Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni se še naveličal

Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT

Avtor prispevka: Gašper Miš
Dve dejstvi sta zelo očitni pri prenovljenem mitsubishiju ASX: da je v osnovi tiste stare šole križanec, ki ima za razliko od večine današnjih še nekaj terenskih apetitov, in da z nekaj lepotnimi ter tehnološkimi prijemi še vedno lahko dobro skrije, da je v osnovi star deset let.
Ni se še naveličal
Foto: Gašper Miš
17. 12. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s prenovljenim nosom je zunaj bistveno bolj simpatičen in opazen
zastarela notranjost je dobila osvežitev in je sedaj bolj prijetna
nov velik sredinski zaslon je pregleden in uporaben
glede na zunanje gabarite je znotraj za potnike prostora dovolj
prtljažnik je precej velik glede na mere
močnejši in z navorom bolj radodaren motor je odlična poteza
zdi se dovolj prožen in dokaj prijetno zarohni pri višjih vrtljajih
vozniško ASX ni med dinamični, je pa zato toliko bolj udoben
štirikolesni pogon z elektronsko zaporo diferenciala je lahko velik plus
CVT-menjalnik je za svoj tip precej dober …
… a vseeno večkrat poskrbi za tuljenje motorja
poraba goriva je nad 8 litrov, kar ni posebej malo
na sredinskem zaslonu se pogosto odbija svetloba iz okolice
če ne vozite po terenu, se novejši in bolj 'civilni' križanci peljejo bolje
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (10 glasov)

Če ste mislili, da je Mitsubishi na svoj aktualni ASX pozabil in da so vmes že tuhtali ter snovali novo generacijo, ste imeli v bistvu prav, ampak samo napol, ker so se vseeno konkretno lotili tudi starega in ga posodobili, da bo kljub letom zdržal še kakšno leto ali tri. Zunaj vam bo zato takoj všeč. Po vzoru ostalih modelov z novo masko in ledicami izgleda zanimivo in bistveno bolj nastopaško kot prej. ’Dynamic shield’ rečejo Japonci svojemu oblikovnemu prijemu, prepoznali pa ga boste po velikem X na nosu.

Znotraj je tudi bolj sodoben, sedaj je dobil velik sredinski zaslon na dotik, ki meri osem palcev in je dovolj hiter pri uporabi, čeravno ni posebej grafično privlačen. Edino postavljen je pod malce nenavadnim kotom in ima preveč svetlečo zaščito, zato se na njem pogosto odbija svetloba iz okolice in se potem slabo vidi nanj. Vseeno je uporaben, boljši so tudi materiali, znotraj so skratka poskrbeli, da se boste dobro počutili in se vam ne bo ves čas zdelo, da sedite v starem avtu, čeprav občutek ne bo nikoli povsem izginil.

Prostorskih čudežev seveda ne pričakujte, ker so zunanji gabariti dokaj skromni, vseeno je za štiri potnike in njihovo udobje dovolj dobro poskrbljeno, prtljažnik pa je prav tako povsem spodobnih dimenzij.

Da je osnova malce starejša, hitro pokaže vožnja. Pa to ni nujno slabo; danes so križanci precej čvrsti, njihovi volani zelo direktni in na cesti se to še prepogosto pokaže v slabšem požiranju na slabih podlagah. Krmilni sistem v ASXu ni tako neposreden, podvozje pa je dovolj mehko, da vas na terenu ne bo obrnilo na streho, in to se pozna tudi na cesti: avto je precej udoben, malo bolj pa se nagiba in zato nima rad hitre in agresivne vožnje.

To ne pomeni, da je nevozen! Bolj mu paše normalna in umirjena vožnja kot piljenje ovinkov in v tem segmentu je to tudi edino pravilno, ker sem prepričan, da k svojemu novemu avtomobilu iz tega segmenta ne pogledujete zaradi dinamičnih vrlin. Na teren ga boste tudi zlahka peljali, ker ima lahko štirikolesni pogon z elektronsko ’zaporo diferenciala’. Vmes je takšen pogon izginil iz ponudbe, ampak na globalnem trgu skoraj polovica kupcev modela ASX izbere štirikolesno gnano različico (pri nas le vsak peti), zato je njihovim željam potrebno ustreči.

Tudi močnejši motor je dobil, sedaj dvolitrski s 110 kilovati, in če boste želeli imeti štirikolesni pogon, bo menjalnik neskončnostopenjski CVT, sicer pa ročni. Sam bi raje imel ročno menjavo prestav, ker CVT vseeno (pre)večkrat poskrbi za več motornega tuljenja in malce izniči vse motorne mišice, čeprav je za tip menjalnika dober. Boste pa na terenu in v mestu z njim precej lažje shajali kot z ročnim.

Najmanjši Mitsubishijev križanec še vedno precej dobro drži korak s tekmeci, je pa malce poseben.

Motor je sam po sebi tudi dober in dejstvo, da je moči več kot prej, je vedno dobrodošlo. Sedaj se celo na avtocesti počuti dovolj suvereno, sicer je poraba pri teh hitrostih vsaj osem litrov, kar ni posebej malo, za takšen izkupiček pa poleg menjalnika najbrž poskrbi še visoka podoba. Najmanjši Mitsubishijev križanec zato še vedno precej dobro drži korak s tekmeci, je pa malce poseben. Če boste zanj odšteli 24.640 EUR v akcijski ponudbi, bo ob odlični ceni dobro založen z opremo in kot eden redkih skrival še zmogljiv štirikolesni pogon.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 195 pri 4.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, CVT
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4365 x 1810 x 1640
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 406
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1470 (500)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 12,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,7/6,5/7,3
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 17.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 25.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.640 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |