Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dileme in izgovori

Mercedes-Benz E 250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ker je najpogostejša dilema pri kupcih, ki bi radi takšno veliko limuzino, zadnji pogon in so se potem raje odločili za audije, sta seveda tudi BMW in Mercedes-Benz morala ponuditi pogon na vsa kolesa. Vsak sicer s svojim sistemom, vsi po vrsti pa seveda odlično delujejo v razmerah, s katerimi se srečajo navadni smrtniki.
Dileme in izgovori
Foto: Matej Mitruševski
22. 4. 2012 ob 18:00
Komentarjev: 0
video test mercedes-benz E250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda niste vedeli, ampak Mercedesova tradicija štirikolesnega pogona ni tako kratka, že 25 let traja v tem razredu, kjer se je tudi prvič pojavil. Gre za stalni pogon, ki mu izdatno pomaga elektronika in zavre kolo, ki se zavrti v prazno, najbolj pa ga boste verjetno veseli pri kakšnem speljevanju na spolzkem klancu, ko bo tudi zadek ubogljivo sledil vašim željam. Sam sistem v praksi deluje brezhibno, če govorimo o speljevanju na spolzkem, sploh v klanec. Ko postanete bolj zahtevni, pa se konkurenca odpelje bolje in dlje, ker zna učinkoviteje razporediti navor motorja k posameznemu kolesu. Tukaj so tisti z izkušnjami pač v prednosti, vendar praktično noben voznik v svoji vozniški karieri tega ne bo izkusil, ker se ne bo vozil v skrajnih razmerah.

Sicer pa je vožnja s takšnim E-jem ena sama sprostitev. Oznaka na zadku pomeni, da gre za štirivaljni 2,2-litrski dizelski motor z dvojno turbino in 150 kilovati, ki je v tej kombinaciji na testu v povprečju porabil dobrih 8 litrov goriva na 100 kilometrov. To je dober rezultat, saj moči ni malo, štirikolesni pogon in samodejni menjalnik pa tudi zahtevata nekaj davka. Tako pri masi, kar poveča porabo pri speljevanju, kot med vožnjo zaradi povečanega trenja. Kljub temu da sta v tem primeru gnani tudi prvi kolesi, manevriranje na parkiriščih in podobnem ni veliko težje, le malo več prostora boste potrebovali kot pri tistem, ki je gnan le na zadnji kolesni par. Navduši podvozje, ki je tista prava kombinacija varnosti in udobja, saj se odlično obnese v ovinkih in na slabih podlagah, zato je E ena najudobnejših limuzin, ki si jo lahko omislite.

Super se obnese samodejni menjalnik, ki ima sedem prestav in zelo praktično ročico desno ob volanu, da je lahko med sedežema več prostora za vaše drobnarije. In ne vem, zakaj še niso ostali skopirali tega, ampak ideja z zavoro je genialna. Ko se ustavite, jo še malo bolj pohodite in avto stoji na mestu. Totalno nasprotje pa je pomožna zavora, da ne bom rekel ročna, ker jo moraš pohoditi, če jo hočeš spustiti pa potegniti vzvod. Pri novih generacijah mercedes-benzov je postala elektronska, tako da je bo verjetno v prihodnosti deležen tudi E.

Položaj za volanom je tipično mercedesovski – gosposki: udoben, z velikim volanskim obročem pred sabo in pregledno armaturno ploščo. Vse skupaj je oblikovano bolj oglato, tako kot zunanjost, kar razredu E daje klasičen pridih, s čimer ne bo razočaral tradicionalnih kupcev. Prostora je seveda veliko, prtljažnik pa je limuzinsko (ne)uporaben, vendar imajo v ponudbi tudi karavana, če potrebujete še več prostora. Cena je žal in pričakovano visoka, za vsak dodaten kos opreme je potrebno doplačati, ampak tudi to je mercedes in zato ga imajo nekateri tako radi. Če ima še štirikolesni pogon, dilem in izgovorov glede zimskih razmer ni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.500 do 2.000
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4864 x 1854 x 1465
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1830 (545)
največja hitrost v km/h 238
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,3/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 40.170
cena testnega vozila v EUR 53.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 71.830

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 3. 2020
Marec 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
24252627282901
02030405  mednarodna premiera - mini cooper SE
060708
0910  domača premiera - hyundai i10
11  domača premiera - mercedes-benz GLB
12  domača premiera - ssangyong korando
13  domača premiera - mitsubishi space star
1415
161718  domača premiera - ford puma
19  mednarodna premiera - škoda octavia
202122
23  mednarodna premiera - ford kuga
242526272829
30  mednarodna premiera - seat leon
310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |