7. del - Novo mesto
Modri volan


Po prvem vprašanju, kdo se je za teoretični del najbolj pripravljal, je nastala smrtna tišina, zato smo hitro zastavili nekaj šaljivih vprašanj, da so se dijaki malo sprostili. Med njimi je bila tudi Klavdija, ki se žal ni uvrstila naprej, so se pa zato vsi skupaj odlično izkazali z znanjem. Naprej so se uvrstili Tadej, Primož, Boštjan in Matija, ki jih je že čakala prva praktična naloga, v kateri so zamenjali Goodyearov avtomobilski plašč. Imeli pa smo še posebnega člana komisije, Jaka Možeta, motokrosista, ki je tudi nekoč obiskoval Šolski center Novo Mesto. Nadzoroval je potek in meril čas, začel pa je Tadej.
Postavil je čas 3:25:76, ki je bil referenca vsem ostalim naprej. Ampak nihče ni potem do konca vedel, kakšen je njegov rezultat, tako da je bila napetost velika. Drugi se je naloge lotil Primož, ki se je zelo potrudil, imel pa je nekaj smole, ker se mu je kolo snelo. Potem je bil na vrsti Boštjan, ki je pripomnil, da ga je zdelala trema, Matija pa je Goodyearov plašč menjal zadnji in deloval zelo sproščeno, kar je bil tokrat recept za uspeh.
Napetost je naraščala in ko je Jaka razkril minute, je bilo vse jasno. Matija je bil najhitrejši, Tadej drugi, za Boštjana in Primoža je Unior pripravil tolažilni nagradi, Jaka Može je moral na trening, Iztok pa je poiskal orodje za naslednjo nalogo.
Finalna naloga, zamenjava vzmeti, je lahko precej zahtevna. In ker je bila tako težka, smo z ibize demontirali kar celotno vzmetno nogo, tako da bosta samo vzmet zamenjala na delovnem pultu. Noga je bila vpeta v primež, pripravili pa smo nasadna ključa in ragljo, dolg nasadni ključ imbus in specialno Uniorjevo orodje za stiskanje vijačnih vzmeti. Tudi vzmet smo seveda imeli in je del Seatovih originalnih nadomestnih delov, za katere lahko cene vedno preverite na www.vednovredno.si. Z nalogo je začel Matija, ko je odložil specialno orodje, se je štoparica ustavila. Ker je bila naloga tudi nevarna, je bila ves čas strogo nadzorovana. Vzmetno nogo smo pred tem sneli s pomočjo učitelja Andreja Banka, ki ima res veliko izkušenj. V osemdesetih je skrbel tudi za avtomobil našega dirkača Braneta Küzmiča, Jure Kočar iz AMZS pa nam je povedal, da vijačno vzmet največkrat zamenjamo zaradi počenosti navoja. Največkrat je niti ne opazimo, če jo pa že, se to pojavi kot dodaten zvok pri zavijanju pa tudi avto je na tisti strani, kjer je vzmet počena, običajno malo nižji.
Matija je nalogo, kot rečeno, opravljal pod budnim očesom nas vseh in tudi Tadeja, ki je že koval taktiko za svoj nastop. Tadej je potem pokazal izjemno kreativnost, če mu je uspelo premagati Matijo, pa si poglejte v zgornjem videu. Že prihodnji teden se borba za Uniorjev voziček s 330 kosi orodja nadaljuje v Kopru!

Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















