavita v napadalni položaj. Razlika med sport+ in comfort je kot dan in noč.

In tudi občutek na volanu je brezhiben, zato je vozniško GLC bolj prijeten kot Q5 ali X3.

In tudi občutek na volanu je brezhiben, zato je vozniško GLC bolj prijeten kot Q5 ali X3. Bolj udoben in med vožnjo zelo sproščen, da ne boste mislili, da pri tem avtu cenim dirkaške vrline. V tem segmentu je udobje najbolj pomembno. Če si boste privoščili še štirikolesni pogon in motor z oznako 300 d, torej dvolitrski štirivaljni dizel s 180 kW oziroma 245 KM, boste brez dvoma navdušeni.

Šest sekund in pol potrebuje do sto in z 9-stopenjskim menjalnikom se odlično ujameta, zato je lahko nenaporno umirjen ali pa živahno hiter, kakor boste želeli. Motor je zunaj precej glasen in ne deluje nič kaj mondeno, znotraj pa se ga ne sliši kaj dosti, zato je skorajda vseeno. Saj ni pomembno, kaj si drugi mislijo, ne, da le vas ne moti hrup. Če je pomembno, predlagam 400 d s šestvaljnikom v nosu. Ali pa kar 63 S AMG! No, testni je povprečno porabil okoli 8 litrov, menjalnik pa je kakšnih 99,5 odstotka časa vrhunski, le sem ter tja ga preseneti kakšna stvar in malce nadležno cukne. Ampak res zelo redko.

Takšna kombinacija opreme, motorja in pogona je skratka odlična in že naslov testa vam lahko da slutiti, da je avto odličen. Seveda vse skupaj ni poceni, prav takšen stane 91.850 EUR, ampak me to sploh ne moti oziroma preseneča več, ker sem večkrat naletel že na podobno drage in bistveno manj impresivne avtomobile. Temu pa hvalospev namenjam, ker si ga enostavno zasluži.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz GLC 300 d 4MATIC off-road
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.600 do 2.400
menjalnik samodejni, devetstopenjski, 9G-tronic
pogon na vsa štiri kolesa, 4matic
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4655 x 1890 x 1644
medosna razdalja v mm 2873
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (665)
največja hitrost v km/h 232
pospešek 0-100 km/h v s 6,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 49.140
cena testnega vozila v EUR 54.410
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 91.850

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
DaDo99 pravi:
Q8 je čist druga kategorija... Q8 se primerja z gle coupejem
(pred 3 tedni )
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
zelo dober avtič, sam meni je oblikovno mnogo skladnejši Q8
(pred 3 tedni )
Ni slike
DaDo99 pravi:
Zvok cudn da ni nevem kaj, če pa tega usranga dizla skoz furate... Dizel je pase... To noben več ne kupuje
(pred 3 tedni )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Elva, roma novi clanki ajde ne spat heh
(pred 3 tedni )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |