Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Močan igralec

Range Rover evoque Si4 dynamic

Avtor prispevka: Anže Jereb
Britanci so v nekaterih pogledih precej svojevrsten narod. Vozijo po drugi strani ceste, njihova hrana je bolj ali manj obupna, a se s tem ne obremenjujejo kaj dosti, zelo pa so tudi naklonjeni domačim proizvajalcem avtomobilov.
Močan igralec
Foto: Anže Jereb, Matej Mitruševski
20. 3. 2012 ob 8:18
Komentarjev: 0
video test audi Q3 2.0 TDI quattro & range rover evoque 2.0 Si4 dyn
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To zadnje je seveda lepo, recimo temu patriotsko, a tudi pri avtomobilih so malce specifični, kar se lepo pokaže, ko pogledamo znamko Land Rover. Ta ni proizvajalec avtomobilov, ki bi svoje modele menjaval vsakih nekaj let ali v svojem repertoarju ponujal kup raznolikih modelov. Njihov defender bo šele sedaj, po več desetletjih, dobil novo generacijo, ker zanjo prej sploh ni bilo prave potrebe. Tudi med vsemi do danes izdelanimi range roverji jih je na cestah še vedno okoli osemdeset odstotkov. Celotna paleta znamke šteje le nekaj vozil, zato je prihod povsem novega in po vrhu še zelo posebnega novinca pravo doživetje. In nanj se je seveda potrebno pripraviti, nov model pa pospremiti v prodajo z velikim pompom. In to so pri novem range roverju evoque tudi storili. Ljudje so cedili sline in bili pripravljeni na nakup, še preden so ga prvič sploh videli v živo. Sam vedno prisegam, da se je pred nakupom avtomobila potrebno najprej z njim zapeljati in ugotoviti, če nam sploh ustreza, pa bi pri tem avtomobilu verjetno požrl svoja prepričanja in ga kupil. Pa na srečo zanj nimam denarja.

Ampak kakorkoli že, evoque privlači v prvem trenutku. Njegove linije so nastopaške in nabite, streha pa se kot pri kakšnem kupeju hitro začne spuščati. A to ni tisto, kar me najbolj prepriča, temveč trud za detajle, saj tako vem, da avtomobila niso sestavili, ko so slučajno imeli pet minut odvečnega časa. Detajli kot je silhueta avtomobila na tleh, ko ponoči zasveti lučka na stranskem ogledalu, pa vhodi za usb, ipod in ostalo, vrhunska notranjost, kjer kakšen gumb včasih sicer odda premalo kakovosten zvok, pa kopica aluminijastih dodatkov in usnja, ogrevanje volana, možnost izbiranja barv ambientalne osvetlitve in še bi lahko našteval. V evoqueu se človek res odlično počuti.

Evoque morda ni najbolj tipičen predstavnik svoje znamke, ni pravi kleni terenec z reduktorjem in neštetimi zaporami diferencialov, a za to sploh ni potrebe. Z njim se nihče ne bo vozil po terenu, pa čeprav vas tam sploh ne bo razočaral. Ponuja namreč štiri programe za različne tipe podlage, od peska, snega, blata, do asfalta. Je tudi precej oddaljen od tal, ima pomočnika za spuščanje po klancu navzdol in celo skozi pol metra globoko vodo zmore bresti. Pet kamer na vseh straneh vozila pa se mi zdi zelo premišljena poteza, kadar bi se vam kakšna prepreka izmuznila iz pogleda.

Je pa evoque majhen avtomobil, s 4,35 metra dolg približno toliko kot focus. Zato prostora seveda ni ogromno, ga pa tudi ni malo. K prostornosti pripomore predvsem njegova širina, od konkurenčnega Q3 je denimo širši za debelih trinajst centimetrov, zato bi povprečno zahtevni družini moral prostorsko ugajati. Evoque stoji na platformi freelanderja, a tega zgolj pri vožnji ne bi nikoli ugotovili. Podvozje je občutno bolj čvrsto, pravzaprav pohvalno kompaktno, in tudi občutek na volanu je prijetno težak. Ker je krmilni mehanizem zelo neposreden, je evoque tudi v zavojih lepo suveren, za rang vozila seveda.

V testnem se je vrtel najmočnejši motor v ponudbi, dvolitrski turbobencinar s 177 kilovati. Porabi okoli 12 litrov oziroma lahko tudi 'le' okoli deset, če ste zelo nežni s plinom, kar je pričakovano. Motor se z avtomobilom krasno ujame, zato bi ga sam izbral pred dizelsko alternativo pa čeprav je slednja ekonomsko gledano bolj smiselna. Bencinski agregat se namreč prav lepo zavrti in suvereno premakne evoqua, ko je treba.

Me kaj moti? Seveda me. Denimo to, da samodejni menjalnik nima funkcije auto hold, s katero bi na semaforju evoque sam stal na mestu, moti me, da ni stropnih ročajev, najbolj pa me motijo te nalepke na boku, ki jih pa na srečo vaš avtomobil ne bo imel. Vse lepo in prav, a prej ko slej naletimo na ceno. Evoque ni poceni, pravzaprav je njegova cena kar zasoljena. Takšen stane 55 tisočakov, kar je veliko. A se s takšno ceno strinjam. Avtomobil je poseben in odličen, zato je takšna cena povsem upravičena.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki range rover evoque Si4 dynamic
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (240) pri 5500 vrt./min
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1750 vrt./min
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4355 x 1900 x 1625
medosna razdalja v mm 2660
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1520 (830)
največja hitrost v km/h 217
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,9/6,9/8,7
poraba na testu v l/100 km 11,8
cena osnovnega vozila v EUR 34.000
cena testnega vozila v EUR 55.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 55.000

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |