Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Z mislimi na vas

Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hudo domiselno ali pa ultra dolgočasno je ime novega in najmanjšega Škodinega križanca. V vsakem primeru pa gre za precej dobro zamišljen avtomobil z zelo veliko vrlinami in predvsem ob pravem času.
Z mislimi na vas
Foto: Jure Cehner
18. 2. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v tem trenutku je kamiq najbolj oblikovno drzna škoda
sprednja sedeža sta super in športna na pogled
na notranjost se boste takoj privadili
odlagališč je veliko, drugega ni za pričakovati
4,2 metra dolžine pomeni, da je prostora dovolj za potnike in prtljago
voznikovo okolje je prečiščeno in prijetno
bencinski 1,5-litrski TSI je super …
… nenaporno zmogljiv in varčen
tudi menjalnik DSG ne cuka kot nekoč in naredi vožnjo prijetnejšo
uporabnih Škodinih rešitev se ne boste naveličali
prostora zadaj je dovolj, udobja zaradi podvozja manj
integriranih vzglavnikov pač ni možno nastavljati
USB-vhoda sta le tipa C
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (27 glasov)

Ne vem, ali naj se mi zdi ime najmanjšega Škodinega križanca domiselno ali zgolj dolgočasno, ker je že njihov tretji model, ki se začne na K in konča s Q. Kot bi imel tri hčere: ena bi bila Andreja, druga Alenka, tretja Anita in na poti bi bila še Anja. Če ima Volkswagen že svoj T-cross in Seat svojo arono, mora v tem velikostnem razredu seveda svoj lonček pristaviti še Škoda.

Matej je na tej mednarodni premieri rekel, da se mu zdi oblika kamiqa zanimiva in najbrž bi se strinjal, če bi bila pri testnem avtu barva bolj zanimiva, tako pa črnina kar nekako vse zaduši in marsikatera linija sploh ne pride do izraza. Mi je pa vseeno všeč nosek s simpatično zašiljenimi lučmi in po svoje tudi velik napis ŠKODA zadaj; s to idejo je sicer začela ena druga znamka, zdaj pa te ogromne napise vsi veselo kopirajo za njo.

Če kaj, potem tokrat prvi pogled na notranjost ni dolgočasen, predvsem sprednja sedeža delujeta kot stola kakšnega dirkalnika in dobra sta tudi za sedeti, le vzglavnikov si v tem primeru ne boste mogli prilagajati, ker sta pač del vsega skupaj. Ker vem, da je pri bolje založenih kamiqih lahko pred volanom zaslon, bom rekel, da so klasični merilniki že malce preživeti, realno gledano pa so še vedno čisto super in lepo pregledni. Tudi nasploh tople vode glede notranjosti ne gre odkrivati, vse skupaj je dobro premišljeno in uporabno, z izjemo funkcijsko omejenih stikal za nastavljanje temperature, saj je potrebno veliko funkcij nastaviti preko zaslona. Sicer pa pričakujte še veliko odlagalnih mest, dobro izdelavo in precej solidne materiale, čeprav je seveda tudi pričakovano veliko trde plastike. In precej prostora, kamiq je od tekmecev s svoje 'firme' daljši za okoli deset centimetrov in posledično seveda prostornejši.

Glede na to, da je avto dolg le malo več kot 4,2 metra in ima zadaj še precej zajeten prtljažnik, je kar pohvalno, da je tudi na zadnji klopi prostora precej. Sam sicer nisem najboljša referenca za merjenje prostornosti, vseeno pa trdim, da boste povprečno visoki zakaj sedeli dovolj dobro, da vas ne bo stiskalo pri kolenih, niti ne pri glavi. Je pa manj udobno zadaj, ker podvozje manj suvereno blaži in grbine se bolj občuti, spredaj bo vaša zadnjica bolj uživala. To je pač davek, ki ga terja malce večja oddaljenost od tal in posledično višje težišče. Blaženje mora biti bolj čvrsto in zato ni toliko udobja kot pri scali, s katero si deli platformo.

Kljub temu lahko rečem, da boste v vožnji najbrž uživali. Ne ravno kot v mazdi MX-5, jasno, je pa tole za križanca precej vozniško prijeten avto. Se pozna, da ni prevelik in zato preveč okoren, da bi ga v zadrego postavljala lastna masa. Občutek na volanu je precej dober, morda za moj okus malenkost prelahkoten, a to sploh ni pomembno, ker vas bodo med vožnjo veselile druge lastnosti in boste z njim z lahkoto požirali kilometre v mestih ali na avtocestah. Da boste še bolj suvereni, si omislite le še vzvratno kamero, ki je testni kamiq ni imel.

Sploh se mi križanec kamiq zdi dober zaradi testnega motorja, v bistvu najmočnejšega v ponudbi. 1,5-litrski TSI s 110 kW moči oziroma 150 ’konjički’ ni brutalno zmogljiv, je pa vedno pripravljen na akcijo in zelo prožen. Brez težav in zvezno vleče, porabi pa zlahka pod 7 litrov bencina na 100 kilometrov. Tudi samo dobrih 6, če boste manj na avtocesti. In tudi 7-stopenjski DSG mu dobro dene in sta lepo uigran par. Je pa v vsakem primeru pogon le na sprednji kolesi, kamiq nima niti najmanjših ambicij po terenu, le vašim željam po višjem sedenju in lažjem vstopanju ustreza.

24 jurjev stane točno takšen, kot ga vidite, pogrešam le še digitalne merilnike in vzvratno kamero, mogoče še manj dolgočasno barvo, ostalo ’štima’. In zraven seveda dobite dežnik pa strgalo za led, svetilko in kup ostalih drobnarij iz Škodine ponudbe Simply clever, ki pogosto pridejo prav. Vključeno v ceno, kot je to v navadi pri Škodi. In v bistvu mi je tudi ime všeč. Veliko bolj domiselno kot kakšna črka in številka ob njej.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1498
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 5.000 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4241 x 1793 x 1553
medosna razdalja v mm 2651
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1277 (486)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,3/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 15.382
cena testnega vozila v EUR 22.854
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.695

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 8. 2020
Avgust 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kolikokrat ste od marca razkužili svoj avtomobil?
975Vsak dan enkrat 974Zakaj bi ga razkuževal? 973Samo enkrat. 972Enkrat na mesec. 971Enkrat tedensko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 tedni  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 tedni  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 8 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  |