Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kdor zna, zna

BMW 320d efficient dynamics modern line

Avtor prispevka: Anže Jereb
BMW ima pri lansiranju novih generacij svojih modelov vedno znova težavo. Oziroma bolje rečeno, težko nalogo. Včasih namreč dobro enostavno ni dobro in tudi odlično ni sprejemljivo. Včasih morajo biti stvari perfektne in to velja za večino njihovih vozil, še zlasti pa za novo trojko. Ne toliko zaradi glavnih tekmecev, kot sta mercedes-benz C in audi A4, ampak predvsem zaradi prejšnje generacije trojke.
Kdor zna, zna
Foto: Matej Mitruševski, Anže Jereb
9. 4. 2012 ob 18:36
Komentarjev: 0
video test BMW 320d efficient dynamics modern line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oziroma zaradi vseh generacij trojk doslej, saj so prav vse vedno ponujale tisti resnično pravi vozniški užitek. Skozi desetletja so tako lestvico postavili zelo visoko in ravno zato so imeli tudi pri novi generaciji zahtevno nalogo. Morda vam vizualno ni všeč, a to ni prvi BMW s takšnim rezultatom. Zadnji del je sila eleganten in skoraj identičen tistemu na petici, spredaj pa se zdi avtomobil prenizek in zato rahlo nesimetričen. A če ste potencialni kupec, potem smo to prepreko že premostili, kajne.

Nova trojka je precej zrasla in zato je prostora v notranjosti več. Večji je prtljažnik in prostor spredaj, predvsem pa je sedaj občutno več prostora za potnike zadaj, ki bodo pravzaprav prvič v tem avtomobilu lahko sedeli udobno.

Če iščete trojko, ki bo poskrbela za obilo dinamike in za razburljivo vožnjo, potem bo bolje pogledati za kakšno bolj športno naravnano različico. Ta, ki jo lahko gledate na slikah in v videu, je naravnana izrazito okoljevarstveno. Gre namreč za izvedenko efficient dynamics, zato dvolitrski turbodizelski motor tokrat ne razvija 135 kilovatov moči, ampak petnajst manj. Povsem dovolj za več kot suverene zmogljivosti in za lahkotna prehitevanja, vendar že karakterno ta avtomobil ni namenjen hitri vožnji. Brez posebnih zadržkov pa vas bo tak 320d pozitivno presenetil pri porabi, saj se boste brez težav vozili z dobrimi petimi litri. Motor tudi lepo zvezno vleče, le pri zagonu je precej grob in pregrdo zatrese celoten avtomobil. Ker ima takšna trojka tudi funkcijo start&stop, ki izklaplja motor na semaforjih, je to pretresanje kar pogost pojav.

320d efficient dynamics je na voljo že za dobrih 36.000 evrov, takšen kot testni pa okoli osem tisočakov več. Za to dobite biksenonske žaromete s samodejnim preklapljanjem med dolgim in kratkim snopom, tempomat, nastavljivo podvozje in še cel kup stvari. Sistem, ki prilagaja podvozje, obenem spreminja tudi delovanje motornih parametrov in pri preklopu v funkcijo eco pro med merilniki lepo prikazuje, koliko kilometrov smo z našo vožnjo pridobili. In v tem načinu je avtomobil tudi mehkejši ter se bolj nagiba, lepo pa otrdi, ko vključimo način sport.  Če sem dejal, da takšna trojka ni posebej dinamična, sedaj dodajam, da je vseeno lahko vozniško zelo prijetna. In tudi suverena med zavoji. Hja, pedigreju se pač ne da izogniti.

V zadnji generaciji so v želji po različnih kupcih ponudili več različnih paketov, ki malenkostno spremenijo tudi zunanjost. Ta je denimo modern line in ima okoli sprednjih meglenk aluminijasto obrobo, znotraj pa armaturno ploščo krasi pravi les. Takšna rjava barva in les meni osebno sicer ne delujeta posebej moderno in si v takšnem BMW-ju predstavljam predvsem bolj konzervativnega kupca, a leseni dodatki vseeno lepo popestrijo notranjost.

Varčevalno nastrojenim bo torej takšen 320d efficient dynamics kot pisan na kožo pa čeprav nakupna cena ni posebej varčevalna. Boste pa bolj kot ostali skrbeli še za okolje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d efficient dynamics modern line
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 kW (163 KM) pri 4000 vrt./min
največji navor v Nm pri vrt./min 380 Nm pri 1750-2750 vrt./min
menjalnik ročni, 6-stopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1415 (550)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,5/4,1
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 31.600
cena testnega vozila v EUR 36.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |