{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko me še ni bilo!

Volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Na tem svetu ni veliko avtomobilov, ki ne potrebujejo posebnega predstavljanja, še manj je takšnih, ki so še vedno aktualni. In Volkswagnov hrošč oziroma beetle je v teh novejših izvedbah nedvomno eden takšnih. Kako tudi ne bi bil, saj so ga začeli izdelovati še preden sem se rodil. Še preden se je rodil moj oče in celo še preden se je rodila moja babica.
Ko me še ni bilo!
Foto: Anže Jereb
26. 3. 2012 ob 12:47
Komentarjev: 0
video test volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z več kot dvajset milijoni prodanih enot je hrošč eden najbolje prodajanih avtomobilov vseh časov, leta 1999 pa so ga proglasili za enega najbolj vplivnih avtomobilskih modelov vseh časov. Pred to množično evforijo so ga pravzaprav izdelovali za nacistično elito in za potrebe vojske, a se je izkazal za tako uporabnega, da se je njegova civilna pot začela prav hitro.

Kljub temu moram priznati, da me hrošč nikoli ni posebej pritegnil, pa imam rad stare avtomobile. Je že res, da se z njim nisem velikokrat vozil, a morda ravno zato ne, ker me ni mikalo, drži pa tudi, da sem pri snemanju prispevka in v vožnji z oldtimerjem vseeno užival. Tudi prva novodobna reinkarnacija hrošča mi ni bila simpatična, se pravi prvi beetle. Morda zaradi preveč kupolaste oblike in tiste vaze na armaturki, s katero so že takoj dali vedeti, da je to avto za gospodične. Fantje, ki si ga lastite, pa brez zamere. No, skratka, zato posebnih pričakovanj nisem imel niti pri tem, povsem novem beetlu.

Ampak sem si premislil takoj, ko sem ga videl v živo, še bolj pa potem, ko sem se z njim tudi zapeljal. Oblikovno je avtomobil sedaj občutno bolj nabit, zadnji del spominja na ameriške hot rode, sprednje luči pa dejansko na tiste z 911-ke. In kar je še bolj pomembno, znotraj ni več vazice. Notranjost je sicer precej minimalistična, volan tanek kot včasih, prostora nad glavo veliko, še več pa v prtljažniku, ki ob odprtih vratih izgleda kot jama brez dna.

Verjetno ste že ugotovili, da mi je novi beetle všeč. Res je, že zaradi same oblike, predvsem pa zaradi tega, ker je zabaven in suveren v vožnji. Na tem področju je res prijeten, v takšni najmočnejši izvedbi z napisi turbo je vožnja sicer malo bolj trda, ampak je avtomobil dovolj drugačen, da se v njem počutiš posebno. In to je glavni namen. Drugače si pač omislite golfa, če vam je zgolj do premikanja med točkami.

Posebne potrebe po dvolitrskem turbomotorju z malce manj kot 150 kilovati moči sicer ne vidim, ker takšen beetle ni kvazi golf GTI, kljub praktično enakemu motorju. Beetle ni in noče biti dirkač, kar lepo nakazujeta pretanek volan in odsotnost obvolanskih prestavnih ušesc, se pa avtomobil vseeno s tem motorjem krasno ujame. In z menjalnikom DSG, ki je zopet dokazal svojo odličnost.

Zakaj bi potem vseeno imel ta motor? Zato, ker ima tako kot avtomobil tudi agregat poseben karakter. Znotraj se sliši kot kakšen bokser-motor (takšen zvok so bojda ustvarili namenoma), prav lepo in nenavadno grgra, predvsem pa je odličen, ko se z avtomobilom želite zapoditi nekoliko hitreje. In verjemite, se boste želeli, ker je podvozje dobro, namesto nosu pa zelo hitro v zadrego lahko spravite zadek. Kar pa je spet lahko zelo zabavno.

Ta zabava ima svojo ceno, tokrat skoraj 30 tisočakov. A tudi če pustite ob strani, da gre pravzaprav za malce nastopaški model, je dejansko avtomobil dovolj prostoren in zato uporaben. Takšen tudi bogato opremljen in zelo dobro sestavljen pa še zmogljiv motor ima. Zato je cena povsem realna, sploh glede na količino pogledov, ki jih boste deležni!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen beetle 2.0 TSI DSG sport
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 5.100
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.700 do 5.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4280 x 1810 x 1485
medosna razdalja v mm 2535
prtljažnik v litrih 310
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1365 (485)
največja hitrost v km/h 223
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,3/6,1/7,7
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 17.861
cena testnega vozila v EUR 27.320
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.024

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |