{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dileme in izgovori

Mercedes-Benz E 250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ker je najpogostejša dilema pri kupcih, ki bi radi takšno veliko limuzino, zadnji pogon in so se potem raje odločili za audije, sta seveda tudi BMW in Mercedes-Benz morala ponuditi pogon na vsa kolesa. Vsak sicer s svojim sistemom, vsi po vrsti pa seveda odlično delujejo v razmerah, s katerimi se srečajo navadni smrtniki.
Dileme in izgovori
Foto: Matej Mitruševski
22. 4. 2012 ob 18:00
Komentarjev: 0
video test mercedes-benz E250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda niste vedeli, ampak Mercedesova tradicija štirikolesnega pogona ni tako kratka, že 25 let traja v tem razredu, kjer se je tudi prvič pojavil. Gre za stalni pogon, ki mu izdatno pomaga elektronika in zavre kolo, ki se zavrti v prazno, najbolj pa ga boste verjetno veseli pri kakšnem speljevanju na spolzkem klancu, ko bo tudi zadek ubogljivo sledil vašim željam. Sam sistem v praksi deluje brezhibno, če govorimo o speljevanju na spolzkem, sploh v klanec. Ko postanete bolj zahtevni, pa se konkurenca odpelje bolje in dlje, ker zna učinkoviteje razporediti navor motorja k posameznemu kolesu. Tukaj so tisti z izkušnjami pač v prednosti, vendar praktično noben voznik v svoji vozniški karieri tega ne bo izkusil, ker se ne bo vozil v skrajnih razmerah.

Sicer pa je vožnja s takšnim E-jem ena sama sprostitev. Oznaka na zadku pomeni, da gre za štirivaljni 2,2-litrski dizelski motor z dvojno turbino in 150 kilovati, ki je v tej kombinaciji na testu v povprečju porabil dobrih 8 litrov goriva na 100 kilometrov. To je dober rezultat, saj moči ni malo, štirikolesni pogon in samodejni menjalnik pa tudi zahtevata nekaj davka. Tako pri masi, kar poveča porabo pri speljevanju, kot med vožnjo zaradi povečanega trenja. Kljub temu da sta v tem primeru gnani tudi prvi kolesi, manevriranje na parkiriščih in podobnem ni veliko težje, le malo več prostora boste potrebovali kot pri tistem, ki je gnan le na zadnji kolesni par. Navduši podvozje, ki je tista prava kombinacija varnosti in udobja, saj se odlično obnese v ovinkih in na slabih podlagah, zato je E ena najudobnejših limuzin, ki si jo lahko omislite.

Super se obnese samodejni menjalnik, ki ima sedem prestav in zelo praktično ročico desno ob volanu, da je lahko med sedežema več prostora za vaše drobnarije. In ne vem, zakaj še niso ostali skopirali tega, ampak ideja z zavoro je genialna. Ko se ustavite, jo še malo bolj pohodite in avto stoji na mestu. Totalno nasprotje pa je pomožna zavora, da ne bom rekel ročna, ker jo moraš pohoditi, če jo hočeš spustiti pa potegniti vzvod. Pri novih generacijah mercedes-benzov je postala elektronska, tako da je bo verjetno v prihodnosti deležen tudi E.

Položaj za volanom je tipično mercedesovski – gosposki: udoben, z velikim volanskim obročem pred sabo in pregledno armaturno ploščo. Vse skupaj je oblikovano bolj oglato, tako kot zunanjost, kar razredu E daje klasičen pridih, s čimer ne bo razočaral tradicionalnih kupcev. Prostora je seveda veliko, prtljažnik pa je limuzinsko (ne)uporaben, vendar imajo v ponudbi tudi karavana, če potrebujete še več prostora. Cena je žal in pričakovano visoka, za vsak dodaten kos opreme je potrebno doplačati, ampak tudi to je mercedes in zato ga imajo nekateri tako radi. Če ima še štirikolesni pogon, dilem in izgovorov glede zimskih razmer ni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.500 do 2.000
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4864 x 1854 x 1465
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1830 (545)
največja hitrost v km/h 238
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,3/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 40.170
cena testnega vozila v EUR 53.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 71.830

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |