Gre bolj za ogromno halo, ki žal ni odprta za splošno javnost in si je ne morete ogledati kar tako, se pa v njej skrivajo prav vsi najpomembnejši Oplovi modeli. Objekt zgodovine na dvorišču tovarne, bi lahko rekli, ker tako navduši, da še po celem dnevu ne veš, da ga je že konec in da bi zaposleni radi šli počasi domov.
slika
V našem primeru je bilo še toliko bolj zanimivo, ker smo bili deležni vodenja in odgovorov na vsa naša vprašanja pri posameznih avtomobilih, prava učna ura zgodovine. Okoli petsto vozil je lepo parkiranih v dveh nadstropjih ogromne hale, od čisto prvega z oznako system lutzmann, ki so ga izdelovali od leta 1899 do leta 1902 in izdelali v zgolj 65 primerkih. Pa do najpomembnejših dirkalnikov iz Oplove zgodovine, najbolj prodajno uspešnih modelov, najbolj inovativnih strojev, kot je na primer corsa za Luno, do študij, ki nikoli niso videle serijske proizvodnje. Lep primer je denimo omega z osemvaljnim motorjem, ki v serijsko proizvodnjo ni prišel le zato, ker niso našli ustreznega menjalnika, ki bi zdržal navor. In vmes je tudi nekaj takšnih avtomobilov, ki so nam burili domišljijo v naših mlajših letih. In nam jo še sedaj.
slika
Eden takšnih je lotus omega. Brutalni stroj, ki je bil s svojim 3,6-litrskim prisilno polnjenim šestvaljnikom in s 382 ’konjički’ moči strah in trepet vseh najhitrejših strojev na cesti. Stroj, ki je bil vse od devetdesetih let na seznamu naših želja in smo želeli zavihteti njegov volan. In smo ga, Anže je z njim prevozil dokaj lepo število kilometrov, kakšni občutki so ga ob tem prevzemali, pa si lahko pogledate v videu. Jasno je, da je užival, in jasno je, da je omega lotus še za današnje razmere zelo hiter stroj.
slika
Veliko bolj kot drug poseben avtomobil, ki smo ga preizkusili. Matej je sedel za volan mante na elektriko. Samo ena takšna obstaja na svetu, pri Oplu so za osnovo vzeli kar originalno manto in ji zamenjali motor, obdržali pa ročni menjalnik in zato je takšna vozniško zelo zanimiva in posebna. Tudi na pogled, v živahni rumeni barvi je na cesti ne spregleda nihče.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vozili smo muzejska manto electromod ter omego lotus

Opel: Za vse navdušene avtomobiliste, ki jih tehnikalije ne zanimajo prav dosti in se jim pogosto kolca za starejšimi atraktivnimi avtomobili, je Oplov muzej, ki to v resnici sploh ni.

 

 

Beri dalje
Relacijska vožnja
EKSTRA
Relacijska vožnja
Misija motor 4. del
Iztok Krajnc
Cesta in avtocesta
EKSTRA
Cesta in avtocesta
Misija motor 2. in 3. del
Iztok Krajnc
Začetek kategorije A
EKSTRA
Začetek kategorije A
Misija motor 1. del
Iztok Krajnc
Dežela, kjer je Hyundai doma
EKSTRA
Dežela, kjer je Hyundai doma
avtosalon: Seoul mobility show 2025
Iztok Krajnc
Po cestah med riževimi polji
EKSTRA
Po cestah med riževimi polji
Jaecoo J7 & Vietnam
Iztok Krajnc
Z vsemi štirimi
EKSTRA
Z vsemi štirimi
Audi quattro
Iztok Krajnc
Najprej hibrid, potem ostali
EKSTRA
Najprej hibrid, potem ostali
domača premiera: MG ZS hybrid
Iztok Krajnc
Iz zaobljenega v oglato
EKSTRA
Iz zaobljenega v oglato
domača premiera: citroën C3
Iztok Krajnc
A5 za oceno pet
EKSTRA
A5 za oceno pet
domača premiera: audi A5
Iztok Krajnc
Po Bruslju se leto pozna
EKSTRA
Po Bruslju se leto pozna
avtosalon: Bruselj 2025
Iztok Krajnc