Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dvojina

Fiat 500C twinair turbo lounge

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Twinair je razlog, da smo imeli tega prikupnega polkabrioleta spet na testu. Gre za čisto nov bencinski motor, ki ima le dva valja! Ja, dva valja, s skupno delovno prostornino, manjšo od litra mleka. Natančneje, le 875 kubičnih centimetrov.
Dvojina
Foto: Matej Mitruševski
13. 8. 2012 ob 10:30
Komentarjev: 0
video test fiat 500C twinair turbo lounge & 500 twinair turbo lounge
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Poleg tega ima še hidravlično odpiranje ventilov multiair in turbino, da se sploh kam premakne. Rezultat je 62 kilovatov in pol, 85 'konjev', kar ni malo za tega malčka in zdi se, da je ustvarjen zanj. Pa je? Hja, je in ni. Najprej preseneti ob vžigu z zelo značilnim zvokom… frrrr… nekam neodločno speljuje, potem pa se nad 1500 vrtljaji zbudi in prav lepo zavrti in potegne. Tudi do 173 km/h, če je potrebno. Takrat izginejo dvomi o podhranjenosti, vse skupaj pa spremlja prav zabavna zvočna kulisa, ki jo oddaja takšen, v tem trenutku edinstven agregat. Najbolj me je zanimala poraba, ker je ta verjetno tudi osnovni razlog za razvoj tega motorčka. In ta sploh ni majhna. V tovarni sicer obljubljajo povprečno le 4,1 litra, ampak verjemite, da nihče ne bo vozil tako varčno, ker bodo ostali vozniki znoreli. Se pa da, to je dejstvo, ker motor dopušča res izjemno nizke vrtljaje za bencinarja, celo tako nizke, da vas bo še sopotnik vprašal, če ne pretiravate. Ko sem se res potrudil in vozil v načinu eco, ko je motor pridušen in ima le 100 Nm navora in ko nikamor ne gre, je porabil tudi pod 5 litrov, sicer pa okoli 7.

In potem je tukaj še cena; na voljo je samo z najbogatejšim paketom opreme lounge in je od 1,4-litrskega s 100 'konji' le za 400 evrov cenejši. Takšen pa stane že kar okoli 20 jurjev. Škoda, s tem motorčkom bi moral biti dejansko precej cenejši, da bi bil res bolj zanimiv, tako pa je močnejši boljša izbira.

Ali pa imate na izbiro model s trdo streho. V tehničnih podatkih piše, da je edina razlika med njima, da ima ta za pol sekunde boljši pospešek, ker je 40 kilogramov lažji. V ceniku pa, da je tudi 2.000 evrov cenejši. Ampak verjemite, tudi veliko bolje se pelje, ker je karoserija veliiiiko bolj čvrsta. Pri 500C se namreč na slabi podlagi vse skupaj tako trese, da imate občutek, da je avtomobil iz gume, ne pa pločevine. In v času, ko je zunaj mraz, bo znotraj bolj toplo in prijetno. Ostale dobre in slabe stvari ostajajo.

Najbolj hecno pa je, in tega res ne razumem, da te takšen fiat kljub vsem napakam čisto prevzame. Ne vem, kako mu to uspeva, ampak kljub tej strehi pri 500C, ob kateri se nič ne vidi nazaj, ko je odprta, sem v vožnji nadvse užival, avtomobilček pa izgleda prekrasno. Eni znajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500C twinair turbo lounge
vrsta motorja turbobencinski, dvovaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 875
moč v kW (KM) pri vrt./min 62 (85) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 145 pri 1.900
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3546 x 1627 x 1488
medosna razdalja v mm 2300
prtljažnik v litrih 182
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1045
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,7/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 11.700
cena testnega vozila v EUR 17.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |