Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Plebejec

Kia Xceed 1.4 T-GDi LX joy

Avtor prispevka: Jure Cehner
Kot je Iztok omenil že v testu veliko bolje opremljenega Xceeda od tega pred vami, smo imeli krasno priložnost primerjati enaka avtomobila z enakima motorjema, le paketa opreme sta bila na docela nasprotnih polih.
Plebejec
Foto: Jure Cehner
27. 12. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

najboljši ceed, ki ga lahko kupite, je Xceed
med vožnjo je tudi udobnejši od nižjega brata ...
… in neprimerljivo lepši na pogled
kakovost izdelave je izvrstna, česar smo od Kiinih avtomobilov že vajeni
položaj za volanom je kljub njegovi križanski naravi več kot zadovoljiv
od opreme, čeprav je ta vstopna, mu ne manjka kaj bistvenega
srednje močni bencinski motor se odlično obnese
ročni menjalnik je natančen in po občutku prijetno mehanski
cena je glede na ponujeno odlična
hodi ročice menjalnika so za hitro pretikanje predolgi
mali osrednji zaslon je iz prejšnjega stoletja
še malo več vozniške dinamike bi bil lahko deležen
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (12 glasov)
2019 kia Xceed 14 T-GDi LX joy & 2019 kia Xceed 14 T-GDi DCT EX stream
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kar se oblike tiče, ni potrebno veliko besed. Pri novem kombilimuzinskem ceedu smo imeli ne glede na nivo opreme rahlo grenak priokus, ker pač izgleda, kot izgleda - malce dolgočasno. No, ta problem je Kia odpravila z Xceedom. Ceedu so dodali X. Xceed ('exceed') v prevodu pomeni 'presegati' in mogoče so imeli v mislih, da bo presegel ravno ceed. Ne le s centimetri v višino, temveč tudi s prodajnimi številkami, kdo bi vedel ... Torej, Xceed izgleda zelo dobro in je zelo zanimiv za oko, še posebej kupejevsko navdahnjena spuščajoča streha.

Tudi takšen z vstopnim paketom LX joy je  balzam za oči.

Ja, vrhunski nivo opreme, kot jo je imel Iztokov Xceed, ne škodi, ampak tudi takšen z vstopnim paketom LX joy je med poplavo bolj ali manj neposrečenih križancev kar balzam za oči.

Testni je sparjen z močnejšim 1.4-litrskim motorjem, ki smo ga v ceedu zelo pohvalili. Na voljo je tudi že 1,6-litrski z 204 'konji', a tistega še nismo imeli priložnosti preizkusiti. Srednje močni motor se enako kot v ceedu tudi v Xceedu odlično obnese, je dovolj poskočen, prožen in premikanje 1.345 kilogramov mu nikakor ni težko. Xceed je od ceeda težji za le 30 kilogramov, zato so občutki, kar se zmogljivosti motorja tiče, praktično identični. Podobno lahko rečemo tudi za podvozje. Če so bili včasih križanci pretrdi po ravnem in preveč ’želejasti’ v zavojih, so tudi ti časi mimo. Xceed se pelje podobno kot za slabe štiri centimetre nižji brat, malo bolj se seveda nagiba v ovinkih, je pa zato še udobnejši. Slednje gre predvsem na rovaš mehkejšega vzmetenja in spredaj hidravličnih blažilnikov. Nekoč ste za lažje vstopanje v avto morali sprejemati kompromise pri vožnji, a zdaj jih ni potrebno več in ostane vam le še ta bonus.

Vožnja je popolnoma nedramatična, lepo zadušena, sicer ne sili k športni vožnji, nikakor pa tudi ni potrebno večkilometrsko načrtovanje prehitevanj. Kot je omenil že v Iztok v testu bolje opremljenega Xceeda, tudi občutek na volanu ni več tako slab, kot je bil pri kiah nekoč, je prav prijetno povprečen. Je pa imel med vožnjo Iztok nekoliko manj dela, saj mu je pri prenosu moči pomagal robotiziran sedemstopenjski menjalnik, v cenejšem pa tega luksuza kajpak ni. Opremljen je z navadnim ročnim šeststopenjskim prestavljalnikom, ki je tudi čisto ’fleten’, dovolj natančen in prijetno klikajoč, le hodi prestavne ročice so veliko predolgi za hitra prestavljanja.

Položaj za volanom je zelo dober in v njem sem se prijetno počutil, četudi mi višje sedenje nikakor ne ustreza. V Xceedu slednje sploh ni izrazito, verjetno zaradi dovolj velikega vertikalnega hoda sedeža. Armaturna plošča ostaja identična ceedovi, le manko zvončkov in piščalk je pri opremi LX joy zelo očiten. Ob prvem kontaktu z njegovo kabino mi je v oči skočil predpotopen enobarvni, pardon, dvobarvni zaslon. Določene ikone so bile poleg bele pisave vendarle nekoliko modre. Če ne uporabljate navigacije in ne potrebujete vzvratne kamere, z uporabnostjo takšnega zaslona ni prav nič narobe, je celo odzivnejši kot malodane vsi večji visokoločljivostni, saj ni procesorsko požrešen, a grenak priokus ostaja, sam jih v teh časih enostavno nismo več vajeni.

Pod črto pri tem slabo opremljenem Xceedu nisem razen boljšega sredinskega zaslona pogrešal ničesar. Pa še to je povečini le estetska kaprica. Bistvenih razlik od za šest tisočakov dražjega Xceeda, izvzemši vizualne, tako ni bilo, še od astistenčnih sistemov mu je manjkal samo tisti za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sicer pa je celo opozarjal na ohranjanje voznega pasu. Cena na ceniku je za takšen Xceed 26.310 evrov, ampak od tega lahko s financiranjem gladko odštejete dodatnih 6.600 evrov, s čimer pridete pod 20 tisočakov. Odlična kupčija za odličen avto, ki mu tudi z manj bogato opremo nič ne manjka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia Xceed 1.4 T-GDi LX joy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1353
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 242 od 1.500 do 3.200
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1826 x 1483
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 426
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1345 (495)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,4/6,2
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.590 (*6.600 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 25.890 (*6.600 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.310 (*6.600 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
Tale plebejec deluje v primerjavi z nemško konkurenco z osnovnim paketom opreme, kjer dobesedno skoraj doplačaš za volan in kolesa, še vedno dobesedno založen z opremo. Je pa xceed definitivno zelo atraktiven avto. Po tej plati so Korejci naredili v zadnjih letih definitivno enega izmed največjih prebojev na svetovni avto sceni.
(pred 1 meseci )
Ni slike
DaDo99 pravi:
Lep, edina stvar ki me moti je un svetel plastičen difuzor, nevem preveč bode v oči
(pred 1 meseci )
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
lep avto, samo notranjost je pa stara 20 let
(pred 1 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 1. 2020
Januar 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
060708  domača premiera - renault captur
09101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 199
renault clio 189
nissan qashqai154
škoda octavia 151
renault megane 122

Podatki veljajo za december 2019

Lani je bilo v SLO prodanih 73.193 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 2 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 6 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 7 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 7 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 8 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 8 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 8 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 8 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 8 meseci  |