{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinski bolid

Ford S-max 2.0 SCTi ecoBoost powershift titanium S

Avtor prispevka: Miha Dovč
V partnerski zvezi nastopi trenutek, ko se dvema odraslima pridruži en ali več 'prestolonaslednikov'. In takrat ne rabiš biti mojster tetrisa, da ugotoviš, da je športni kupe premajhen za prirastek. Da se bodoči družinski očka ne bo odpovedal vsem užitkom za volanom, si lahko omisli takšnega S-maxa.
Družinski bolid
Foto: Anže Jereb
21. 5. 2012 ob 18:12
Komentarjev: 0
video test ford S-max 2,0 SCTi ecoBoost powershift titS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Fordov S-max velja za najbolj limuzinskega enoprostorca. To nakazuje njegov izgled z nizko silhueto in položnim sprednjim steklom. Tudi počutje za zopet pretankim volanom je na las podobno tistemu v mondeu. Je pa res, da nekaj športnosti izzveni v ogromnem vetrobranu z grelnimi žičkami za odmrznitev pri temperaturah s predpono minus. Tudi S-max je s prenovo dobil led svetila spredaj in zadaj ter tudi za osvetlitev notranjosti. Poglavje, kjer Ford še vedno najbolj šepa, je končna obdelava, saj plastika pri menjalniku spušča obupne zvoke in si tega nikakor ne bi želel imeti v svojem vozilu, sploh, če bi zanj plačal dobrih 41 tisočakov.

Za ta denar dobite dobrih 200 'konjičev', atraktivno obliko in cel kup opreme, ki vam lajša vožnjo in skrbi da je le-ta tudi varnejša. Radarski tempomat skrbi za primerno varnostno razdaljo, samodejne dolge luči, da bo cestišče vedno dobro osvetljeno, hkrati pa s tem ne boste motili še ostalih udeležencev v prometu. Potem sta tu še sistem za nadzor mrtvega kota ter sistem za nadzor zbranosti voznika. Slednjega zaradi naše nestresne službe nismo mogli preizkusiti... Še največ stresa vam bo (poleg pogojno dobre izdelave) povzročala velikost vozila. Že res, da so centimetri v vozilu prednost (prostornost), a za parkiranje in manevriranje po parkiriščih, ki niso šla s trendom rasti avtomobilov, vam tudi parkirna tipala ne bodo nič pomagala. Fizike se tu pač ne da premagati.

Z opremo titanium S izgleda športno, po mojem mnenju najbolj med vsemi enoprostorci. In še najboljše? Kakor izgleda, se tudi pelje. Z nastavljivim vzmetenjem, ki kar petkrat na sekundo nastavi trdoto blažilnikov, in tradicionalno izvrstnim Fordovim podvozjem se S-max pelje kot marsikateri manj družinski avto. Je pa s tem rahlo okrnjena njegova družinska uporabnost. A bolj kot na trdo podvozje se lahko izgovorite na slabo cestišče.

S prenovo je prišel tudi novi rod agregatov; tega žene dvolitrski bencinski, podprt s turbino. 149 kilovatov skrbi, da je moči več kot zadosti, s porabo točno deset litrov pa je glede na velikost, težo, način vožnje in menjalnik presenetljivo varčen. Za povprečnega uporabnika bi bil povsem zadovoljiv dizelski 2,0 TDCi ali 1,6 litrski EcoBoost za tiste, ki ste simpatizerji bencinskih hlapov. Menjalnik z oznako powershift je edina izbira z dotičnim agregatom. Kljub temu da ima dve sklopki, ni tako hiter, kot sem od njega pričakoval, nekaj zaslug za to ima tudi specifika turbomotorja, ki je manj odziven kot atmosferski.

Ford S-max s svojim izgledom cilja na družine, čeprav ne želi biti tipičen družinski avto (nima drsnih vrat) in si je tudi zaradi tega nabral ogromno oboževalcev. Z dobrimi voznimi lastnostmi, atraktivno obliko in naprednim pogonskim sklopom pa cilja predvsem na kupce z večjo kupno močjo. Na koncu bi ga pa tako ali tako imel vsak.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2,0 SCTi ecoBoost powershift titanium S
vrsta motorja turbobencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 149 (203) pri 5.800
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.750 do 4.500
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4770 x 1885 x 1660
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 285 - 854 - 2100
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1676 (729)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,0/6,4/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 25.460
cena testnega vozila v EUR 35.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |