{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V senci

Škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 DSG elegance

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Takšna velika škoda je kar v senci ostalih velikih družinskih in poslovnih karavanov in se ji godi krivica.
V senci
Foto: Matej Mihinjač
5. 3. 2012 ob 7:00
Komentarjev: 0
video test škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To je namreč odličen avtomobil, ki tudi s ceno vedno prepriča. Tudi če takšen stane 40 tisoč evrov, nikjer ne boste dobili toliko prostora in moderne tehnologije. Superb je najprej malo razburil s svojimi zadnjimi 'vrati' pri limuzinski izvedenki, saj so lahko odpirala le prtljažni prostor, lahko pa so skupaj z zadnjo šipo odprla še prostor v kabino. Drugačne kupce pa je iskala kombijevska izvedenka. Za moje pojme tudi veliko bolj privlačna na pogled. Zadnja vrata namreč odpirajo kar 633-litrski prostor, ki ga je možno še konkretno povečati, če zložite klop, saj s tem nastane 1865-litrska fino obdelana luknja, kamor lahko stlačite marsikaj, le umazanega tovora ne. Se v bistvu ne spodobi. Tam so tudi pritrditveni kavlji in mreža, da ne bi prtljaga letela v potniški prostor.

Na zadnji klopi lahko sedi dolgonoga mladenka celo s prekrižanimi nogami, toliko vzdolžnega prostora je, sicer pa je v celem kabina ne le velika in prostorna, ampak prijetna tudi po zaslugi, v testnem primeru, velikega panoramskega stekla na strehi. Superb je razmeroma oglat avtomobil, tako da so tudi parkiranja kljub velikim meram enostavna. In voznik brez težav najde svoj idealen položaj. Kje so sploh slabosti? Res jih težko najdete; morda so kje materiali preveč ceneni, ampak nenazadnje gre za škodo, ki želi biti konkurenčna tudi ali predvsem s ceno. Morda je preveč zadržana in dolgočasna, ampak to ni avtomobil, ki bi želel izstopati. In morda so sedeži premalo udobni s premalo oprijema. Aha, tudi ključ bi bil lahko drugačen kot pri običajnih različicah, ker ga v takšnem primeru sploh ne potrebujete vzeti iz žepa, tako za odpiranje vrat kot zagon motorja. In če imate na istem obesku še daljinski upravljalnik za grelnik motorja, potrebujete že kar konkreten žep.

Motor je dvolitrski TDI s 103 kilovati, na testu pa je povprečno porabil dobrih 7 litrov, kar je ob samodejnem DSG-menjalniku in štirikolesnemu pogonu čisto ok. Sicer ni tako tih kot bi si včasih želeli, ampak to vas bo zmotilo le, če boste preizkusili kakšen tih BMW-jev turbodizelski motor, za tiste, ki potrebujete več, pa je na voljo tudi močnejši s 125 kilovati. Roko na srce, ne potrebujete več pa še dražji je. Menjalnik z dvojno sklopko nas je s svojim delovanjem še vedno navdušil in seveda razjezil, ko je potrebno hitro menjati med vzvratno in prvo prestavo, ker potrebuje veliko časa in rad 'cuka', zato ga je zelo nerodno parkirati na kakšnem zelo strmem klancu.

Tudi med vožnjo se pozna, da gre za velik avtomobil, z dolgima previsoma čez obe osi, zato je daleč od dinamičnega. Podvozje seveda ustreza vsem varnostnim zahtevam, zato so vozne lastnosti zelo predvidljive; ob težkem nosu v ovinku sili naravnost, občutek na volanu pa ni vedno toliko dober, da bi voznik točno vedel, kaj se dogaja s krmiljenima kolesoma. Ampak, vse skupaj se dogaja na meji oprijema, ki pa je seveda postavljena tako visoko, da se skoraj noben voznik ne bi smel srečati s tem. In ker ima takšen superb še štirikolesni pogon, je trakcija venomer odlična, čas, ki mine, da se navor prenese tudi na zadnji kolesi, ko je to potrebno, pa praktično nezaznaven. Iz ovinka se krasno 'potegne', če je podlaga zelo spolzka, bo še najpočasnejši pri vsem skupaj sicer hitri menjalnik.

Superb te s svojo hladnostjo vseeno zelo težko pusti hladnega. Morda tudi po zaslugi dodatnega grelnika, s katerim je bil opremljen testni avtomobil. Mogoče bi bil lahko na pogled res še bolj privlačen, ampak mi je ta zadržanost kar všeč. In še enkrat, prostora je res ogromno, cena pa ob vsem, kar plačate, še vedno zelo sprejemljiva.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2,0 TDI 4x4 DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotizirani, šeststopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4840 x 1815 x 1510
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1667 (638)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/5,5/6,3
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.990
cena testnega vozila v EUR 34.560
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.982

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 5 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 5 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |