Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nagrada za najboljšega delavca

BMW 740d xDrive M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ob zadnji prenovi je sedmica na nos dobila ledvici sinjega kita in ob tem ste se na fotografijah avtomobila nekateri zgražali. V živo je vse skupaj bistveno lepše, bolj smiselno in avtomobil v praksi deluje zelo nastopaško in markantno. No, s 5,12 metra dolžine je težko nemarkanten!
Nagrada za najboljšega delavca
Foto: Gašper Miš, Anže Jereb
28. 11. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

paket M sport poskrbi za odlično zlitje elegance in dinamike
navzven sodobnost izžarevajo res odlične luči
sprednji ledvički v živo nista preveliki
rjavo usnje lahko obdaja vse potnike in je resnično lepo
materiali in kakovost izdelave, vse je brezhibno
trilitrski šestvaljnik je dragulj, pisan avtu na kožo
sprednje okolje je podrejeno udobju obeh potnikov
vožnja je podobna jahanju penastih bonbonov
samodejni menjalnik je res hiter in odličen
poraba goriva je zlahka celo pod sedmimi litri
manjša trojka ima nekatere dele armaturne plošče že sodobnejše
na zadnji klopi ni veliko prostora
občutek na volanu je malenkost preveč odtujen
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (14 glasov)
https://vimeo.com/374296360
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najbrž je veliko odvisno tudi od barve zunanjosti in dodatne opreme, ampak v takšni sivo-rjavkasti barvi, ki na hitro deluje mat, čeprav ni, in z opremo M sport sedmica izgleda zelo dobro. Elegantno, nastopaško, sprednji del pa je lepo simetričen, čeprav sta 'ledvički' postali pravi ogromni ledvici. Sprednje luči sicer delujejo moderno in njihov snop je podnevi prepoznaven, seveda pa vrhunec svojih sposobnosti pokažejo šele ponoči, ko noč spremenijo v dan. Gre za ene najboljših avtomobilskih luči, brez dvoma. Svoj snop prilagajajo tako hitro, da ne zmotijo avtomobila pred vami, ali pa tistega, ki se pelje proti vam, obenem pa ves čas osvetljujejo okolico tako učinkovito, da boste srno opazili tudi, ko bo še nekje na sredini hriba na vaši desni. Ali pa pešca, jasno.

Seveda je zunanjost pri takšnih avtomobilih zelo pomembna in izžarevati mora eleganco ter prezenco, vseeno pa je notranjost tista, ki mora lastnika navdušiti. Konec koncev je za točno takšen stroj odštel 165 tisočakov in prostora za napake ni veliko. Zato se mi zdi kar hecno, da ob prenovi sedmici niso namenili najnovejših oblikovnih in tehnoloških prijemov, ki jih BMW uporablja trenutno. Nova trojka, denimo, znotraj na določenih področjih deluje bolj sveže in moderno, vseeno pa to ne pomeni, da je notranjost sedmice zastarela. Daleč od tega!

Notranjost je ena sama eleganca. Materiali so vrhunski, izdelava tudi, digitalni merilniki pred voznikom so sposobni prikazovanja ogromnega števila najrazličnejših funkcij, sredinski zaslon prav tako, predvsem pa je bila tokrat notranjost prežeta z lepim usnjem rjavkaste barve in s številnimi lepotnimi šivi. Na pogled izjemna, na otip nadvse prijetna in glede zagotavljanja udobja naravnost perfektna. Če bi rekel, da me je kakšna stvar hudo zmotila, bi se zlagal, edino nad masažo na sprednjih sedežih nisem navdušen. Kakšen tekmec zna v tem pogledu za telo poskrbeti bolje.

Udobje je v primerjavi z manjšo petico še tri nadstropja višje! Če je najboljši v sveti trojici, ne bom trdil, je pa vsekakor vrhunski. Sedeža sta izjemno udobna, podvozje oponaša jahanje penastih bonbonov, zunanji svet utihne, ko zaprete vrata, električno pomična senčila zadnjega in stranskih stekel pa seveda poskrbijo za dodatno zasebnost. Zanimivo je morda to, da kljub gromozanskim meram, ki se vidijo v izjemni prostornosti spredaj in v prtljažniku, na zadnji klopi več prostora ponudi veliko krajših vozil. Dva potnika zadaj nikakor ne bosta utesnjena, bo pa prostora bistveno manj, kot bi pričakovali, zato bo za res vrhunsko udobje treba poseči po različici L, ki v dolžino meri skoraj 5,25 metra.

Pa vožnja? Občutek na volanu je veliko bolj odsoten in umeten kot v razredu pet in, za primerjavo, vozniško se mi Mercedesov razred S zdi malce bolj prijeten. Predvsem v smislu, da je občutek na volanu boljši, bolj realen, najbrž je krmiljenje lepše obteženo, tukaj pa je naravnano res predvsem na udobje in ležernost. Jasno je, da sedmica ni avtomobil za piljenje ovinkov na gorskih cestah, vseeno pa na trenutke pogrešam malce več volanske komunikativnosti in mesnatosti. Da vse skupaj ne bo slišati kot kritika, na avtocestah je sedmica fantastična, na podeželskih cestah še vedno odlična, v mestu in na parkiriščih pa zahvaljujoč dobri okretnosti in številnim kameram vse okoli vozila dovolj prijetna, da z njo nikoli ne boste trpeli.

Seveda vse skupaj postane dosti bolj ostro, ko voznik prestavi v način sport: podvozje otrdi, krmiljenje tudi, vseeno pa ta dve toni težka limuzina raje vidi, da hitro požira avtocestne kilometre kot pa ostre zavoje. To se lepo vidi tudi pri porabi, ko je ta na avtocesti v praksi boljša kot na počasnejših cestah. Pod sedem litrov sem se brez težav vozil in sploh ne počasi. Takšen motor je sedmici pisan na kožo, čeprav nas je zelo navdušil tudi takšen dvanajstvaljni turbobencinar. Tukaj je kilovatov 235, kar nanese na 320 ’konjičkov’, navor pa je tisti, ki na novo definira besedo prožnost. 680 Nm ga je na voljo in to pomeni, da pričakujte sunkovit potisk hrbta v udoben fotelj vsakič, ko boste močneje pritisnili plin. Ne glede na izbrano prestavo se bo sedmica spustila v galop, je pa tudi res, da je osemstopenjski samodejni menjalnik tako hiter, da si zasluži posebno pohvalo.

Tehnično je sedmica nadvse sodobna in nekaj časa celo zmore avtonomno voziti, motor pa je vreden vsake pohvale.

Kot prikaz standarda, kakšna mora biti dandanes prestižna luksuzna limuzina, je takšna sedmica brez težav. Dobro izgleda, znotraj na vse mogoče načine razvaja potnike, tehnično je nadvse sodobna in nekaj časa celo zmore avtonomno voziti, motor pa je vreden vsake pohvale. Več smisla dobi podaljšana različica, kjer boste v pregrešnem udobju lahko potnike vozili na zadnjih sedežih, če tako hude potrebe ni, pa bo lahko v podjetju odlična nagrada za razvajanje vašega zaposlenega. Mora biti pa res dober, da si takšno nagrado zasluži!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 740d xDrive M sport
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 235 (320) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 680 od 1.750 do 2.250
menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
pogon na vsa štiri kolesa, xDrive
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5120 x 1902 x 1467
medosna razdalja v mm 3070
prtljažnik v litrih 515
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1990 (615)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 108.250
cena testnega vozila v EUR 121.514
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 164.668

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Te ledvicke zgledajo the best....vrhunske so....samo zato k se vsi nek norcujejo z njih pol pravite da so grde
(pred 1 tedni )
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
te ledvičke kazijo prvi konec, da ni res
(pred 1 tedni )
Ni slike
DaDo99 pravi:
Ko prebereš da v tako velikem avtu, zadaj ni veliko prostora...
(pred 1 tedni )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Zgleda carski ampak ni
(pred 1 tedni )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |