{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nič več jajček

Toyota yaris 1.33 VVT-i style

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Z vidika avtomobilskih proizvajalcev smo kupci vse bolj zahtevni. Sploh v času krize želimo za svoj denar dobiti največ. Dobrih 11 tisoč evrov stane toyota yaris, kot jo imamo tudi mi v tekmovanju za Zeleni volan.
Nič več jajček
Foto: Matej Mitruševski
26. 4. 2012 ob 8:00
Komentarjev: 0
video test toyota yaris 1.33 VVT-i style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če vam 1,0-litrski trivaljni motor z 51 kilovati ni dovolj, pa je na voljo še takšna z 1,33-litrskim in 73 kilovati! Precej bolj poskočna in tudi bolje opremljena stane dobrih 14 tisočakov. Pri Toyoti kupce res postavljajo na prvo mesto. Pri oblikovanju nove, že tretje generacije yarisa, so poslušali prav njihovo mnenje in naredili novega tako, da jim bo bolj všeč. In ravno tu so morda naredili napako, ker nekdanji kupci sedaj pravijo, da ni več tistega čara, ki ga je imela prejšnja. Hja, koga naj potem poslušajo! Avto je čisto simpatičen, oblikovno sicer precej bolj oglat kot prej, ampak z nekaterimi prav predrznimi linijami.

Tudi večji je, v dolžino daljši za dobrih 10 centimetrov, zato je, jasno, bolj prostoren. In spet, ker so kupci tako želeli, so prestavili merilnike pred voznika, čeprav so bili meni in še marsikomu všeč tudi na sredini. Armaturna plošča je v primerjavi s preteklo generacijo čisto drugačna in bolj pregledna, saj je namesto nepreglednega navpičnega stolpca vse postavljeno višje in je precej bolj dostopno vozniku, s tem pa tudi bolj varno. Odlagalnih površin je manj, vendar jih je še vedno kar dvanajst na dosegu roke. Vseeno bi lahko poslušali še kakšno mnenje in prestavili potovalni računalnik na bolj prijazno mesto, saj je spreminjati vrednosti med vožnjo lahko zelo nevarno. Na volanu je na primer še prostor za kakšen gumb, ne pa, da ga staromodno postavijo med merilnike.

Je pa zato osrednji zaslon velik in zelo lepo pregleden, pri vzvratni vožnji kaže sliko kamere, da boste lahko bolj na tesno parkirali, hkrati pa je občutljiv na dotik in na njem lahko spremljate tudi porabo zadnjih etap vožnje. Nekateri kupci starega bodo morda razočarani, da pri novem modelu zadnja klop ni pomična, ampak so baje to kupci tako ali tako zelo redko uporabljali, zato je tu naj ne bi pogrešali. Zaradi večjih mer so namreč uspeli povečati prtljažnik za 14 litrov na 286 litrov, tako da boste vanj spravili vsaj nekaj vrečk več. Pa tudi na zadnji klopi je nekaj več prostora, kar pomeni, da se bodo za silo v yarisu lahko peljali štirje odrasli, če niso previsoki.

Občutek za volanom je dober, čeprav bi bil lahko obroč nameščen bližje, gumbi na njem pa bi morali biti osvetljeni, da jih vidite tudi ponoči. Podvozje je nastavljeno tako, da bo všeč najširšemu krogu kupcev. Dokaj mehko, zaradi česar se yaris nagiba malo bolj kot kakšen nemški konkurent, še vedno pa ne toliko, da bi vas skrbelo za lastno kožo. Nasprotno, obnaša se zelo predvidljivo in videti je, da imajo inženirji že veliko izkušenj s tem, kako ustreči praktično vsem okusom. Testnega yarisa poganja že znan 1,33-litrski bencinski motor s štirimi valji, ki zagotavlja 73 kilovatov moči. Po tem bodo kupci najbolj posegali, saj se dobro obnese tako v mestu kot tudi na avtocesti. Pri 130 km/h v 6. prestavi se vrti malo nad 3000 vrtljaji, zaradi česar ni preveč glasen, hkrati pa zaradi dokaj kratkih nižjih prestav prav lepo potegne. Poraba je bila na testu slabih 7 litrov, z umirjeno vožnjo pa se da zbiti še kakšen liter.

Težko verjamem, da bo nova generacija yarisa tako uspešna kot prejšnji, ker je na videz premalo posebna. Nič več jajček. In to je tisto, kar v tem razredu prav med ženskami najbolj šteje. Škoda, v resnici je super avto, ne najbolj poceni, zato pa kakovosten in zanesljiv.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota yaris 1,33 5v style
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1329
moč v kW (KM) pri vrt./min 73 (99) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 125 pri 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3885 x 1695 x 1510
medosna razdalja v mm 2510
prtljažnik v litrih 286
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1140 (330)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,5/5,4
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 11.380
cena testnega vozila v EUR 14.450
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.810

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |