Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Superlativi

Renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Testni trafic ima same superlativne nazive: grand passenger energy spaceclass, kar pomeni same dobre stvari. Da je dolga verzija, da je za potnike, da ima moderen motor in bogato opremo. Pa je res tako dober?
Superlativi
Foto: Anže Jereb
23. 7. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

podaljšana verzija ponuja res veliko uporabnega prostora
kabina je izredno prilagodljiva po zaslugi ločenih sedežev
v sredini zadaj je tudi zložljiva mizica
zadnja klop je deljena in se lahko ločeno odstrani
novi dvolitrski motor je bistveno bolj prijeten
tudi robotizirani menjalnik se zelo dobro odreže
položaj voznika za volanom je dober
cena glede na vso opremo in prostor ni slaba
zelo se mu že poznajo leta
med obračanjem in parkiranjem je precej okoren
armaturna plošča nima praktičnih odlagalnih mest
držalo za pijačo je praktično neuporabno
vožnja na zadnji klopi zaradi trdega vzmetenja ni udobna
izdelava je površna, spredaj je veliko škripanja plastike
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (7 glasov)

Za svoj denar ni slab, s popusti takšen, kot je testni, stane pod 40 jurjev. Se mu pa že zelo poznajo leta. Niti ne pri pogonu in menjalniku, v kabini, sploh pri armaturki, pa zelo. Problem je, ker je zelo slabo uporabna, enega praktičnega odlagalnega mesta ni za drobnarije. Dobro, zgoraj pod vetrobranskim steklom je velika luknja, ampak tam se med vožnjo vse vozi na gladki plastiki in je ves čas na soncu, v vratih spodaj je pa tudi nerodno daleč, če hočeš kaj odložiti na dno. V vratih samih je še veliko prostora v zgornjem delu ob kljuki in ne vem, zakaj niso vsaj tam naredili še odprtega predala, ker je notri vse votlo, torej prostor je. In še kakšen odprt predal bi bil lahko pod kontrolnimi gumbi, tako pa so uspeli namestiti le neko držalo za pijačo, pa še to je tako majhno in plitvo, da vanj pašejo le majhni lončki za kavo.

Plastika je cenena, kar se med vožnjo dostikrat sliši, ko kaj škripa, sploh levo v vratih okoli ročaja. In da je izdelava dokaj površna, se vidi tudi spredaj na odbijaču, ki se stalno odmika iz svoje lege in potem štrli ven ob strani, kot da bi se kdo kam s kombijem naslonil. Tudi gumbi in merilniki so iz tistih starih renaultov, ampak tega mu ne zamerim, ker je vse skupaj pregledno, dovolj enostavno, pozna se pač, da je trafic v osnovi že star in da bo prej ali slej pripeljal nov model.

Dobro se pa odreže med vožnjo. Spredaj je dovolj udobna, čisto zadaj zaradi tršega vzmetenja seveda malo manj, ampak je zato res veliko prostora. Pri podaljšanem grandu je kljub klopi za tri v prtljažniku še vedno ogromno prostora, zadnja klop pa se pomika in odstrani po en, dva, ali vsi sedeži skupaj. Zelo dobra rešitev, ni kaj. Sedeža v drugi vrsti se vrtita in imata naslonjali za roke, v sredini je zložljiva mizica, kar je spet odlična zadeva, če se notri vozi kakšna skupina zelo pametnih ljudi in potrebuje prostor za sestanek na poti.

Motor ima zdaj dva litra! Ja, so kar potiho zamenjali 1,6-litrskega, da ne bi mislili, da so s tem priznali svojo napako, ko je bil enostavno premajhen. Poznam kar nekaj lastnikov kombijev, ki so se ravno zaradi tega odločili za drugo znamko. Novi ima sicer enako moč, 107 kilovatov, kar je 145 ’konjev’, samo malo več navora, ampak je bistveno bolj prijazen za uporabo, sploh pri speljevanju, ker deluje bolj odločno, enako bolj zvezno pospešuje, ko se trafic že premika. Poraba je pričakovano 9,3 litra na 100 kilometrov, menjalnik pa tudi ni slab. Sicer je robotiziran z dvojno sklopko in šestimi prestavami, ampak sem v bistvu presenečen, da dokaj lepo speljuje brez cukanja, ki velikokrat pesti tovrstne menjalnike, med vožnjo pa prestavlja pričakovano suvereno. Gumb za izbiro voznih programov je na levi strani, sami programi pa se mi zdijo za izkušenega voznika povsem nepotrebni, ker zgolj spreminjajo nastavitev delovanja sistemov ABS in ESP, da se sprednji gnani kolesi lahko pod določenimi pogoji zavrtita v prazno. Na spolzki cesti bo morda komu prišlo celo prav, ko bo speljeval in morda nima toliko občutka z nogo, sicer pa doplačilo ni potrebno.

Vožnja sama je kombijevska, kar pomeni visoko sedenje, dobro preglednost, slabšo okretnost za tiste, ki vanj sedejo iz avta, zato pa položaj za volanom ni slab in se vsak dovolj enostavno znajde za njim. Je pa trafic manj vozniški kot nekateri seveda bistveno dražji konkurenti. Tudi dokaj okoren je na mestu, ko je treba kje obračati ali na tesno parkirati, ampak še enkrat lahko zapišem, da za svoj denar ponuja kar veliko. Seveda, če je pa trafic grand passenger spaceclass!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault trafic grand passenger dCi 145 energy EDC spaceclass
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.500
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, EDC
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5399 x 1956 x 1967
medosna razdalja v mm 3498
prtljažnik v m3 1,8
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2344 (726)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s /
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR 28.090
cena testnega vozila v EUR 37.290 (* 9% popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.955 (* 9% popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 8. 2020
Avgust 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 2 tedni  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 2 tedni  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 8 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  |