{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dvojina

Fiat 500C twinair turbo lounge

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Twinair je razlog, da smo imeli tega prikupnega polkabrioleta spet na testu. Gre za čisto nov bencinski motor, ki ima le dva valja! Ja, dva valja, s skupno delovno prostornino, manjšo od litra mleka. Natančneje, le 875 kubičnih centimetrov.
Dvojina
Foto: Matej Mitruševski
13. 8. 2012 ob 10:30
Komentarjev: 0
video test fiat 500C twinair turbo lounge & 500 twinair turbo lounge
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Poleg tega ima še hidravlično odpiranje ventilov multiair in turbino, da se sploh kam premakne. Rezultat je 62 kilovatov in pol, 85 'konjev', kar ni malo za tega malčka in zdi se, da je ustvarjen zanj. Pa je? Hja, je in ni. Najprej preseneti ob vžigu z zelo značilnim zvokom… frrrr… nekam neodločno speljuje, potem pa se nad 1500 vrtljaji zbudi in prav lepo zavrti in potegne. Tudi do 173 km/h, če je potrebno. Takrat izginejo dvomi o podhranjenosti, vse skupaj pa spremlja prav zabavna zvočna kulisa, ki jo oddaja takšen, v tem trenutku edinstven agregat. Najbolj me je zanimala poraba, ker je ta verjetno tudi osnovni razlog za razvoj tega motorčka. In ta sploh ni majhna. V tovarni sicer obljubljajo povprečno le 4,1 litra, ampak verjemite, da nihče ne bo vozil tako varčno, ker bodo ostali vozniki znoreli. Se pa da, to je dejstvo, ker motor dopušča res izjemno nizke vrtljaje za bencinarja, celo tako nizke, da vas bo še sopotnik vprašal, če ne pretiravate. Ko sem se res potrudil in vozil v načinu eco, ko je motor pridušen in ima le 100 Nm navora in ko nikamor ne gre, je porabil tudi pod 5 litrov, sicer pa okoli 7.

In potem je tukaj še cena; na voljo je samo z najbogatejšim paketom opreme lounge in je od 1,4-litrskega s 100 'konji' le za 400 evrov cenejši. Takšen pa stane že kar okoli 20 jurjev. Škoda, s tem motorčkom bi moral biti dejansko precej cenejši, da bi bil res bolj zanimiv, tako pa je močnejši boljša izbira.

Ali pa imate na izbiro model s trdo streho. V tehničnih podatkih piše, da je edina razlika med njima, da ima ta za pol sekunde boljši pospešek, ker je 40 kilogramov lažji. V ceniku pa, da je tudi 2.000 evrov cenejši. Ampak verjemite, tudi veliko bolje se pelje, ker je karoserija veliiiiko bolj čvrsta. Pri 500C se namreč na slabi podlagi vse skupaj tako trese, da imate občutek, da je avtomobil iz gume, ne pa pločevine. In v času, ko je zunaj mraz, bo znotraj bolj toplo in prijetno. Ostale dobre in slabe stvari ostajajo.

Najbolj hecno pa je, in tega res ne razumem, da te takšen fiat kljub vsem napakam čisto prevzame. Ne vem, kako mu to uspeva, ampak kljub tej strehi pri 500C, ob kateri se nič ne vidi nazaj, ko je odprta, sem v vožnji nadvse užival, avtomobilček pa izgleda prekrasno. Eni znajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500C twinair turbo lounge
vrsta motorja turbobencinski, dvovaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 875
moč v kW (KM) pri vrt./min 62 (85) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 145 pri 1.900
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3546 x 1627 x 1488
medosna razdalja v mm 2300
prtljažnik v litrih 182
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1045
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,7/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 11.700
cena testnega vozila v EUR 17.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |