Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šminker, ki ni za šminkerje

Mini coupe cooper S

Avtor prispevka: Anže Jereb
Družina mini je zopet dobila novega člana. Že petega po vrsti, a kot se za novorojenca spodobi, tudi najmanjšega. Najmanj prostornega, a najbolj položnega, najbolj športnega in najbolj nastopaškega. Takšen mini vam bo padel v oči, četudi ne bo imel atraktivnih črt na sebi. Ali, če iz izpuha ne bo rohnelo.
Šminker, ki ni za šminkerje
Foto: Matej Mitruševski
16. 4. 2012 ob 17:23
Komentarjev: 8
video test mini coupe cooper S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

O posebni prostornosti pri miniju težko govorim; kot pove že ime samo, je avtomobil majhen. No, vsaj za večino predstavnikov te znamke to drži, zlasti, ko govorimo o prostoru na zadnji klopi. Ta je v navadnem miniju tako stisnjena, da odrasle osebe ne bi posedel tja, ker bi v nekaj minutah začela glasno negodovati. Zato mi je pri tem coupeju zelo všeč, da zadnjih sedežev sploh ni. Na račun tega avtomobil ni nič manj praktičen, saj tja zadaj itak ni mogoče nikogar posesti, temveč kvečjemu bolj. Namesto tega je namreč mnogo večji prtljažnik, ki sedaj ponuja 350 litrov prostornine, vanj pa dejansko lahko pospravite tudi kaj več kot le majhno torbo.

Druga prednost je lahko tudi v tem, da sedaj ne bo potrebno več razlagati, zakaj kakšnega prijatelja ne morete peljati. Avtomobil ima le dva sedeža, oba sta zasedena in pika. Razlage, da mu zadaj ne bo udobno, so torej povsem odveč.

Kot vsi ostali pa seveda tudi mini coupe ponuja dovolj prostora potnikoma spredaj. Celo višji boste sedeli udobno, naš Žiga meri v višino 1,90 metra pa se ni prav nič pritoževal. Okolje je zaradi črnega stropa navidezno utesnjeno, a v športnem avtomobilu tudi mora biti. Le od preglednosti ne pričakujte preveč. Ker so stekla majhna in streha podobna nazaj obrnjeni čepici za baseball, se nazaj vidi slabo. V primeru, da se boste peljali hitreje od 80 km/h oziroma boste ročno dvignili zadnji spojler, pa še mnogo slabše.

A zaradi prostornosti oziroma preglednosti proti temu miniju ne pogleduje nihče. Večino zanimajo vozne lastnosti, pospeški, občutek v vožnji in podobno, kajne? Pa začnimo. Dober občutek boste doživeli že, ko se boste v ta avtomobil usedli. Se zasidrali v dokaj športen sedež, v roke prijeli majhen in debel volan ter poprijeli za kratko prestavno ročico. Potem boste avtomobil prižgali. Iz izpuha bo pribrzel zvok, ki ga od le 1,6-litrskega motorja ne bi pričakovali. Potem vas bo zamikalo stikalo »sport« in ga boste pritisnili, na mestu dodali plin in iz izpuha bo prav dirkaško počilo. Takrat vas bo mini coupe cooper S prevzel.

Potem se boste odpeljali. Upam, da sami oziroma vsaj brez vreščeče sopotnice. Prvi pospešek vas bo presenetil, motor ima zaradi majhne prostornine veliko turbino. Ta poskrbi za pogosto preveliko količino navora in tega boste na volanu še kako občutili. Zato volan držite močneje, ker ga bo ob pospeševanju vleklo levo in desno. Avtomobil bo pospešil zelo suvereno, iz izpuha pa bo počilo vsakič, ko boste popustili plin. Morda se vam bo zazdelo, da so pozabili namestiti vzmetenje, a brez skrbi. So ga, kljub temu pa je avtomobil sila trd. Na grbinah pošteno pretresa in ni za tiste s slabimi hrbtenicami. Je kot pravi gokart, zato se skoraj ne nagiba, le prilepljen je na cesto.

Stanje bo sicer bolj človeku prijazno takrat, ko način »sport« ne bo vključen, saj je stopalka za plin takrat manj občutljiva, predvsem pa volan manj trd in primeren tudi za kakšno nežno deklino. Naj vas pa opozorim, da je to vseeno avtomobil za tiste, ki v vožnji uživate in ne za nastopače. Slednji boste namreč ob njegovi trdoti trpeli.

Vse lepo in prav, a je tudi vsaj ena slabost. Cena. Takšen testni mini namreč stane 35.000 evrov. Za ta denar sicer dobite posebneža, ki ga ne bo imelo veliko ljudi, a za omenjeni znesek lahko dobite tudi megana RS. Ta je še hitrejši, zaradi zapore diferenciala bolj suveren v zavojih in konec koncev tudi prostornejši. In tudi tam ni potrebno skrbeti, da vas ne bodo opazili...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini coupe cooper S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 240 od 1.600 do 5.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3729 x 1683 x 1414
medosna razdalja v mm 2467
prtljažnik v litrih 280
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1165 (290)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,3/5,0/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 21.350
cena testnega vozila v EUR 25.750
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.674

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
X01HXzUwMzcuanBnMTM4Njg2NDkzNw==.jpg
Iztok Krajnc pravi:
Fajn sta napisala :D
(pred 5 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
a
(pred 5 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
aaa
(pred 5 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
aaa
(pred 5 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
dsadsa
(pred 4 desetletji )
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
dsadass
(pred 4 desetletji )
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
aaa
(pred 4 desetletji )
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
adsdas
(pred 4 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 tedni  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |