Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Aktivnosti na prostem

Ford focus 1.5 ecoboost 110 kW AT active business

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Trend križancev se pozna v vseh razredih avtomobilov in če za vas ni nujno, da izgleda ’terensko’, se pa še vedno sedi višje in ima nekaj okrasno-zaščitne plastike, je focus active veliko boljša izbira.
Aktivnosti na prostem
Foto: Jure Cehner
6. 3. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

preobleka active se focusu odlično poda
verjetno ni bolje voznega privzdignjenega avtomobila za to ceno
kljub dinamični nastavitvi podvozja je zelo udoben
občutek na volanu je dober, krmilni mehanizem natančen
položaj za volanom je vzoren, preglednost dobra
kvaliteta izdelave je zelo dobra
znotraj bi bilo lahko več dodatkov pri različici active
menjalnik je počasen pri prestavljanju naprej, nazaj
pri prostornosti se ne odreže preveč dobro
poraba goriva v mestu je velika, na odprtem boljša
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (8 glasov)

Pelje se praktično enako dobro kot običajni focus, ki velja za enega najboljših med vožnjo, kar je zelo pomembno! 3 centimetre večja oddaljenost od tal se sicer malenkost pozna pri večjem nagibanju karoserije, ki potrebuje malo več časa, da se umiri med hitrejšo menjavo smeri, ampak je razlika tako majhna, da jo boste opazili samo najbolj zahtevni, vožnja je pa celo bolj udobna zaradi malo drugačne nastavitve podvozja. Torej je za vsakdanjo vožnjo aktivni focus še bolj prijeten kot ’tanizek’ in mu noben moderen križanec ne pride niti blizu. Težko avto bolj suvereno napade ovinke na slabi podlagi in obenem potnike v vsem udobju pripelje na cilj. Govorimo o serijski ponudbi in v primernem cenovnem razredu, jasno.

Dober je tudi občutek na volanu in 1,5-litrski turbobencinski motor je kar prijeten za uporabo kljub samo trem valjem, čeprav ni preveč varčen v mestih. Je poraba kar hitro med 8 in 9, potem pa pade pod 8 litrov na avtocestah. Tudi pod 7 je bilo povprečje na daljši relaciji. Edino menjalnik ni tako dober kot ostalo, ker preveč cuka pri speljevanju, ko se motor izklopi. In pri prestavljanju v vzvratno in potem spet naprej traja predolgo, moraš prav počakati, da naredi svoje, da lahko spelješ, s čimer spominja na prejšnji menjalnik z dvojno sklopko, čeprav je ta klasični samodejni.

Zaradi izgleda smo upravičeno lahko bolj zahtevni pri pogonu, dobili smo pa največ dodatna dva programa za speljevanje na spolzkem, ko pusti spredaj gnanima kolesoma nekaj več vrtenja. Štirikolesnega pogona sploh ni v ponudbi, zato bo mogoče kdo vihal nos in denar nesel h konkurenci. Tudi pri testih ostalih focusov smo napisali, da bi bila lahko notranjost bolj sodobna, predvsem merilniki v tem času digitalizacije delujejo zastarelo, čeprav so ravno zaradi svoje enostavnosti tako pregledni, medtem ko boste večino časa zrli v enostaven projekcijski zaslon. Je pa Ford naredil ogromen korak naprej pri kvaliteti izdelave, vsaj prvi občutek je takšen, zato bi si pod črto dejansko želel le kakšen bonbonček več, ki bi dajal vedeti, da je to posebna različica med focusi, tako pa je malo drugačno zgolj sedežno oblazinjenje.

Nova odbijača, več zaščitne plastike, večja kolesa in vzdolžna strešna nosilca so torej tisto, kar boste videli zunaj, za volanom pa spoznali, da se lahko tudi (malo) višje nasajen avtomobil vozi odlično, če je to za vas pomembno. Mogoče še ena malenkost: prostora ni veliko v tem avtu. Če tovorite ogromno prtljage, obvezno nabavite karavan, ki je tudi lahko v preobleki active. Točno takšen pa bo stal s popustom dobrih 30 jurjev, kar je slaba dva tisočaka več od klasičnega focusa. Doplačilo ni tako veliko, kot je opazna razlika, res pa je že osnovna cena postavljena kar visoko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford focus 1.5 ecoboost 110 kW AT active business
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1497
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.600
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4397 x 1844 x 1502
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 273
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1404 (501)
največja hitrost v km/h 204
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,0/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 21.430 (*2.700 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 26.980 (*2.700 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.040 (*2.700 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |