Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prevoz za Carlo

Peugeot 508 THP 156 allure

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ne vem, zakaj, ampak vsakič, ko beseda steče o petstoosmici, ali ko se zgolj zagledam vanjo, mi na misel pride Nicolas Sarkozy. Oba sta Francoza, predstavljata reprezentanco in sta po svoje precej posebna.
Prevoz za Carlo
Foto: Matej Mihinjač
9. 1. 2012 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tipičen in netipičen predstavnik hiše
znotraj peugeot 508 ponuja veliko prostora
vožnja je izjemno udobna
projekcijski prikazovalnik pride zelo prav
zaradi odlične zvočne zatesnitve boste tudi pri višjih hitrostih uživali
motor s 115 kW moči se petstoosmici zelo poda ...
povprečno pa porabi preveč goriva
preozek kot zaznavanja svetlobnega tipala žarometov
premalo uporabnih odlagalnih površin
kompleksen način upravljanja s tempomatom
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (1 glasov)
video test peugeot 508 THP 156 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Petstoosmica je v vsem boljša od obeh predhodnic, in to ne le za eno generacijo; je temeljit avtomobil, ki se želi kosati z imenitnimi nemškimi konkurenti.

Peugeot 508 je nekaj novega, svežega. Je tipičen in hkrati najbolj netipičen predstavnik hiše. Morda je prav zaradi tega marsikomu zelo všeč. Torej, poštena limuzina, ki je ne kazijo neproporcionalne mere, nepričakovane poteze ali nelogični detajli. Deluje usklajeno, suvereno in zelo elegantno. Četudi je njena višina večja kot je Sarkozyjeva in njeni dolžini niti tri ležeče Brunijeve Carle ne bi bile dovolj. Se pravi, pričakovanja so lahko velika. In kdor tako sklepa, ima tudi prav. Petstoosmica je v vsem boljša od obeh predhodnic, in to ne le za eno generacijo; je temeljit avtomobil, ki se želi kosati z imenitnimi nemškimi konkurenti, česar si za prejšnji generaciji ne bi upali niti zdaleč pomisliti.

Zajetne mere zunanjosti obljubljajo precej prostora od znotraj in tu si 508 zasluži čisto petico. Prostora je v kabini ogromno, tako spredaj, kot zadaj, tako pri nogah, kot ramenih in nad glavami. Le podaljšane različice največjih limuzin ponujajo več. Počutje pa je odlično tudi vsled vsega ostalega. Ja, avantgardnost in svežino minimalistično oblikovane dvobarvne notranjosti dopolnjujejo vrhunski mehki umetni materiali, kakovostna izdelava, poudarki na detajlih ter pridih imenitnosti, ki jo prinašajo paket opreme allure in nekaj ekstra priboljškov s spiska dodatne opreme. Najprej mehko svetlo usnje na solidnih električno nastavljivih sedežih, ki na žalost nudijo premalo bočne opore in nase opozarjajo s pokanjem in čričkanjem. Potem soliden multimedijski sistem s podporo bluetooth in navigacijo, ki se v Sloveniji ne znajde preveč dobro. Pa odlične ksenonske in led luči, ki zmorejo s pomočjo tehnologije 'smartbeam' s snopom slediti vrtenju volanskega obroča in uspejo v ovinku ob samodejnem preklapljanju med kratkim in dolgim snopom zaslepiti nasproti vozečega voznika zaradi preozkega kota zaznavanja svetlobnega tipala.

Ekstra je tudi projekcijski prikazovalnik hitrosti ter smeri med navigiranjem, le da je tu zaradi nesrečno nizke postavitve uporaben na pol; gornji del številk namreč ob normalnem pogledu vedno manjka. Boste pač glavo malce sklonili. Štirikanalna klimatizacija bi lahko bila prednost, če bi bil hladilni sistem učinkovit. Ampak zadnji topli dnevi pomladi zlahka dokazujejo, da bo v vročih dneh prezračevanje in ohlajevanje bolj mizerija kot ne. Četudi se da le-to časovno sprogramirati, kdaj naj začne kabino poleti hladiti oziroma pozimi ogrevati motor. Tudi roloji na vseh treh zadnjih steklih ne pomagajo kaj dosti. Ena velika mizerija pa je tudi s predali za odlaganje drobnarij. Teh je šest, s tem da so štirje v vratnih tapiserijah, eden miniaturen, v katerega boste spravljali le tok za sončna očala, se skriva pod sredinskim naslonom za roke, tisti ob voznikovem levem kolenu pa je bolj kot ne namenjen skrivanju gumbov za nastavitve projektorja ter izklop ESP-ja. Električna ročna zavora s pomagalom pri speljevanju v klanec deluje odlično, tempomat tudi, ampak kaj, ko morate za upravljanje le-tega znati igrati frajtonarco.

Prijetno preseneti tudi odlična zvočna zatesnitev kabine, po drugi strani preseneti trmasti pokrov prtljažnega prostora, ki ob odprtju stalno nesramno rine navzgor.

Parkirna senzorika deluje, čeprav se včasih naredi Francoza, pri bočnem parkiranju pa zna poiskati le dovolj dolg prostor, sukanje še vedno ostaja v rokah voznika. Le 'keyless' je takšen, kot se spodobi. Prijetno preseneti tudi odlična zvočna zatesnitev kabine, po drugi strani preseneti trmasti pokrov prtljažnega prostora, ki ob odprtju stalno nesramno rine navzgor in od vas zahteva, da si ob zapiranju s porivanjem navzdol umažete dlan in odrgnete lak, ali ob silovitem vleku za ročaj na notranji strani prelomite zapestje. Hlače boste pa tako ali tako imeli zaradi drsanja po odbijaču na kolenih vedno umazane.

Sicer pa je vožnja s petstoosmico pravi limuzinski užitek. Na udobje prilagojeno podvozje je ravno prav čvrsto, da se učinkovito izmika ležernosti, hkrati pa na vseh podlagah deluje nevtralno in precej nežno, kar je vredno ceniti. Tudi ob bolj odrezavi vožnji je zelo dobro odzivno in smerna stabilnost avtomobila predvidljiva, zmoti le podkrmiljenje na bolj spolzkih podlagah. Za dobro vožnjo je seveda pogoj tudi dober pogonski sklop. In pri tem petstoosmica ni prav nič prikrajšana. Odličen 1,6-litrski turbobencinski stroj, ki je plod razvoja grupe PSA in BMW-ja, je glede na zmogljivosti, ki jih v tem avtomobilu ponuja, petstoosmici pisan na kožo. 115 kW in 240 Nm navora od 1400 vrt./min naprej skupaj s solidno preračunanim šeststopenjskim ročnim menjalnikom je korektno dovolj, čeprav gre za velik avtomobil. Tu živahnosti zlepa ne zmanjka, odzivnost je dobra, zmogljivosti tudi, poraba s povprečjem 9,3 litra na 100 prevoženih kilometrov sprejemljiva, vožnja pa v povprečju prej dinamična kot umirjena. Je pa res, da bi takšni limuzini bolje del nežni zvok šestvaljnika, kot pa nekako ceneni žvenket štirih cilindrov.

Za konec pa še tista, najvažnejša stvar, ko tehtam med enim in drugim. Cena. Ja, tudi Sarkozy je velikokrat deležen mnogih kritik, a je še vedno predsednik. Peugeot 508 tudi in je še vedno odličen avto. Jaz pa ne morem mimo tega, da se da petstoosmico kupiti tako zelo poceni. Petindvajset tisoč. In za slabih šest tisoč dodatkov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 THP 156 allure
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 5.800
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4792 x 1853 x 1456
medosna razdalja v mm 2817
prtljažnik v litrih 515
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1375 (620)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/4,8/6,4
poraba na testu v l/100 km 9,3
cena osnovnega vozila v EUR 20.850
cena testnega vozila v EUR 25.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.250

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |