Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opazen in občuten napredek

Chevrolet captiva LTZ 2,2 AT6

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Po prenovi je captiva še bolj privlačen in na izgled dinamičen SUV. Pri kupcih je bil zelo priljubljen prav zaradi oblike in seveda ugodne cene. K sreči je novi naredil opazen napredek tudi na drugih področjih in čeprav gre le za korenito prenovo, se zdi, da gre kar za nov model.
Opazen in občuten napredek
Foto: Anže Jereb, Matej Mitruševski
19. 4. 2012 ob 8:20
Komentarjev: 0
video test chevrolet captiva LTZ 2.2 AT6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Novi 2,2-litrski dizelski motor ima sedaj 135 kilovatov in je občutno močnejši in prijetnejši za vožnjo, žal pa še vedno porabi preveč goriva. Na testu je poraba v varčnejšem načinu eco znašala med 9 in 10 litrov na 100 kilometrov, kar je vsaj liter več kot pri konkurenci. Na tem področju bodo morali v prihodnosti narediti opazen korak naprej, ker poraba postaja vse bolj pomemben dejavnik pri nakupu novega avtomobila. Z ročnim menjalnikom je lahko poraba sicer malo ugodnejša, avtomatik, ki ima šest prestav, pa je zelo počasen in potraten. Čeprav je fino lenariti z desno roko, bi sam veliko raje izbral ročnega, ki pa je le 600 evrov cenejši, kar je v bistvu zanemarljivo malo, tako da gre le za stvar okusa. Je pa v vseh primerih motor malo preglasen in bi ga lahko bolje izolirali. Ampak to je že vprašanje cene.

Takšna captiva stane dobrih 32 tisočakov, kupec pa dobi res veliko opreme. Od navigacije, ki sicer še ne pozna vseh cest v Sloveniji, do klimatske naprave, lepih in velikih 19-palčnih platišč, do usnja na sedežih. Je pa določena oprema tudi odveč; recimo kamera za vzvratno vožnjo, pri kateri se slika tako grdo zatika, da včasih lahko že butnete v oviro, preden jo bo zares prikazala. Bo pa kakšen voznik cenil, da ima pomoč pri spuščanju, tako da bo tudi vožnja po kakšnem strmem zasneženem klancu navzdol manj stresna. Če bo captiva obuta v dobre gume. Testna namreč ni bila in je nos v ovinkih kar konkretno silil naravnost, sploh na spolzkem cestišču.

Od takšnega avtomobila ne pričakujte, da boste z njim divjali. Preveč se nagiba v ovinkih in čeprav so inženirji tu naredili verjetno še največji napredek v primerjavi s prejšnjim modelom, je težišče enostavno previsoko, volan pa odločno premehak za dober občutek med hitrejšo vožnjo. S captivo se vozite počasi in glasno poslušajte glasbo, da ne boste slišali vsega škripanja armaturne plošče, pa vam bo prav všeč. In čeprav je podvozje zelo glasno, se dobro obnese ravno na slabših cestah, kjer po zaslugi velikih koles kar dobro pobira manjše in večje udarce.

Captiva je že po zunanjih merah konkreten avto, kar se mora odraziti tudi v kabini. Zato je za vse potnike na voljo veliko prostora, le v tretji vrsti sedežev, ki sta lahko skrita v dnu, odrasli ne bodo želeli sedeti, ker je premalo prostora za stopala in kolena kot pri vseh podobnih sedemsedežnikih. Verjetno pa ju skoraj nihče ne bo uporabljal in se bo bolj navduševal nad velikim prtljažnikom z uporabnimi predali v dnu. Razvajene s prestižnimi nemškimi SUV-ji bo verjetno odvrnil še izgled armaturne plošče, ki je, jasno, iz dokaj cenenih materialov, predvsem pa so določene komponente na njej enostavno za časom. Merilniki so še ok, čeprav je med njimi (pre)majhen zaslon z informacijami potovalnega računalnika. K sreči je osrednji na vrhu sredinske konzole kar dobro informiran, dovolj velik in vam pove kaj več, ura in njeni gumbi pod njim pa so naravnost obupni.

Vseeno, captiva je iz generacije v generacijo opazno in občutno boljša. Logično je, da ne morejo odpraviti vseh pomanjkljivosti naenkrat. Saj verjetno znajo, ampak bi bila potem tudi cena bistveno višja, ravno cenovna ugodnost pa je še vedno največja prednost tega 'športnega terenca', zato ga kupci kar pogosto uvrstijo na svoj seznam 'realnih' želja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet captiva LTZ 2,2 AT6
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4673 x 1868 x 1756
medosna razdalja v mm 2707
prtljažnik v litrih 477
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1978 (560)
največja hitrost v km/h 191
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 10/6,4/7,7
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 20.430
cena testnega vozila v EUR 32.295
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.295

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |