{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni za varčne, je pa praktičen

Škoda yeti 1.6 TDI greenline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V osnovi velja yeti za nekakšen mali SUV, ni pa vedno na prvem seznamu tistih, ki kupujejo terensko vsaj malo zmogljiv avtomobil. Veliko kupcev namreč želi le avtomobil, v katerem sedi malo višje, ki je praktičen in ki je povrhu vsega še varčen. Tukaj pride v igro tudi yeti. Ampak greenline.
Ni za varčne, je pa praktičen
8. 4. 2012 ob 19:00
Komentarjev: 0
video test škoda yeti 1.6 TDI greenline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bistvo 'varčne' različice se skriva pod motornim pokrovom. Tam se vrti 1,6-litrski turbodizelski motor s 77 kW (105 KM), s katerim naj bi bil yeti še posebej varčen. 4,6 litra obljublja v povprečju tovarna in kljub temu da smo se že zdavnaj prepričali, da tovarniške obljube nikoli ne držijo v realnosti, se žal tudi takšen yeti ni izkazal kot pretirano varčen. Oziroma se je, v mestih, kjer mu pomaga sistem izklapljanja motorja start&stop in kjer se agregat z majhno prostornino še kar dobro odreže, tako da porabi nekje okrog 6 litrov. Čim se zapeljete na avtocesto, pa (pre)hitro zraste. V našem primeru na 6,4. Razlog je verjetno logičen. Yeti ima namreč zaradi oglate oblike velik zračni upor in čeprav so se trudili in za 25 mm zmanjšali odmik od tal, naredili dno bolj ravno, je upor še vedno največja težava. Octavia z istim motorjem porabi točno liter manj goriva pri isti avtocestni vožnji.

Če odmislite ekstremno varčevanje, pa je takšen yeti krasen avtomobil. Tudi z le sprednjim pogonom se krasno pelje. Malenkost nižje težišče se pozna v ovinkih, kjer je malo manj nagibanja. Slednje tudi po zaslugi precej trdega podvozja, zaradi katerega yeti ni tako udoben kot smo vajeni od ostalih različic. Še vedno pa ostajata prostornost in s tem povezana praktičnost. S svojo škatlasto obliko namreč ponuja veliko prostora, ki ga lahko zelo praktično izkoristite zaradi sedežev, ki se v drugi vrsti posamično odstranijo. Bodite pa pozorni na velika prtljažna vrata, ki se ne odprejo enostavno v vsaki garaži.

Tudi cena 17 tisoč evrov za osnovni model in 19 tisoč za testni je zelo dobra. Pri izbiri takšnega yetija mora biti kupec pač specifičen; veliko vožnje v mestih in okolici, malo avtoceste, majhne zunanje mere in veliko prostora ter nekaj višje sedenje. Če so vse to vaše želje, je izbira prava.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 1,6 TDI greenline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 416 – 1760
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1410 (545)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 12,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 15.999
cena testnega vozila v EUR 18.999
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.999

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 5 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |