Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hiša na kolesih

Renault espace grand dCi 175 initiale BVA

Avtor prispevka: Anže Jereb
Renault espace je pravi starček med enoprostorci, a tako, kot so profesorji vedno malce starejši ljudje, ta avtomobil kljub letom še vedno kaže svoje modrosti. Pravzaprav je v nekaterih pogledih celo boljši od novejših enoprostorcev in skoraj sem ga že proglasil za perfektnega, ko me je nekaj močno zmotilo.
Hiša na kolesih
Foto: Anže Jereb
9. 4. 2012 ob 19:06
Komentarjev: 0
video test renault espace grand dCi 175 initiale BVA
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak najprej plusi. Pravi enoprostorec mora ponujati ogromno prostora in biti prilagodljiv. Dvakrat kljukica za espacea, saj je dolg kot avtobus, sedeži pa so vsi na vodilih in se z lahkoto pomikajo naprej in nazaj, s čimer dobimo ali toliko prostora, da otroci v drugi vrsti lahko delajo prevale, ali pa enormen prtljažnik. Privlačna je tudi lahkotna odstranitev sedežev, pri čemer pa bodo zaradi precejšnje mase sedeža ženske sicer imele nekaj težav. Na ta način lahko dobimo res ogromen prostor, v katerega gre brez težav tudi največji hladilnik. Otroci bodo zadovoljni tudi s pogledom ven, tako velikih steklenih površin namreč nima noben drug enoprostorec, espace je kot dnevna soba na kolesih, pogled na vse smeri pa odličen. Stekla so na srečo zatemnjena, saj bi bili v nasprotnem primeru kot kakšne ribice v akvariju. Pogrešam edino drsna vrata na boku, ki so edini večji pokazatelj, da gre v osnovi za dokaj star avtomobil. Pa čeprav mu zgolj glede na zunanjost tega ne bi pripisali, še vedno namreč deluje povsem sveže.

Voznik se v tem avtomobilu počuti zelo lagodno, preglednost je odlična, položaj za volanom dober. Prav nič ne moti, da espace nima trendovskih predalčkov pod stropom ali v sedežih, ker se v običajne ogromne predale lahko pospravi vse, celo kakšnega otroka. Tudi me ne moti, da je treba volan vedno zavrteti še malce bolj kot bi si mislil in, da včasih sploh ne vem, če je povezan s kolesi. Z enoprostorcem in 36 otroci zadaj res ne bo nihče vozil hitro in espace to dobro ve. Ve tudi, da je najbolj pomembno udobje, dinamičen karakter pa prav nič. Športne vozne lastnosti, ah, kupite si clia, pa se bo bolje peljal kot katerikoli enoprostorec na trgu.

Testni espace je bil še dodobra založen z opremo, z močnim, a presneto glasnim motorjem, z usnjem in nekoliko počasnim samodejnim menjalnikom, ki me v tem avtu tudi ne moti, pa navigacijo in ceno štirideset tisočakov. Ja, ni malo, a tudi avtomobil konec koncev ni majhen, z vso to opremo pa dokazuje, da je lahko celo presenetljivo luksuzen.

Espace je dejansko navdušil celotno uredništvo in skorajda smo mu pripeli minus petico (minus le zaradi običajnih vrat, namesto drsnih), potem pa tole. Na keteremkoli sedežu v drugi ali tretji vrsti odrasla oseba ne more udobno sedeti. Ne zaradi pomanjkanja prostora pri kolenih ali glavi, tega je več kot dovolj, ampak zaradi nerodne postavitve samih sedežev. Sam nimam niti metra sedemdeset v višino, pa ne sedim udobno. Sedež je prenizek oziroma je dno previsoko (bistveno višje kot spredaj), zato je telo odraslega nenehno v čudnem prisilnem položaju, s preveč pokrčenimi koleni. Skratka zelo neudobno in to uporabnost avtomobila postavi na lestvici bistveno nižje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault espace grand dCi 175 initiale BVA
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 1.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4856 x 1894 x 1819
medosna razdalja v mm 2868
prtljažnik v litrih 456
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2008 (632)
največja hitrost v km/h 198
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/6,1/7,2
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 29.990
cena testnega vozila v EUR 39.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.510

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nbljslc3
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |