Spomin na dobre stare čase
Peugeot 208 1.4 VTi 95 allure


Zato je dobrodošlo, da se je pri dvestoosmici stvar obrnila v trend, ki ga zadnja leta uporabljajo številni, in je ta avtomobil manjši od predhodnika. Nekoliko nižji in krajši za sedem centimetrov, a ne na račun notranjosti, ta je celo prostornejša, predvsem na račun manj zajetnega sprednjega dela. In morda bo ravno to dovolj, da boste hitreje našli parkirno luknjo.
Notranjost se mi zdi mešanica nežnih linij, ki bodo všeč gospodičnam – ve še vedno predstavljate večino kupcev – a hkrati dovolj resna (z zaslonom na dotik tudi moderna), da bo všeč moškim. Mladim zato, ker zaslon upravljamo na dotik, ker ima 208 dva vhoda za usb, ker ima bluetooth povezavo in še marsikaj. Všeč bo tudi starejšim, predvsem zato, ker ne bodo zmedeni zaradi kopice stikal, teh je namreč zelo malo. Le na zaslon se bodo morali privaditi.
Prostora ostaja dovolj, da za menoj sedi lahko tudi 1,9 metra visoka oseba, sedeži so v opremi allure sila mehki in udobni, nasploh mi je okolje kar všeč. Še vedno me ni prepričal položaj merilnikov, nad čimer sem potarnal že pri mednarodni premieri, ker jih še vedno ne vidim. Razen če postavim volan nižje, a potem mi je že prenizko. Če ste višji od 170 centimetrov, potem te težave ne boste imeli, pravzaprav gre bolj za osebno kaprico.
Šibka točka ostaja motor oziroma v resnici le menjalnik. Ta 1,4-litrski VTi ponuja 70 kilovatov, kar je dovolj, bi si pa želel šestih prestav, ker jih je le pet. Zato motor ni tako živahen kot bi lahko bil, pri 130 km/h je glasnejši kot bi lahko bil, poraba pa je s sedmimi litri in pol večja kot bi lahko bila. Pa še natančnost ni njegova vrlina, česar smo pri peugeotih žal že vajeni.
Nekaj pa je res: česarkoli (razen menjalnika) se dotaknete, se zdi in izgleda novo! In to je pri novem Peugeotovem malčku res pohvalno. Redkokateri novi avtomobil izgleda tako sveže in moderno, kar je dokaz, da so oblikovalci tokrat končno spet opravili odlično delo.
tehnični podatki | peugeot 208 1,4 VTi 95 allure |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1397 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 70 (95) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 136 pri 4.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3962 x 1739 x 1460 |
medosna razdalja v mm | 2538 |
prtljažnik v litrih | 285 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1040 (520) |
največja hitrost v km/h | 188 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5/4,5/5,6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.190 |
cena testnega vozila v EUR | 14.120 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 14.120 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - ford transit custom in tourneo custom | 05 domača premiera - BMW X2 | 06 | 07 | 08 |
09 domača premiera - citroën C4 cactus | 10 | 11 | 12 | 13 domača premiera - porsche driving experience | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - ford ecosport | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 domača premiera - ford trucks | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
renault clio | 334 |
volkswagen polo | 319 |
volkswagen golf | 316 |
škoda octavia | 264 |
renault megane | 234 |
Podatki veljajo za marec 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!














